پول خود را: چه انتظار هنگامی که شما در حال انتظار grandkids

شما شده است اشاره و درخواست ... هنگامی که ما می رویم به دریافت grandkids? خوب بچه های خود را در نهایت خود را ب

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

شما شده است اشاره و درخواست ... هنگامی که ما می رویم به دریافت grandkids? خوب بچه های خود را در نهایت خود را به نام بلوف و یک بسته نرم افزاری کمی از شادی در راه است.

میخکوب کردن محکم کردن Webb و بروس Helmer

هر کس دوست دارد grandkids. همه خوب و در پایان روز بچه های خود را و آنها را به خانه. ساده است ،

تا آنجا که ما عاشق grandkids بیش از حد بسیاری از مردم موفق به آماده شدن برای آنها. اجازه دهید آن صورت, یک راه یا دیگری, شما می خواهید به از بین بردن آنها را و شما می خواهید چه چیزی بهترین را برای آنها و برای بچه های خود را به عنوان آنها آنها را افزایش دهد. برنامه ریزی مناسب و ارتباطات باز هستند کلیدی هنگامی که شما در حال انتظار نوه.

تعیین انتظارات برای همه از جمله خودتان

نگاهی به یک نگاه سخت خوب در امور مالی خود را. تعیین مرزهای آنچه شما قادر به کمک. آیا شما می خواهید به راه اندازی یک صندوق ؟ بهار برای تعطیلات خانواده? ایجاد یک اعتماد کرد ؟ اینها هزینه های شما احتمالا نبودند حسابداری.

نگاه خاص شما وضعیت. اگر شما زندگی می کنند در نزدیکی خود grandkids بودجه برای هزینه های اتفاقی. اگر شما در حال بازنشستگی شما را مجبور به صرف زمان بیشتری را با نوههایشان و رفتن به تاثیر بودجه خود را. احتمالا وجود خواهد داشت بیشتر grandkids در راه به طوری که در دست بررسی است.

از وجود ارتباط انتظارات خود را به بچه های خود را. برخی از والدین ممکن است احساس آنها نیاز به حمایت اضافی و یا ممکن است خود را حمایت مالی به عنوان سرزده است. دیگران ممکن است شمارش را بر پدر و مادر خود را برای چیزهایی که به سادگی نیست و در بودجه. برقراری ارتباط جلوتر از زمان اجازه خواهد داد که شما را به تمرکز بر روی چیزهای سرگرم کننده.

اگر شما در حال رفتن برای کمک به با طرح در حال حاضر

طرح 529 بسیار کوچکتر تاثیر بر کمک های مالی بسته و سپس حمایت مالی مستقیم از یک دانش آموز. بیشتر داشتن پول خود را کنار بگذارند اجازه می دهد تا پول به رشد به نگه دارید تا با افزایش هزینه های کمک درسی. می توان آن را برای هر متوسطه آموزش و پرورش به طوری که آنها هنوز هم انعطاف پذیری را به دنبال خود مسیر شغلی.

تصمیم گیری در حال حاضر اگر شما برنامه ای برای درگیر با آموزش و پرورش خود را و مطمئن شوید که پدر و مادر در هیئت مدیره هستند.

متفکر در مورد ارث

اگر شما نمی خواهد شما قطعا نیاز به یک. اما اگر شما یکی از شما می خواهید را به مطمئن شوید که نوه های خود را گنجانده شده است. به عنوان مهم, مطمئن شوید که شما به روز رسانی خود را ذینفع. ذینفع انتخاب طرفها را در نظر تخصیص دارایی.

اگر شما یک علاقه خاص در نحوه ارث بودجه ها صرف نظر اعتماد است. این اجازه می دهد تا شما را به مجموعه دستورالعمل برای چه این پول ها استفاده می شود. شما می توانید یک "دیگ اعتماد" و به سادگی با تعیین یک متولی برای متفرق کردن بودجه به نوه های خود را و یا شما می توانید اعتماد فردی برای هر یک نوه. این گزینه خوبی است اگر شما می خواهید را به مطمئن شوید که بودجه در دسترس هستند فقط در یک سن خاص و یا تنها قرار به استفاده از برای خرید یک خانه و یا شروع یک کسب و کار.

در نظر بگیرید که آیا شما به احتمال زیاد به مراقب اولیه

در هر سرشماری ایالات متحده وجود دارد بیش از 5.7 میلیون کودک مطرح شده توسط پدربزرگ و مادربزرگ. وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا پدربزرگ و مادربزرگ ممکن است تبدیل به مراقبان اولیه از مسائل مربوط به سلامت به خانواده بی ثباتی است.

درک مفاهیم جلوتر از زمان به شما کمک خواهد کرد درک کسر و مالیات اعتبارات موجود برای شما به عنوان یک مراقب اصلی. این ممکن است ناراحت کننده بحث را با کودکان خود را, بنابراین اگر شما این را به عنوان یک امکان ملاقات با مشاور خود را به بحث از طریق حالات ممکن است.

نظرات ابراز شده در این مواد هستند و فقط برای اطلاعات عمومی در نظر گرفته شده و به ارائه مشاوره خاص و یا توصیه هایی برای هر فرد است.

بروس Helmer و میخ Webb مالی مشاوران در افزایش ثروت و میزبان خود را "پول" در KLKS 100.1 FM در صبح یکشنبه. ایمیل بروس و میخ در yourmoney@wealthenhancement.com. اوراق بهادار ارائه شده از طریق LPL مالی عضو FINRA/SIPC. خدمات مشاوره ای ارائه شده از طریق افزایش ثروت Advisory Services LLC, ثبت نام مشاور سرمایه گذاری. ثروت افزایش گروه و ثروت افزایش خدمات مشاوره ای در حال جدا کردن اشخاص از LPL مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن