Dear Abby: خواهر حسود از زندگی شاد زن ساخته شده برای خودش

عزیز ابی: من به تازگی از دست داده و مقدار زیادی از وزن و در نهایت احساس اعتماد به نفس کافی برای شروع آشنایی. م

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

عزیز ابی: من به تازگی از دست داده و مقدار زیادی از وزن و در نهایت احساس اعتماد به نفس کافی برای شروع آشنایی. من ملاقات یک مرد فوق العاده من تماس بگیرید "تدی." ما شده ایم با هم به مدت هشت ماه و من می توانید ببینید که در آینده با او. او تا به برخی از خصلت های با صمیمیت است که او کار بر روی و چند عادات عجیب و غریب او در تلاش است برای شکستن. من خودم گریز از مرکز و همچنین, اما ما در حال انجام آن با هم.

مشکل این است که خواهر من. از زمانی که من شروع به از دست دادن وزن و در تلاش برای بهبود خودم او را تبدیل به فوق العاده حسود است. او را گرفته به ساخت backhanded نظرات به عنوان اغلب به عنوان او می تواند. ما تا به حال یک مبارزه بزرگ که در آن ما صحبت نمی به مدت دو ماه به خاطر او فکر کردم من تا به حال "تغییر بیش از حد." دلیل واقعی بود و من نمی خواهد اجازه دهید او قرض فوق العاده گران قیمت لباس از معدن.

من استفاده می شود به صرف هر آخر هفته را در خانه اش حلق آویز کردن با او. من می خواهم انجام خرید مواد غذایی قرض دادن او هر چیزی که او می خواست و تسلیم به او به خاطر من تنهایی. اما در حال حاضر من صرف بیشتر تعطیلات آخر هفته با عروسکی به طور کلی با بهره گیری از زندگی من است. او به نظر می رسد تلخ است که من دیگر به او اجازه راه رفتن بیش از من مانند یک حصیر یا فرش جلو. او را نگه می دارد گفت: من باید با شکستن عروسکی بنابراین من می تواند اولویت بندی دوباره او را و او تلاش می کند برای شروع دعوا بین عروسکی و من.

ابی, خواهر من است متاهل و دارای یک بچه. او نیاز ندارد من در اطراف به طوری که او نمی خواهد تنها. من نمی خواهم به قطع کردن چون من عاشق برادرزاده من است و می خواهم به بخشی از زندگی خود را. من هم نمی خواهم به را انتخاب کنید بین خانواده من و داشتن یک زندگی است که نمی گذرد در اطراف آنها. لطفا به من کمک کند. — تغییر زندگی من

عزیز تغییر: اگر خود را با توضیحات دقیق شما وجود داشته باشد در خواهر خود را از جهان تنها خود را به انجام برسانند نیاز دارد. که او را به تلاش برای خرابکاری ارتباط خود را با عروسکی است که شرم آور است. باید آن را لازم برای انتخاب بین عروسکی و خانواده خود را. آنچه شما باید انجام دهید این است که ایجاد شرکت مرزها با اجرای آنها و نه بند انگشت تحت فشار او تصریح شده است.

عزیز ابی: من 17 دلار در جیب یک کت (احساس بزرگ — آن را احساس مانند پول رایگان!) و استفاده از آن برای خودم خرید برخی از مواد غذایی سریع. نامزد من ناراحت است (که من فکر می کنم برای ناخوانده) است که من او را هر چیزی. که رستوران گران است و آن را سخت به خرید دو وعده غذا برای آن قیمت است. علاوه بر آن من بود پول است.

من فکر می کنم من باید مجاز به صرف پول پیدا کنم به خصوص پس از آن بود که در کت من. متاسفانه او نمی توانید هر شام آن شب. آن شده است یک هفته در حال حاضر و او هنوز ناراحت با من در مورد آن. من هرگز چیزی برای خودم و من احساس می کنم من سزاوار درمان.

زمانی که من به او گفتم که شب اگر او می خواست شام او باید نگاه خود را 17 دلار در یک کت او انداخت من کنترل ایکس باکس در من. آن از دست رفته است. آن را ضربه به دیوار و شکست. در حال حاضر من مجبور به جستجو از طریق تمام جیب من چون کسانی که کنترل هزینه زیادی بیش از $17. — قرنطینه در ایندیانا

عزیز قرنطینه: و سوال شما چیست ؟ این است که چگونه شما درمان خود را نامزد? حداقل شما می توانید انجام شد و او از یک طرف سیب زمینی سرخ کرده به غذا خوردن با هر چه در یخچال به عنوان یک غذای اصلی. اگر شما و این دختر هنوز هم آن زمان برای برخی از جدی عذر خواهی. در سمت به علاوه در حال حاضر که ایکس باکس سابقه است, شما باید زمان بیشتری برای کار بر روی رابطه شما.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن