Magic Johnson, Adam نقره ای می گویند NBA می تواند بازگشت و مبارزه برای عدالت اجتماعی

در چشم لس آنجلس لیکرز NBA و افسانه و سحر و جادو جانسون وجود دارد ادامه داد: عدالت بی عدالتی و یک جبهه متحد با

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

در چشم لس آنجلس لیکرز NBA و افسانه و سحر و جادو جانسون وجود دارد ادامه داد: عدالت بی عدالتی و یک جبهه متحد با بازیکنان NBA در تصمیم گیری برای راه اندازی مجدد این فصل در اورلاندو ماه آینده.

جانسون در مورد آن موضوعات حساس روز شنبه در "NBA هم مجازی میزگرد جلسه" در توییتر با کمیسر NBA آدم نقره شهردار شیکاگو لری E. Lightfoot و میزبان Caron Butler.

جانسون گفت: شتاب گرفتن محل با تظاهرات در سراسر این کشور در مورد خشونت پلیس متوقف نخواهد شد اگر NBA رزومه.

"من فکر می کنم که آن را می توانید آن را حتی بیشتر آب به دلیل بزرگ پلت فرم است که بازیکنان باید در NBA," او گفت:. "... من فکر می کنم که بچه ها باید درک کنند که این یک فرصت برای بچه ها آنها را به نشستن در کنار هم و در مورد تغییر و چگونه آنها می توانید انجام دهید که به عنوان یک گروه.

"آنها می توانید آن را به عنوان یک فرد و در خود شهرها و ایالات متحده است که آنها در بازی و یا زندگی می کنند. بلکه بیش از حد آنها می توانند با هم و بگو: بیایید حمایت از این گروه و یا اجازه دهید این کار را با هم و یا اجازه ایجاد این با هم.' Black Lives Matter ادامه خواهد داد. اعتراض خود ادامه خواهد داد با NBA بازی. آن را به توقف. ... شما باید به یاد داشته باشید این است که یک جهان گسترده جنبش و بنابراین هیچ چیز در حال رفتن به توقف. آن را ادامه خواهد داد.

"و پس از آن زمانی که بچه ها وجود دارد, بیایید با هم huddle up, اجازه دهید برنامه ریزی چیزی واقعا قوی تا زمانی که ما در حال انجام, آدم, بازیکنان (NBPA مدیر اجرایی) میشل رابرتز همه می توانند آنجا ایستاده و بگو: سلام این چیزی است که ما تصمیم به انجام و آن را برای رفتن به تغییر واقعی در درون شهرها, شهری در امریکا که در آن ما زندگی می کنند, که در آن ما بازی کند. این است برای رفتن به برخی از واقعی تغییر دهید. این چیزی است که من دوست دارم برای دیدن اتفاق می افتد."

لیکرز گارد اوری بردلی و بروکلین نتس گارد Kyrie Irving شده اند در خط مقدم یک گروه از بازیکنان که ابراز نگرانی در مورد NBA از سرگیری بازی در ماه جولای و چگونه است که می توانند به دور از حرکت در مورد بی عدالتی اجتماعی مواجه آمریکایی های سیاه و سفید.

نقره گفت: "من احترام خود را از نقطه نظر" و "بازگشت به بازی نیاز زیادی قربانی در بخشی از تقریبا همه در NBA جامعه است."

او گفت: NBA جهانی رسانه های اجتماعی پلت فرم است که می رسد 1.8 میلیارد نفر در سراسر جهان برای کمک به بازیکنان دریافت پیام های خود را در سراسر به توده ها اگر آنها تصمیم به بازی.

"به من گفت: وجود دارد بسیاری از مسائل مربوط به کار را از طریق, اما حس من این است که وجود دارد خواهد بود تمرکز بر روی لیگ و بازیکنان را در اورلاندو و رسانه ها گنجانده خواهد شد و آنها خواهد شد که پلت فرم" نقره گفت. "من قطعا نمی خواهید به از طرف دیگر این موضوع نشان می دهد برای برخی از مردان جوان است که اگر آنها را انتخاب کنید تا یک انتخاب نیست به بازی در NBA و فکر می کنم که آنها می توانند بیشتر در برخورد مستقیم با مسائل اجتماعی احترام من است."

جانسون گفت: او بسیار خوشحال بود برای دیدن چگونه بازیکنان NBA واکنش نشان داد و شروع خواستار عدالت برای جورج فلوید Breonna تیلور Ahmaud Arbery و بسیاری دیگر از افرادی که کشته شده اند توسط پلیس.

"این یک فراخوان از همه است و آن را بزرگ برای دیدن آدم و رهبری خود را از NBA" جانسون گفت. "من خیلی خوشحال برای دیدن همه بازیکنان — و آنها هنوز هم درگیر به عنوان ما صحبت می کنند, امروز به دیدن آنها را در خط مقدم اعتراض, با استفاده از قدرت خود را با استفاده از پلت فرم خود را با استفاده از صدای خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی می گویند" این است متوقف شود.' و آنها حاضر به انجام هر کاری برای تغییر به دلیل این است که این همه مورد چیست که ما را در مورد تغییر است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن