مینه سوتا, ایالات لغو هماهنگ کردن و داد و بیداد در میان COVID-19 نگرانی

یک هفته قبل از برنامه ریزی شده خود را راه اندازی مجدد فصل, مینه سوتا, ایالات به نام خود هماهنگ کردن و داد و بی

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

یک هفته قبل از برنامه ریزی شده خود را راه اندازی مجدد فصل, مینه سوتا, ایالات به نام خود هماهنگ کردن و داد و بیداد در یکشنبه شب.

این Loons و Columbus Crew هر رفت و به یک زمینه برای خود برنامه ریزی دوستانه در اورلاندو فلوریدا., اما به طور مشترک تصمیم گرفت در یک "بیش از حد بودن احتیاط" به بازی هر یک از دیگر در میان COVID-19 نگرانی, ایران, سخنگوی, گفت, مطبوعات پیشگام.

در عوض هر باشگاه به برگزاری intra-تیم ملی scrimmages به آماده شدن برای گروه اول مرحله بازی در MLS برگشت مسابقات میله میله برای شروع چهار شنبه. این Loons' اولین برنامه ریزی شده بازی یکشنبه آینده برابر اسپورتینگ کانزاس سیتی است.

خدمه تایید کرد روز پنج شنبه آن را به حال یک بازیکن با یک تست مثبت برای coronavirus.

ایران تا به حال یک تست مثبت از یک بازیکن اما ESPN گزارش یکشنبه بینام بازیکن پس از به حال متوالی منفی آزمون و نمونه اصلی در نظر گرفته شده است "مثبت کاذب و یا تست خطا."

این Loons بازی کلرادو رپیدز در جولای 22 و رپیدز روز یکشنبه به تعویق افتاد پرواز خود را به اورلاندو با توجه به ورزشی است. وب سایت گفت: دو بازیکن از آن سفر گروه از جمله یک بازیکن تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

تعداد مثبت آزمون در داخل MLS "حباب" شده اند در حال افزایش است. لیگ در گفت و گو با دو تست مثبت میان 329 آزمون در سایت در ژوئن 28; چهار مثبت در میان 392 روز سه شنبه; شش مثبت در میان 855 آزمون در روز پنج شنبه دو مثبت در میان 1,191 آزمون در روز شنبه.

در کل که 14 مثبت در میان 2,767 کل آزمون برای MLS پرسنل در فلوریدا در زمان یک هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن