تورنتو از دست می دهد راجرز کاپ مردان رویداد برای سال 2020 به دلیل COVID-19

راجرز کاپ مردان مسابقات تنیس را نمی توان در سال 2020 به دلیل COVID-19 بحران است.تنیس کانادا گفت: در انتشار صاد

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

راجرز کاپ مردان مسابقات تنیس را نمی توان در سال 2020 به دلیل COVID-19 بحران است.

تنیس کانادا گفت: در انتشار صادر جمعه است که این رویداد را از تاریخ شروع خواهد شد تحت فشار قرار دادند تا Aug. 7, 2021.

سالانه ATP تور رویداد که می چرخد بین تورنتو و مونترال قرار بود بازی Aug. 8-16 در Aviva مرکز در دانشگاه نیویورک.

با Rogers Cup 2020 زنان مسابقات در مونترال کنار گذاشتهشدن در اوایل این ماه و موکول به سال بعد در همان شهر مردان رویداد نیز باقی خواهد ماند در تورنتو در سال 2021.

تنیس کانادا گفت: آن را در نظر گرفته و برگزاری این رویداد بدون طرفداران, اما تصمیم گرفت در برابر این ایده با توجه به محدودیت های مسافرتی و بالقوه گونه های در بهداشت عمومی است.

"سازماندهی یک بسته-درب رویداد پیچیده است و نیاز به برخی از مهم سلامت و عملیاتی پروتکل به در محل قرار داده" گاوین Ziv مدیر عامل از جام راجرز در تورنتو گفت: در انتشار. "ما تخمین زده است که به سازماندهی و پخش این مسابقات ما نیاز داشتن تا 450 نفر در سایت.

"ایمنی این افراد در طول دو هفته از این رویداد شده اند نگرانی برای تنیس کانادا و در زمینه فعلی سطح خطر را بالا باقی مانده است به خصوص برای ورزشی مانند تنیس که در آن ورزشکاران از تمام نقاط جهان. علاوه بر این در این زمان قانون فدرال مربوط به دسترسی به کشور ما و اجباری قرنطینه خواهد نیاز به بازیکنان وارد در کانادا به خوبی قبل از شروع مسابقات ساخته شده است که همه چیز بسیار دشوار است."

با توجه به تنیس کانادا رئیس جمهور و رئیس اجرایی مایکل داونی سازمان جذب کرده از دست دادن 17 میلیون دلار در این سال است.

"تنیس کانادا نمی توانیم به افزایش این کسری" داونی گفت. "تا به امروز هیچ تضمینی وجود ندارد که یک بسته-درب مسابقات را به طور قابل توجهی کاهش این تلفات است."

تنیس کانادا گفت: بلیط های خریداری شده برای سال 2020 راجرز جام معتبر خواهد بود در 2021 مسابقات است.

"من می دانم که تنیس کانادا مشغول به کار سخت و انجام همه چیز آنها می توانید سعی کنید برای ایجاد یک بسته-درب رویداد ممکن است که من شخصا بررسی در چند بار برای دیدن چگونه آن را پیشرفت" کانادا ستاره تنیس Milos Raonic گفت: در یک نسخه. "این باعث تاسف من می دانم که من نمی قادر خواهد بود به رقابت در زادگاه من در ماه اوت, اما من در حال حاضر به دنبال به جلو به بازگشت در سال 2021 و بازی در مقابل یک خانه کامل در تورنتو است."

تاسیس در سال 1881 به کانادا قهرمانی مسابقات مردان برگزار شده است هر سال به جز سال 1905 1915 تا 1918 (جنگ جهانی اول) و 1941 تا 1945 (جنگ جهانی دوم).

این آخرین عمده سالانه کانادا رویداد ورزشی به اعلام آن را نمی خواهد در برنامه به دلیل COVID-19. ملکه بشقاب اسب, نژاد, RBC کانادا مسابقات گلف باز و هوندا ایندی خودکار نژاد در تورنتو کانادا جایزه بزرگ فرمول یک مسابقه و راجرز کاپ زنان مسابقات تنیس در مونترال به Vanier جام تیم اول دانشگاه یا دانشکده فوتبال, قهرمانی و Calgary Stampede بازار مال فروشان نیز اجرا نمی شود در انتظار خرما.

همه ATP تور حوادث از طریق جولای لغو شده اند و یا به تعویق افتاد.

مردان مسابقات تنیس تا به حال چندین نام متفاوت — کانادا باز du Maurier, باز, بازیکن بین المللی کانادا کارشناسی ارشد و راجرز کاپ (از سال 2005).

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اسپانیا رافائل نادال برنده گذشته دو راجرز کاپ مردان مجرد مسابقات.

رابرت Bedard از سن-اییسنت, Que., اخیر کانادا برنده گرفتن این عنوان در سال 1955 1957 و 1958.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن