NHL با استفاده از coronavirus به خفه کردن رسانه ها دسترسی

آخر این هفته خواهد بود که آخرین بار هاکی رسانه ها و توسط رسانه ها منظورم مستقل نیست و همیشه جریان اصلی اما بیش

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

آخر این هفته خواهد بود که آخرین بار هاکی رسانه ها و توسط رسانه ها منظورم مستقل نیست و همیشه جریان اصلی اما بیشتر جریان اصلی – می توانید به تماشای تمرین تیم ما را پوشش میدهد.

Coronavirus انجام داده است و بخشی از آن برای حفظ پرسشنامه در یک محیط امن اجتماعی دور از مردم بودن سوال. NHL انجام داده است ،

لیگ را نمی خواهد اجازه می دهد هر رسانه ای را در هر شیوه یا صبح اسکیت یک بار با حضور 24 تیم وارد hub در روز یکشنبه. NHL نمی خواهد اجازه می دهد هر رسانه – اما خود را! - داخل هر یک از این مراکز. سه نفر از نویسندگان NHL.com و یکی از رسانه های اجتماعی عضو در تیم هستند "مورد نیاز" در این توپی. به عبارت دیگر لیگ و یا تیم کارکنان.

این بدان معناست که هر گونه خبر و گزارش, تغذیه, تصاویر, داستان, از, هتل X یا فیرمونت سلطنتی نیویورک و یا در پشت صحنه در Scotiabank عرصه خواهد بود مقادیر NHL - یا تیم تایید شده نسخه. پس واقعی نیست ،

NHL است به طور فعال دلسرد بقیه رسانه ها حتی از آمدن به ادمونتون یا تورنتو. بهترین دسترسی ما امیدواریم که می تواند به تماشای بازی – یکی از رسانه های فرد در هر خروجی از غرفه. نه همه بازی ها. فقط تیم ما را پوشش میدهد.

آه و هیچ روزنامه عکاسان.

به طور منظم برگ افرا بازی حذفی در تورنتو را چهار یا پنج نویسندگان (از جمله خودم علامت Zwolinski روزی DiManno بروس آرتور و دیو Feschuk) و عکاسان در هر دو به پایان می رسد از یخ می گویند استیو راسل و ریک Madonik. اگر هر چیزی مهم اتفاق افتاده است و در پلی آف هر چیزی که کمی است که یک چیز بزرگ -- شما می دانید در مورد آن از ما فیلتر نشده, از طریق توییتر ما خوردها و یا سریع اخبار بازدیدها thestar.com.

در حال حاضر تنها یکی از ما می توانید بروید. (طاس تخته نرد. به نام آن.)

بقیه باید به تماشای آن در تلویزیون. مصاحبه خواهد بود از طریق زوم. هیچ یک در ، بدون رنگ از داخل اتاق. واقعا " هیچ ایده چه چیزی اتفاق می افتد در پشت صحنه است که در یک بیماری همه گیر است که یک بخش بسیار مهمی از داستان است. با توجه به این که دولت با اعطای یک quarantining معافیت تا 1200 نفر یا بیشتر, شما نمی خواهید یک ناظر از برخی از مرتب کردن بر اساس وجود دارد ؟

(وجود دارد نویسندگان از ایالات متحده در آینده – به ویژه Sarah McLellan از مینیاپولیس استار تریبیون, Adrian Dater کلرادو هاکی در حال حاضر و جان Wawrow از آسوشیتد پرس, اما آنها نمی خواهد هر گونه نزدیک به عمل است یا نه. آنها همه quarantining در حال حاضر.)

من می دانم که بسیاری از شما بیشتر تنها در مورد مراقبت از نتایج برنده و ضرر. شما خواهد بود به خوبی خدمت کرده است. اما به یاد داشته باشید این است که یک بار در طول عمر اخبار, رویداد ها و وجود خواهد داشت هیچ شفافیت.

لیگ نمایش است که آن را نگه داشتن تعداد کم برای جلوگیری از گسترش ویروس. خوب است. مرتب کردن بر اساس. اما در مذاکرات در حال انجام با حرفه ای هاکی نویسندگان' Association (و بازیکنان NHL' Association) آنها به ما اطمینان داد هیچ رسانه ای که قرار بود در. سپس آنها بدبختانه در آخرین بار دوم به اضافه کردن خود را رسانه ها.

این را می گویم: اگر سه از نویسندگان NHL.com می تواند با تصویب COVID آزمون به حباب پس از آن می توانید نویسندگان از تورنتو استار و یا مهر و یا ورزشی. NBA اجازه دادن به نویسندگان ، (ستاره از ارسال طرح یک نویسنده است.) NHL – که شما فکر می کنید خواهد بود hungriest برای تبلیغات – در حال انجام بهترین خود را برای قطع هر گونه بحث و گفتگو. کوچکترین لیگ به نظر می رسد که کوچکترین ذهن.

محلی من باید اشاره افرا برگها روابط رسانه ای بخش انجام داده است یک کار پر زرق و برق از بازیکنان در دسترس از طریق کنفرانس تلفنی. حتی قبل از مراحل مختلف بازگشت به بازی زمانی که چیزی که قرار بود آنها را انجام دهد چیزی قابل توجه با یک یا دو بازیکن در هر هفته.

من می خواهم بگویم برگها جمهور برندان Shanahan تصویر بزرگتر را می بیند که خود را رئیس سابق NHL کمیسر گری Bettman نمی کند.

و شاید اگر آن را تا به برگها به آنها اجازه می دهد بیشتر رسانه های خود را به تماشای بازی حذفی. این یک 19,000-صندلی های ورزشگاه ، مقدار زیادی از شش پا-آرنج جدا اتاق. که برای ماده, با طرفداران, عکاسان می تواند نشستن بیشتر تا بیش از حد.

ما در رسانه ها را بیش از آنچه اتفاق می افتد در این تابستان از نظر دسترسی و ما سعی کنید به عقب بر گردیم به چیزی نزدیک به طبیعی برای 2020-21 فصل است. مانند شاید بازگشت به تبیین آسیب ها و بیماری که بیش از "نا مناسب را به بازی."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

من را دریافت نمی اشتباه: این دسترسی نیست در مورد ما. آن را در مورد شما. خواننده. ما انجام این کار برای خوانندگان ما. ما می خواهیم به آن را انجام بهترین ما می توانیم و در حال حاضر NHL نیست اجازه دادن به ما. آنها shortchanging شما طرفداران خود را.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب