شاون Vestal: بیکاری در اسپوکن و تماشای کنگره به امید بهترین ها - Fri, 24 Jul 2020 PST

رایان جرقه تماشای سنا بحث درباره کروناویروس امداد از نزدیک. برای او – که برای هزاران نفر در منطقه ما بحث است ن

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

رایان جرقه تماشای سنا بحث درباره کروناویروس امداد از نزدیک.

برای او – که برای هزاران نفر در منطقه ما بحث است نه فلسفی یا سیاسی. آن را در مورد ماه آینده را اجاره. آن را در مورد مواد غذایی در ماه آگوست برای سه پسر او و دوست پسر او را در حال افزایش است. آن را در مورد زنده ماندن در یک بیماری همه گیر است که آن را تمام شده اما غیر ممکن است برای او به کار و مراقبت از خانواده اش – که آسان تر ساخته شده توسط $600-یک-هفته راه نجات او دریافت علاوه بر مزایای بیکاری.

در همین حال مجلس سنا در حال حاضر بحث چقدر به تر و تمیز که سود منقضی می شود که این آخر هفته در دور جدید و یا کمک هزینه. یک پیشنهاد خواهد رها کردن اضافه امداد پرداخت برای کسانی که بیکار ارائه توسط pandemic به 100 دلار در هفته در بالای منظم بیمه بیکاری.

"این ترسناک" جرقه " میگوید. "که برای قرار دادن اکثریت مردم در بیمه بیکاری, ساخت 400 دلار در هفته است. که 1600 دلار در ماه است. شما نمی توانید حتی برای اجاره یک گرند. مردم نمی توانند زنده ماندن مانند آن است."

جرقه است که در میان 10 درصد از اسپوکن نیروی کار که بدون کار در طول همه گیر است که یک سابقه کار-از دست دادن بحران است. ایالت بیش از 1.2 میلیون فرد مدعیان بیکاری واصل شده اند و نزدیک به 1 میلیون واشنگتن را دریافت مزایای. بیش از 26 میلیون آمریکایی به دریافت اضافی $600 منافع و بحران اقتصادی ساخته شده است که آنها لازم است هیچ جا در نزدیکی پایان.

کنگره اضافه شده 600 دلار در هفته دستمزد به بیکاری پرداخت در بسته امداد – به رسمیت شناختن است که همه گیر شد و با قرار دادن مجموعه ای منحصر به فرد تنش های مالی در خانواده, که فرصت های شغلی بودند vanishingly چند که طبیعی بیکاری پرداخت به سادگی نمی جایگزین درآمد از دست رفته به اندازه کافی برای نگه داشتن مردم شناور.

در یک اقتصاد است که به شدت متکی بر مصرف کننده هزینه های اضافی پرداخت شده نیز بسیار مهم به عنوان یک محرک اقتصادی. ناپدید شدن است که هزینه های می تواند اثرات مخربی بر اقتصاد به طور کلی به عنوان به خوبی.

به عنوان مزایای پایان می رسد, اگر چه کنگره هنوز به تصمیم می گیرید که آیا یا چگونه پرداخت را تغییر دهید. این بحث در میان جمهوریخواهان اکثریت سنا شده است آویزان در موضوع چگونه برای کمک به افراد بیکار و دیگران مبارزه در می رسد پایین تر از اقتصاد است. برخی در ایران که کاملا خوشحال به منفجر کردن کسری بودجه به زیادی کاهش مالیات برای ثروتمندان را کشف مالی خود را محافظه کاری و بدهی hawkishness وقتی که می آید برای کمک به مردم مانند جرقه.

یک زن 33 ساله با 10 سال تجربه به عنوان یک پرستار در خانه در اسپوکن جرقه از دست او پاره وقت این بهار که همه گیر تعطیل مراقبت از روز که در آن او در زمان 2 سال و او نمی تواند جایگزین مراقبت. سپس مدرسه بسته شده و او 7 ساله بود در طول روز به همراه پسر 14 ساله و پسر.

جرقه زندگی می کردند از طریق ماه از استرس های مالی و عدم قطعیت ترکیبی از همه گیری های مربوط به مسائل و اداری بیش بی مهارت تحویل از مزایای. او واجد شرایط برای بیمه بیکاری اما خودش را در انتظار پرداخت به مدت شش هفته به عنوان دولت تلاش برای مدیریت نرخ بیکاری تقلب بحران است. شکست توسط دولت برای پرداخت مزایای در یک مد به موقع به صدها نفر از هزاران نفر از به ظاهر واجد شرایط بهره مند است که در حال حاضر این موضوع از چالش های قانونی.

جرقه نیز اعمال می شود برای مواد غذایی تمبر و دریافت آنها را برای زمان قبل از آنها قطع شد و به دلیل مزایای بیکاری – برای او که واجد شرایط بود اما هنوز هم در حال پرداخت – به او بیش از حد درآمد, او گفت:.

او در نهایت شروع به دریافت حدود 800 دلار در یک هفته – حدود 200 دلار در منظم بیکاری و 600 دلار افزایش دهد. که به او کمی بیش از او بود و درآمد در حالی که کار هر چند او همچنین مزایای از دست رفته از جمله پوشش مراقبت های بهداشتی در حالی که کار نمی کند.

دوست پسر او را دریافت و بیکاری و همچنین برای یک زمان بوده ولی قادر به بازگشت به کار پاره وقت نیز به عنوان یک پرستار در خانه, او گفت:.

جرقه در یک معضل است. احساس امنیت نمی بازگشت به کار در یک محیط مراقبت های بهداشتی زیرا او به آسم و آسیب پذیر به ویروس و دیگر گزینه ها عملا وجود ندارد و یا غیر ممکن است به دلیل مراقبت از کودک.

"من نمی توانم حتی یک barista," او گفت: "چون من نمی barista تجربه است."

مانند پدر و مادر بیش از همه جرقه است تعجب چه اتفاقی خواهد افتاد با مدرسه در پاییز. او تردید آنها خواهد بود قادر به باز کردن و او نمی ببینید که چگونه او می تواند حقه بازی داشتن بچه ها خود را برای مراقبت و کار ،

او می داند که برخی از مردم در حال انتقاد از پرداخت های اضافی و یا نگران است که اگر آنها بیش از حد سخاوتمندانه مردم نمی خواهد به بازگشت به کار. اما او تمام شده است اما به دام افتاده با این شرایط – pileup از این بیماری همه گیر بهداشت نگرانی شپشو بازار کار خواسته مراقبت از کودکان و عدم قطعیت در اطراف مدرسه و آینده است. تقریبا همه آن از خاموش کردن دستورات به مقدار امداد او را از کنگره است فراتر از کنترل او.

در حال حاضر او در انتظار در کنگره و امید برای بهترین. همانطور که با هر چیز دیگری که آمده راه خود را در طول همه گیر او هیچ چاره ای اما برای تنظیم به هر چه اتفاق می افتد بعدی.

حتی اگر 600 دلار کاهش یافته است به $100, "من آن را کار" او گفت:. "هنگامی که شما پنج نفر در خانواده شما باید به. آن را به سخت خواهد بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب