حدود 82 درصد از این 50 و شکایت از سن گرایی - Tue, 22 Jul 2020 PST

حدود 82 درصد از آمریکایی ها که در سنین 50 و می گویند که آنها تجربه کرده اند تعصب و تبعیض و كليشه اي خود را بر

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

حدود 82 درصد از آمریکایی ها که در سنین 50 و می گویند که آنها تجربه کرده اند تعصب و تبعیض و كليشه اي خود را بر اساس سن و با توجه به تحقیقات جدید.

سن گرایی آن را به عنوان است که معمولا به نام, می تواند رخ دهد به عنوان جوک در مورد حافظه و یا شنیدن نظرات در مورد مشکل استفاده از تلفن همراه و یا کامپیوتر و یا حتی منفعلانه از طریق تبلیغات و دیگر اشکال پیام در مورد نامطلوب علائم پیری مانند چین و چروک و یا موهای خاکستری.

با توجه به تحقیقات توسط دانشگاه میشیگان ملی نظرسنجی در پیری سالم 65 درصد از پرسش شوندگان گفتند که قرار شده به "ageist پیام" خود را در روز به روز زندگی می کند, از جمله شنیدن, دیدن یا خواندن جوک ها در مورد سن پیری و یا افراد مسن.

تحقیقات نشان داده که کسانی که گزارش تجربه بیشتر سن گرایی در زندگی روزمره خود با احتمال بیشتری به سلامت روانی و جسمانی ضعیف یافته ای که ذکر شده است در تحقیقات دیگر. داده ها در این نظرسنجی بر اساس یک نمونه در سراسر کشور نماینده 2,048 مردم در سنین 50 تا 80.

نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه میشیگان موسسه بهداشت و درمان سیاست و نوآوری همراه با AARP و میشیگان پزشکی است. یکی از این محققان توضیح داده شده سن گرایی به عنوان "یکی از رایج ترین و اجتماعی چشم پوشی اشکال تعصب و تبعیض است." حتی پس از بررسی گزارش داد که 65 درصد از افراد مسن می گویند زندگی پس از 50 بهتر از آنها فکر آن خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن