انتاریو OKs Blue Jays به بازی در تورنتو در حال حاضر آن را تا به دولت فدرال

انتاریو برتر داگ فورد گفت که او به دنبال به جلو به Blue Jays بازی در Rogers Centre در این فصل پس از یک عضو دول

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

انتاریو برتر داگ فورد گفت که او به دنبال به جلو به Blue Jays بازی در Rogers Centre در این فصل پس از یک عضو دولت گفت: لیگ بیس بال تیم داده شده است چراغ سبز را برای بازی در خانه است.

دولت فدرال با این حال هنوز رتبهدهی نشده است گفت: این که آیا آن را تایید کرده است این طرح است.

انتاریو وزیر میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری, فرهنگ و صنایع لیزا MacLeod گفت اتاوا TSN رادیو 1200 که جیز ترخیص کالا از بازی در تورنتو و سفر به ایالات متحده برای جاده ها در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

او گفت: تیم های بازدید از تورنتو به ماندن در داخل قرنطینه حباب که شامل راجرز مرکز و یک هتل. MacLeod گفت: این توافق خواهد بود لغو اگر پروتکل های شکسته.

چرا که این طرح شامل چندین گذرگاه کانادا-مرز ایالات متحده هر دو توسط جیز و با مراجعه به تیم های, حرف آخر در مورد اینکه آیا این طرح می توانید پیش بروید بر عهده دولت فدرال است. کانادا در حال حاضر نیاز به افراد به قرنطینه برای 14 روز پس از عبور از مرز بین المللی.

در حالی که MacLeod گفت: Blue Jays "پاکسازی شده اند توسط دولت فدرال به بازی در هر دو کشور" دولت فدرال هنوز به تایید این مورد است.

شهردار تورنتو جان حزب محافظه گفت: او خواست دولت استانی و فدرال به تصویب MLB طرح.

"این یکی از گسترده ترین پروتکل های من تا کنون دیده می شود به نگه داشتن مردم امن در شهر تورنتو" حزب محافظه گفت. "آنها در حال رفتن به در واقع قربانی زیادی با داشتن خود را محدود عمدتا زمانی که آنها در خارج از شهر به هتل محل."

جیز آبی کاهش یافته است به نظر زمانی که به کانادا را فشار دهید. دولت فدرال بلافاصله پاسخ برای نظر.

کانادا معاون بهداشت افسر دکتر هوارد Njoo بود و ابراز نگرانی در مورد برنامه روز شنبه گفت: کانادا و ایالات متحده در مکان های مختلف با توجه به COVID-19.

Njoo گفت: در حالی که در کانادا به طور معمول پرونده حدود 300 جدید COVID-19 موارد روزانه, ایالات متحده سوابق بیش از 60 ، 000 مورد در هر روز است.

جیز آبی' 60-بازی شروع فصل تاریخ 24 ژوئیه در خلیج تمپا, با, صفحه اصلی, درب بازکن, مجموعه 29 جولای برابر اتباع واشنگتن.

با فایل های از آسوشیتد پرس

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن