سنت توماس در انتظار NCAA تصمیم امروز در پتانسیل پرش به بخش من

سنت توماس " در آینده به عنوان یک ورزشی بخش خواهد بود تصمیم گرفت روز شنبه زمانی که NCAA بخش شورای قوانین یا نه

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

سنت توماس " در آینده به عنوان یک ورزشی بخش خواهد بود تصمیم گرفت روز شنبه زمانی که NCAA بخش شورای قوانین یا نه به تغییر آیین نامه اجازه می دهد تا واجد شرایط بخش سوم مدارس به پرش به طور مستقیم به بالا را بدست آورد.

اگر این آیین نامه در حال تغییر Tommies رقابت خواهد کرد در این اجلاس لیگ در اکثر ورزش — به جز فوتبال و مردان و زنان هاکی — در 2021-22 فصل است. اجلاس لیگ دعوت Tommies برای پیوستن به این کنفرانس در ماه اکتبر.

فوتبال برنامه است که به طور گسترده ای انتظار می رود به دنبال عضویت در پیشگام لیگ, غیر-بورس FCS کنفرانس در حالی که هاکی مردان و زنان هاکی همچنین نیاز به پیدا کردن خانه جدید — شاید در WCHA برای هر دو تیم و یا این برنامه می تواند در پیوستن به تازگی تشکیل شده CCHA. هاکی برنامه ها نیز خواهد نیاز به یک عرصه جدید است.

وجود دارد چهار سال NCAA postseason مهلت قانونی برای مدارس که انتقال به بخش من سطح.

اگر شورا تصمیم می گیرد در برابر تغییر St. Thomas باید در پیدا کردن یک کنفرانس جدید در بخش سوم و یا حرکت را به بخش دوم است.

به طور سنتی, پرش از بخش سوم به بخش من طول می کشد تا 12 سال شامل حداقل پنج سال توقف گودال در بخش II.

مینه سوتا کنفرانس ورزشی بین دانشکده رئیس جمهور رای دادند و سنت توماس از بخش سوم کنفرانس سال گذشته است. این Tommies خواهد شد رقابت در MIAC از طریق 2020-21 فصل قبل از حرکت بر روی بعدی خود را در صفحه اصلی در هر کجا که ممکن است.

باید سنت توماس داده می شود چراغ سبز توسط NCAA به پرش به بخش من جمع آوری کمک های مالی و امکانات کارکنان و اندازه منابع عمومی باید به طور قابل توجهی بالا برده. به عنوان یک بخش سوم مدرسه Tommies در حال حاضر نمی تواند ارائه کمک هزینه های تحصیلی ورزشی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب