T20 جام جهانی در استرالیا 'خطر' بودن به تعویق افتاد

استرالیا—کریکت استرالیا است نیروبخش برای "بسیار پرخطر" از مردان Twenty20 جام جهانی در حال به تعویق افتاد و در

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

استرالیا—کریکت استرالیا است نیروبخش برای "بسیار پرخطر" از مردان Twenty20 جام جهانی در حال به تعویق افتاد و در نتیجه ضربه مالی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

استرالیا قرار است میزبان این مسابقات در ماه اکتبر و نوامبر اما با جهانی سفر و محدودیت های آن بسیار تردید این رویداد را پیش بروید. و اگر آن را نشانی از آن را بعید است که جمعیت اجازه خواهد داشت در استادیوم به دلیل اجتماعی-فاصله مورد نیاز است.

"ما شده اند امیدوار در تمام طول که می تواند صحنه در اکتبر-نوامبر, اما شما می خواهم که به می گویند وجود یک خطر بسیار بالا در مورد چشم انداز است که اتفاق می افتد" کریکت استرالیا اجرایی کوین رابرتس در روز جمعه گفت.

رابرتز است که با اعتماد به نفس بیشتر در مورد یک سری تست در برابر هند رفتن پیش شروع در Gabba در بریزبن در دسامبر. 3. اما در حالی که ارائه بسیار مورد نیاز پخش درآمد آن نیز خواهد آمد در هزینه میلیون ها نفر به صورت فوق العاده "اقدامات امنیت زیستی است که ما نیاز به در محل قرار داده برای ارائه این فصل است."

کریکت استرالیا منتشر شد پیش نویس یک برنامه برای جنوبی تابستان است که شامل back-to-back T20 series در برابر غرب هند و هند در ماه اکتبر یک مسابقه تست در برابر افغانستان در پرت از نوامبر. 21-25 و چهار آزمون برابر هند در بریزبن (Dec. 3-7) آدلاید (Dec. 11-15) ملبورن (Dec. 26-30) و سیدنی (Jan. 3-7).

استرالیا به دست آورد نقطه بالا از هند در آخرین شورای بین المللی کریکت رتبه بندی منتشر شده قبل از ورزش به توقیف جهانی و همه گیر.

هند برنامه ریزی شده است برای اقامت برای سه بازی ODI سری on Jan. 12 و 15 و 17 قبل از استرالیایی ها در نیوزیلند در سه روز بازی و یک T20 از Jan. 26-Feb. 2.

این برنامه بستگی به مرزهای دولتی باز بودن و ارائه برای بازدید از تیم های خارجی برای تحقق هر چه انزوا و یا قرنطینه مورد نیاز در محل هستند ،

"ممکن است که شرایط تعیین می کند که هنگامی که زمان می آید, شاید ما می توانیم تنها با استفاده از یک یا دو سالن ما واقعا نمی دانیم که هر یک از آن هنوز" رابرتز گفت. "وجود دارد بی پایان حالات و احتمالات (اما) ما بسیار خوش بینانه است که ما قادر خواهد بود به مرحله هندی مردانه, تور و تورهای ورودی برای این فصل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن