سرود بحث است. اما در حال حاضر آن را ایستاده که پلاریزه.

یک چیز عجیب و غریب اتفاق افتاده است در حالی که بسیاری از ورزش حرفه ای دور توقیف توسط coronavirus.ایستاده یا زا

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

یک چیز عجیب و غریب اتفاق افتاده است در حالی که بسیاری از ورزش حرفه ای دور توقیف توسط coronavirus.

ایستاده یا زانو زدن بحث برانگیخته شده توسط khezri را استقرار در طول سرود ملی در سال 2016 و smouldering از آنجا پرسیده است — بزرگتر از قبل و این بار با پیچ و تاب غیر منتظره.

امروز ورزشکاران ممکن است توضیح دهد که چرا آنها تصمیم به ایستادن نیست و زانو زدن در طول "The Star-Spangled Banner."

"من پیدا کرده اند آن را سخت به این باور یک سال پیش گفت:" چارلز راس یک استاد تاریخ و مدیر آفریقایی-آمریکایی مطالعات در دانشگاه می سی سی پی. "من می خواهم که گفت: چیزی واقعا اتفاق افتاده در آمریکا به علت آن است. به وضوح آنچه اتفاق افتاده در امریکا و در مینیاپولیس در مارس 25 اساسا تغییر دیدگاه افراد آن را به عنوان مربوط به نژادپرستی در این کشور است."

جنبش اعتراضی است که پس از جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس است و یک ارتباط عمیق به Kaepernick. مردم در اعتراض به نابرابری نژادی و خشونت پلیس فقط به عنوان Kaepernick انجام داده بود. و بسیاری از جمله برخی از روسای پلیس و افسران در حال زانو در حرکات از وحدت و احترام.

در حال حاضر مسائل و ژست باید volleyed بازگشت به ورزش جهان است. در سال گذشته بسیاری از ورزشکاران اجتناب از گرفتار شدن در آن است. آنها می تواند مخلوط را به پس زمینه, پشت, لیگ, پروتکل به صورت ایستاده و یا در میان آرام و آسایش دیگران است.

حتی بسیاری از کسانی که به عنوان رهبران و متحدان به Kaepernick در مکان هایی مانند NFL و NBA در بر داشت دلایل به زانو زدن.

تفاوت در سال 2020 به عنوان ورزشی شروع به ظهور از همه گیر تعلیق است که تقریبا هر ورزشکار حرفه ای خواهد بود مجبور به انتخاب یک وضعیت.

"شما نمی تواند نشستن در اطراف در حال حاضر در این پست-جورج فلوید دوره ما هستید و می گویند:" ما قصد داریم به ادامه این موقعیت های امن,'" راس گفت. "نه. یا شما یک موضوع را با نژاد پرستی و یا شما نمی کنند."

راشل هیل, یک بازیکن فوتبال, پیدا کردن برای اولین بار. وقتی ملی فوتبال زنان لیگ شروع فصل آن در اواخر ماه ژوئن هیل شیکاگو ستاره های قرمز و مخالفان خود را به انتظارنشسته بودند تا قبل از بازی سرود ملی. اکثر بازیکنان در زمان زانو.

هیل 25 سال از مهاجم باقی مانده ایستاده است. او متمایل شدن سر خود را و قرار دادن دست خود را بر روی شانه های سیاه و سفید هم تیمی کیسی کوتاه است. فقط از یک سال و یا چهار پیش هیل ممکن است مورد ستایش قرار داد برای او انجام نگرفته حمایت در مبارزه با نابرابری نژادی.

نه در سال 2020 است. روز بعد پس از یک مجموعه از آنلاین انتقاد و بحث هیل احساس مجبور به دفاع از خود و موقعیت بدن در طولانی بیانیه آنجا چه چیزی در انتظار اکثر ورزشکاران به عنوان بازی از سر گرفت.

"در یکی از راه های آن گواه نبوغ Kaepernick اعتراض تاکتیک است که زانو را در سکوت طی سرود" گفت: Eric Burin, یک استاد تاریخ در دانشگاه داکوتای شمالی و سردبیر یک مجموعه ای از مقالات با عنوان "اعتراض در دامان: نژاد مخالفت و میهن پرستی در قرن 21 امریکا است."

"هنگامی که شما به عنوان خوانده شده هیل بیانیه آن روده-دردناک — اشک ریختن شد بی محابا مکالمات برگزار شد — و تا آنجا که اعتراض تاکتیک های طراحی شده به علت ناراحتی Kaepernick را تاکتیک هنوز هم کار می کند."

بحث تبدیل شده است به طوری پلاریزه هر چند که حتی انفعال می تواند تبدیل به سیاسی. کل حرفه ای و سافتبال تیم ترک در ماه گذشته هنگامی که آن مدیر کل bragged به رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر که خود بازیکنان بود برای سرود. و هنگامی که New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees گفت مصاحبه در ماه ژوئن که به اعتقاد او زانو تظاهرات به "بی احترامی به پرچم" — یک موضع است که بدون تغییر برای او پس از 2016 — او به سرعت مجبور به رد گم کردن در میان طوفان یا رگبار تگرگ از انتقاد از هواداران و هم تیمی.

بحث این است که مطمئن شوید که برای گسترش به لیگ بیشتر برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد و بیشتر بازیکنان زانو زدن و آن را به مقصد خود را از سر آستین ، جایی در گفتمان سیاسی به سقوط نزدیک شدن انتخابات. آن حتی ممکن است تا پایان حداقل در برخی از لیگ های طولانی سنت آمریکایی از پخش سرود ملی قبل از رویدادهای ورزشی است.

این تغییر چشمگیر نسبت به تمرکز بر روی کسانی که در انتخاب به ایستادن به جای زانو زدن می تواند به سختی می تواند تصور که Kaepernick در زمان خاموش ایستاده با افزایش برای anthem — نشستن در ابتدا و سپس زانو را پس از مشورت با یک بازنشسته ارتش Green Beret, Nate بویر.

تنها چند دیگر ورزشکاران به دنبال آن بود اما همه به اندازه کافی به تقسیم و ملتهب آمریکایی از جمله گاز-پرتاب جمهور و دولت که دیدم استفاده سیاسی در رد سرود تظاهرات.

لیگ ها و سازمان های tiptoed از طریق دیوانگی عمدتا بدون لطف و تا زمانی که این موضوع کمرنگ شده. آنها قادر نخواهد بود برای جلوگیری از آن در حال حاضر.

اکثریت آمریکایی ها 52 درصد در حال حاضر تایید بازیکنان NFL زانو زدن برای سرود به کشته و آفریقایی-آمریکایی ها با توجه به اخبار یاهو/نظرسنجی در ماه ژوئن. تنها 37 درصد مخالف. این یک تغییر قابل توجهی از این گروه نظرسنجی در سال 2016 زمانی که تنها 28 درصد افزایش یافت Kaepernick را حرکت "مناسب است." که پشتیبانی درآورده به 35 درصد در سال 2018 است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

برخی از لیگ های بهینه سازی خود را سرود سیاست در سال های اخیر و پس از آن بهینه سازی دوباره آنها اخیرا به افکار عمومی منتقل شده است. ایالات متحده, فوتبال, فدراسیون, برای مثال ایجاد یک سیاست نیاز به همه بازیکنان به ایستادن برای سرود در سال 2017 — پس از زنان ستاره مگان Rapinoe شد یکی از اولین ستاره ورزشکاران به دنبال Kaepernick سرب — تنها به فسخ آن در ماه گذشته.

دیگران به نظر می رسد نیروبخش برای این موضوع به بازگشت اما بدون موضع شرکت.

NFL که در بر داشت خود را در مرکز جنجال ممنوع زانو در 2018, به جای امید بستن برای یک stand-یا-hide (در اتاق قفل) انتخاب است. اما کمیسر راجر Goodell به تازگی نشان داد برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و خود محوری برای بازیکن تظاهرات.

"ما لیگ ملی فوتبال اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و مسالمت آمیز در اعتراض به," او گفت:.

آن همه وعده را باید سرود-تماشای تلویزیون دوباره این سقوط.

و با حقه و مدفوع نوار هنوز عمدتا خارج از محدوده های تند تند خواهد کمانه عمدتا از طریق رسانه های اجتماعی. این چیزی است که اتفاق افتاده است با NWSL که در آن سرود را تهدید به تحت الشعاع قرار دادن لیگ فصل افتتاحیه آخر هفته گذشته.

"این خیلی جالب است این اهمیت است که زانو را به عهده گرفت," Burin گفت. "چرا این حرکت خاص? به همین دلیل است که بسیار مهم است, به عنوان مخالف به قرار دادن دست خود را بر روی کسی شانه یا رکوع سر خود را؟"

در روز سه شنبه, کوتاه و ستاره قرمز هم تیمی جولی Ertz که تا به حال دلداری یک گریه کوتاه در سرود اخیرا هر توییتی یک بیانیه مرتب کردن بر اساس مقاله ای با عنوان "ما روایت."

"در حال حاضر هر زمان سرود ملی کشور ما همچنان برای تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر تقسیم بر آنچه بصری نماد وحدت به نظر می رسد مانند" آنها نوشت. "ما پیوسته مکالمات ما می خواستیم تا مطمئن شوید که هر آنچه که ما تصمیم به انجام آن نخواهد بود خالی ژست."

در میان کسانی که مکالمات آنها گفته بودند عاطفی آنهایی که با هیل که تا به حال ایستاده در کنار آنها به معنای واقعی کلمه.

در بیانیه تپه بستری بودن پاره در مورد چگونه به رویکرد سرود.

"من تصمیم به ایستادن به دلیل آنچه که پرچم ذاتا به معنی برای من نظامی اعضای خانواده و به من اما من 100% حمایت از همسالان من," او نوشت. "من حمایت Black Lives Matter جنبش از صمیم قلب. من هم حمایت خواهد شد و انجام بخشی از من در مبارزه علیه کنونی نابرابری. به عنوان یک ورزشکار این است که راه گذشته با توجه به پشتکار و ضد نژادپرست است."

تپه سعی کردم که آن را به هر دو روش. اما اگر وجود دارد هر چیزی خاص در مورد سرود بحث تمدید و تبدیل داخل به خارج در این نکات دقیق وظریف-رایگان بار آن این است: کمی وجود دارد اتاق را برای چنین موضع گیری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب