از پزشکان: فیبریلاسیون دهلیزی نیاز به متخصص قلب و عروق مراقبت - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: مادر ما است که 66 سال دارد و همی

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: مادر ما است که 66 سال دارد و همیشه سالم است. او مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی در آخرین فیزیکی. او می گوید: او احساس خوب, به طوری که او نه به دنبال تا با دکتر خود. چه اتفاقی می افتد اگر او نمی توانید درمان ؟

خواننده عزیز: فیبریلاسیون دهلیزی شایع اختلال ریتم قلب یا آریتمی تاثیر می گذارد که در هر نقطه از 2.5 میلیون به 6 میلیون نفر در ایالات متحده است. همچنین به عنوان AFib یا AF, این بیماری باعث می شود سریع و نامنظم شدن ضربان قلب. زندگی مردم با AFib افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی و نارسایی قلب و دیگر قلب-عوارض مربوط. خبر خوب این است که وجود چندین راههای موثر درمان برای این بیماری است. بدون درمان این علائم AFib اغلب بدتر.

این بیماری نام خود را از یک نقص الکتریکی در بالای حفره های قلب شناخته شده به عنوان دهلیز که پمپ خون به بطن دو اتاق پایین از قلب است. آن رخ می دهد با توجه به قطعی در سینوس گره خوشه ای از سلول های تخصصی در دیوار بالای دهلیز راست است که عمل به عنوان قلب طبیعی ضربان ساز. به جای تولید ثابت و ریتمیک انقباض دهلیز تیردان یا fibrillate. نتیجه یک آشفته ضربان قلب سریع و نامنظم که تداخل با مطلوب جریان خون. آن اغلب باعث می شود خون در دهلیز چپ است که می تواند منجر به شکل گیری لخته شدن خون. اگر یک لخته خون معافیت های رایگان, آن می تواند گردش و جلوگیری از جریان خون به سایر نقاط بدن. یک لخته خون که در سفر به مغز می تواند باعث سکته مغزی ،

بسیاری از مردم با AFib – و آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر مادر خود را ممکن است یکی از آنها – را تجربه نمی هر گونه علائم قابل توجه. کسانی که نمی خواهد احساس وحشت زده و عصبی مسابقه ضربان قلب; احساس یک قلم ضربان قلب به دنبال یک "ضربت" در درون قفسه سینه; خستگی; تنگی نفس; سرگیجه; درد قفسه سینه یا فشار یا خستگی غیر معمول در طول اعمال. وضعیت اجرا حیطه از خفیف تا شدید. گاه به گاه, قسمت, شناخته شده به عنوان پروگزیمال AFib گذشته از چند ثانیه تا چند ساعت و قلب های بورسی خود را دارد. AFib که نیاز به دارو و یا شوک الکتریکی به بازگشت به ریتم طبیعی است که به عنوان برچسب مداوم است. دائم AFib است که ریتم طبیعی قلب را نمی توان ترمیم.

درمان بستگی به این دارد که نوع خاصی از AFib یک فرد به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه مسائل پزشکی که ممکن است در حال حاضر. در تمام انواع AFib دوگانه اهداف به بازگرداندن ضربان قلب نرمال و برای جلوگیری از لخته شدن خون. داروهایی مانند دیگوکسین مسدود کننده های بتا و مسدود کننده های کانال کلسیم ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای بازگرداندن ضربان قلب. رقیق کننده های خون از جمله وارفارین و جدیدتر ضد انعقادها اغلب تجویز می شوند برای جلوگیری از سکته مغزی. اگر داروها کار نمی کنند, روش برای غیر فعال کردن سینوس گره سلول باعث آریتمی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. در برخی موارد یک ضربان ساز بهترین گزینه است.

حتی اگر مادر خود را نمی تواند احساس علائم او AFib این بیماری خطرناک است که در آن می رود درمان نشده است. ما به شدت اصرار او را به دیدن یک متخصص قلب و عروق و شروع یک برنامه به طور بالقوه نجات بخش درمانی است.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب