استانداردهای مختلف در ماسک در فروشگاه های خرده فروشی افزایش گنجینه - Sun, 05 Jul 2020 PST

بسیاری از عمده آجر و ملات فروشگاه هستند نیاز مشتریان در سراسر کشور به پوشیدن ماسک به عنوان متحده آسانسور مستند

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

بسیاری از عمده آجر و ملات فروشگاه هستند نیاز مشتریان در سراسر کشور به پوشیدن ماسک به عنوان متحده آسانسور مستند اقدامات و COVID-19 بستری شدن در بیمارستان رسیدن به سطح بحران در نقاط داغ در سراسر کشور است.

از 15 فروشندگان عمده که در پاسخ به CQ رول تماس, چهار نیاز, ماسک توان در فروشگاه: Costco, اپل, T. J. Maxx و Walgreens. یکی دیگر از 11 کشور از بزرگترین خرده فروشان از جمله Walmart, Target, استارباکس, CVS, macy's و معامله گر جو – می گویند آنها نمی نیاز به آنها را به جز زمانی که دولت و یا شهرداری ها قوانین و مقررات دستور آن است. پنج دیگر خرده فروشان عمده از جمله مواد غذایی عمده زنجیره های غذایی شیر و Albertsons نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر.

شواهد بیشتر پدید آمده در هفته های اخیر است که ماسک های موثر در جلوگیری از COVID-19 انتقال است. یک متا آنالیز در لانست از 172 مطالعات مشاهده ای در 16 کشور یافت می شود که با استفاده از یک لایه ماسک های پارچه ای می تواند به کاهش خطر ابتلا به عفونت در حالی که در امور بهداشت و درمان مطالعه نشان ماسک مقرر در 15 ایالت و ناحیه کلمبیا همراه بود به عنوان بسیاری از 450,000 کمتر از موارد بیش از پنج هفته است.

با پوشیدن یک ماسک است که در میان چند nonpharmaceutical مداخلات اجتماعی همراه با فاصله گرفتن و شستن دست است که می تواند به محافظت از مردم تا زمانی که یک واکسن یا درمان موثر هستند کشف شده است.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از طرفداران پوشیدن ماسک در فروشگاه ها و داروخانه ها و بار دیگر هنگامی که اجتماعی فاصله دشوار است. اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب کاهش یافته است به استفاده از ماسک و توصیف پوشیدن ماسک به عنوان یک مسئله سیاسی به جای یک اقدام بهداشت عمومی.

در غیاب ملی, سیاست, شرکت ها و مشتریان باید حرکت آشفته بازار از دولت و قوانین محلی. کارگران در یک کشور ممکن است حمایت بیشتر از کسانی که در منطقه دیگر.

در ضمن COVID-19 نفر در حال بالا رفتن در 35 متحده با توجه به نیویورک تایمز. بسیاری از ایالت ها اجازه از سرگیری خرید غذا خوردن و تعطیلات قبل از جلسه عمومی اهداف سلامت توسط کارشناسان توصیه می شود.

بدون پذیرش گسترده از ماسک کارگران صورت دو خطرات: یک تهدید بیشتر از در معرض بودن به کروناویروس و پتانسیل یک درگیری بر سر اینکه آیا آنها باید پوشیده شود.

خرده فروشان شده اند و تمایلی برای به اجرا درآوردن ماسک پوشیدن زمانی که آن را مورد نیاز توسط قانون ایالتی یا محلی. در برخی موارد منحصر به فرد آمریکایی قطبش بیش ماسک قرار داده شده کارگران در موقعیت های خطرناک.

گزارش های رسانه ای و رسانه های اجتماعی پست ها نشان داده اند کارگران شفاهی حمله و یا عمدا سرفه پس از درخواست مشتریان به پوشیدن ماسک. یک گارد امنیتی خصوصی در یک خانواده فروشگاه دلار در فلینت میشیگان – 43 ساله Calvin Munerlyn شد بنا به گزارش ضرب گلوله کشته شد در ماه مه پس از اختلاف به وجود آمد و بیش از ماسک ها مورد نیاز است.

"این بسیار معمول است در خرده فروشی به آموزش کارکنان نه به سعی کنید برای جلوگیری و یا تعقیب shoplifters به منظور جلوگیری از یک خطر غیر ضروری از خشونت و بسیاری از خرده فروشان اعمال همان نظریه ماسک," J. Craig Shearman سخنگوی فدراسیون ملی خرده فروشی گفت: در یک ایمیل. "با توجه به حوادث خشونت ما را دیده اند که برخی از مشتریان شی به پوشیدن ماسک فروشندگان نمی خواهید به اجازه تشدید اختلافات را به نقطه درگیری."

عوارض این بیماری همه گیر در خرده فروشی کارگران – و اثر موج دار شدن در جوامع خود – ناشناخته است. عمده nonunion کارفرمایان منتشر نشده تعدادی از کارگران که تست مثبت یا درگذشت.

ایالات مواد غذایی و تجاری بین المللی کارگران اتحادیه می گوید: 11,507 از آن فروشگاه خواروبار کارگران آلوده شده اند و یا در معرض و 82 کارگران کشته شده اند.

اطلاعات وارد شده توسط Walmart کارکنان و سازمان های غیر انتفاعی ایران برای احترام به حقوق کارگران گروه نشان می دهد که حدود 805 موارد گزارش شده در ميان کارکنان از جمله 22 مرگ و میر.

اتحادیه های کارگری خواستار شرکت ها و شهرداری ها و دولت ها به دستور پوشیدن ماسک و اجرای قوانین به جای درخواست رتبه و فایل کارکنان به انجام این کار.

"دولت فدرال و رهبران محلی در حال عدم ایجاد روشن و قابل اجرا استانداردهای ایمنی. به جای آن ما شاهد یک مخلوط. در برخی از ایالت ها و شهرها و شهرستان های آنها ایجاد کرده ایم برخی از استانداردهای ایمنی مانند نیاز به ماسک و دیگر لازم نیست که هر گونه استاندارد در کلیه و بدون نیاز به" UFCW جمهور مارک Perrone گفت: در تماس با خبرنگاران به تازگی. "حتی زمانی که وجود دارد مورد نیاز هیچ کس انجام اجرای."

Perrone نام کارفرمایان به استخدام نیروهای امنیتی به خصوص فروشنده که دیده می شود افزایش فروش.

گزارش های موردی و عکس ها در رسانه های اجتماعی از تمام گوشه و کنار این کشور نشان می دهد برخی از مشتریان هستند با پوشیدن ماسک اگر آن را مورد نیاز نمی باشد.

آدم رایان یک کارمند مورد نظر در جنوب غربی ویرجینیا و یک مدافع بیشتر برای حفاظت در برابر ویروس در فروشگاه ها گفت که او نمی تواند حفظ 6 فوت فاصله از مشتریان و حدود نیمی از آنها با پوشیدن ماسک.

ویرجینیا در حال حاضر نیاز مردم را به پوشیدن ماسک در داخل اماکن عمومی.

رایان گفت: هدف مسائل به طور منظم پیام بیش از یک سیستم صوتی یادآوری به مردم برای حفظ 6 پا فاصله و پوشیدن ماسک توزیع شده است برچسب به کارکنان به پوشیدن یادآوری مشتریان اجتماعی فاصله و قرار دادن نشانه ها در فروشگاه ها.

اما او گفت: "این احساس می کند مانند یک نبرد از دست دادن."

"راهرو نیست 6 پا گسترده است. آنها 4 پا گسترده است. و اگر کسی می خواهد برای آمدن به پایین راهرو و شما در جوراب ساق بلند آنها نمی خواهید به صبر برای شما به پایان," او گفت:.

هدف سخنگوی جلب Halunen گفت: شرکت لوازم یکبار مصرف ماسک صورت و دستکش به کارکنان محدودیت ترافیک پا و اضافه کرده است ،

Candice Cannabis, a Kroger کارگر در دالاس برآورد شده در UFCW تماس بگیرید که حدود 15 درصد از مشتریان هستند با پوشیدن ماسک. او می بیند افزایش تعداد موارد در تگزاس به عنوان یک "تهدید جدی است."

"اگر یک چیز وجود دارد من می توانم بگویم به مشتریان و یا هر کسی در فروشگاه مواد غذایی آن خواهد بود که در آینده با یک ماسک و پوشش صورت خود را تنها چیزی است که ما باید انجام دهید در حال حاضر. آن را بخشی از زندگی ما" گفت: Cannabis که نگرانی در مورد آوردن این ویروس در خانه به خانواده اش.

Cannabis به نام برای یک ماسک, قیمومیت و ابقاء خطر پرداخت. اگر چه این ویروس است که هنوز هم یک تهدید Kroger به پایان رسید اضافی $2-هر-ساعت hazard pay در اواسط ماه مه.

Kroger سخنگوی Kristal هوارد گفت: این شرکت نیاز به کارکنان خود را به پوشیدن ماسک و عرضه آنها را مگر اینکه کارگران ترجیح می دهند به پوشیدن خود را. این شرکت خواهد شد "در ادامه به نظارت نزدیک از حوادث و تنظیم سیاست ها و پروتکل های بر این اساس" Howard گفت: در یک ایمیل.

در کشورهای که نیاز به ماسک, فروشگاه های وال مارت و CVS, قرار دادن علامت های خارج برای یادآوری به مشتریان از قانون است. بسیاری از فروشگاه ها می گویند متر پا ترافیک برای محدود کردن جمعیت.

اما خارج کاردانی که خواست ناشناس باقی می ماند برای ترس از اقدامات تلافی جویانه گفت: تراکم است که به طور معمول در حال حاضر در واشنگتن دی سی ،

ایالات متحده برای احترام نظرسنجی در اوایل ماه مه گزارش داد که 2 در 5 همکاران گفت: آنها اعتماد خارج شده به نگه داشتن کارگران و مشتریان امن است.

"ما تشویق مشتریان به خصوص آگاه از یک دیگر در طول این زمان بی سابقه و پایبندی به توصیه ها و تصمیمات اتخاذ شده توسط مقامات محلی در مورد استفاده از محافظ صورت پوشش در حالی که در فضاهای عمومی" خارج سخنگوی کیسی Staheli گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب