جوئل Embiid یک پاسخ برای Sixers: "من اعتقاد دارم که من می تواند این تیم'

فیلادلفیا—Joel Embiid خواسته شد آنچه که او می خواهد در شرایط نقش خود را در 76ers' جرم در NBA راه اندازی مجدد د

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

فیلادلفیا—Joel Embiid خواسته شد آنچه که او می خواهد در شرایط نقش خود را در 76ers' جرم در NBA راه اندازی مجدد در والت دیزنی جهانی.

سه بار همه ستاره مسلما NBA بهترین مرکز گفت که "نباید حتی یک سوال است."

"من می دانم آنچه که من قادر هستم و من می دانم آنچه من فکر می کنم هم تیمی های من" Embiid گفت: در طول یک شنبه زوم تماس با رسانه ها. "من می دانم که من قادر به حمل این تیم پس از آن همه در مورد من قاطعانه بودن. اگر من احساس می کنم نمی گرفتن توپ من فقط کردم به صحبت کردن با آنها و انجام آنچه که من باید انجام دهید.

"اما در پایان روز, من هرگز نباید در یک موقعیت برای شکایت از گرفتن توپ فقط به خاطر اینکه از من چه کسی هستم. من اعتقاد دارم که من می تواند این تیم و من باور دارم که قادر به انجام این کار, من فقط برای گرفتن امور به دست خود من است."

Embiid است که به طور متوسط 23.4 نقاط 11.8 ریباند و 1.3 بلوک در 44 بازی در این فصل است. او یک حرفه ای-بالا 49 امتیاز در برابر آتلانتا هاوکز در فوریه. 24.

او رنج می برد و یک بازی به پایان دادن به شانه چپ پیچ خوردگی زود هنگام در زیر بازی مقابل کلیولند کاوالیرز. که صدمه کنار او برای Sixers' پنج بعدی بازی. در بازگشت او تا به حال 30 امتیاز و 14 ریباند در برابر دیترویت پیستونز.

Embiid به ثمر رساند تا 30 یا امتیاز بیشتر از 10 بار در این فصل است. او همچنین دارای 34 دو-دو برابر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن