دروازه بان standout در درهم و برهم 0-0 قرعه کشی بین Seattle Sounders, San Jose - Thu, 10 Jul 2020 PST

آسوشیتد پرس دریاچه BUENA VISTA, Fla. – سیاتل دروازه بان Stefan فرعی ساخته شده و هشت موجب صرفه جویی از جمله غوا

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

آسوشیتد پرس

دریاچه BUENA VISTA, Fla. – سیاتل دروازه بان Stefan فرعی ساخته شده و هشت موجب صرفه جویی از جمله غواصی توقف در یک منحرف شات در 70 دقیقه و رونالدینیو و سن خوزه بازی را 0-0 قرعه کشی در MLS برگشت مسابقات در شب جمعه.

سواحل غرب جوخه به نظر می رسید به پژمردگی در گرما و رطوبت در فلوریدای مرکزی به عنوان آنها در ترکیب برای 28 مجموع عکس های اما نمی تواند ضرب و شتم یا دروازه بان.

"شما را دیدم یک تیم با روح یک تیم با شانس" سن خوزه مربی ماتیاس Almeyda گفت. "من واقعا خوشحال هستم با بازی من در تیم ایفا کرده است."

فرعی تا به حال بیشتر برجسته و شایسته موجب صرفه جویی در بهترین آینده جکسون Yueill را منحرف میکنه. اما سن خوزه دروازه بان دانیل وگا او برابر است. وگا متوقف Cristian Roldan در پاک کردن شانس در نیمه اول. وگا پس از آن ساخته شده یک جفت کلید صرفه جویی در اواخر بازی. وی Raul Ruidiaz در داخل محوطه جریمه در دقیقه 84.

وگا به پایان رسید و با شش متوقف می شود.

"در پایان, بدیهی است, درهم و برهم, بازی برای اولین بازی در سه ماه, هر آنچه در آن بود که احتمالا برای رفتن به خلاصه تا مانند این که" Roldan گفت. "اما اگر ما تا به حال مراقبت از یک یا دو فرصت ما خواهد بود خوشحال با نتیجه."

این اولین بازی از نونما گروه B است که از دست FC Dallas زمانی که آن را حذف از مسابقات پس از 10 بازیکن تست مثبت برای COVID-19. نشویل بود و بعد حذف شد پس از شیوع آزمون مثبت و شیکاگو منتقل شد و از گروه یک به گروه B به پر کردن این مسابقات با شش گروه چهار تیم.

San Jose شده در فلوریدا بیش از هر دیگر MLS تیم. آن را مجاز به عمل در بازار قبل از شروع مسابقات و وارد در فلوریدا 16 روز قبل از روز جمعه در اولین بازی.

سیاتل باز فصل را با یک پیروزی شیکاگو و یک تساوی مقابل کلمبوس. این رونالدینیو در حال شکست نخورده در گذشته نه MLS مسابقات دوستیابی به سپتامبر. 22, 2019, دست دادن به دی سی, ایالات. سن خوزه شروع فصل با یک تساوی در برابر تورنتو قبل از از دست دادن به مینه سوتا, ایالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن