دادگاه رد تهمت پیشنهاد برای پایان دادن به مهاجران جوان' حمایت - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

واشنگتن (اوپک) روز پنج شنبه دادگاه عالی رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تلاش برای پایان دادن به حمایت

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

واشنگتن (اوپک) روز پنج شنبه دادگاه عالی رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تلاش برای پایان دادن به حمایت های حقوقی برای 650,000 مهاجران جوان دوم خیره کننده انتخابات-فصل توبیخ از سوی دادگاه به یک هفته پس از آن حاکم است که آن را غیر قانونی به مردم آتش چرا که آنها همجنسگرا و یا فراجنسیتی.

مهاجران هستند که بخشی از 8 سال اقدام معوق برای ورود دوران کودکی و برنامه های خود را حفظ حفاظت از اخراج و مجوز کار در ایالات متحده امن تقریبا قطعا حداقل از طریق انتخابات نوامبر مهاجرت ،

این 5-4 نتیجه است که در آن قاضی جان رابرتز و چهار لیبرال قضات بودند در اکثر, به نظر می رسد خاصی به بالا بردن این موضوع در مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین با توجه به ضد مهاجر و بلاغت از اولین انتخابات در سال 2016 و محدودیت های مهاجرتی دولت او تحمیل کرده است پس از آن.

به قضات گفت: دولت نیست گام های مناسب end IF رد استدلال که این برنامه غیر قانونی است و دادگاه هیچ نقشی در بررسی و تصمیم گیری برای پایان دادن به آن. این برنامه را پوشش می دهد افرادی که در ایالات متحده از آنها کودکان هستند و در این کشور غیر قانونی است. در برخی موارد آنها هیچ حافظه از هر خانه دیگر از ایالات متحده آمریکا

تهمت نمی نگه دارید در ارزیابی خود از دادگاه کار ضربه در یک زاویه سیاسی.

"این وحشتناک & لحاظ سیاسی به اتهام تصمیم گیری های آینده از دیوان عالی کشور در حال انفجار تفنگ ساچمهای به چهره از مردم هستند که افتخار می کنیم به تماس خود خواهان یا محافظه کاران است. ما باید بیشتر قضات و یا ما را از دست ما 2nd Amendment & هر چیز دیگری. رای تهمت 2020!" او در توئیتر نوشت: ظاهرا از جمله همجنسگرایان حاکم نیز هست.

در دومین توییت نوشت: "آیا شما این تصور که دادگاه عالی نیست مثل من؟"

بعد او گفت: این تصمیم نشان داد که نیاز به اضافی محافظه کار قضات به پیوستن دو او منصوب کرده است نیل Gorsuch و برت Kavanaugh و متعهد به انتشار یک لیست جدید از آن او را انتخاب کنید اگر نامزد دیگری باز رخ می دهد در سازمان دیده بان خود را. هر دو از انتصاب عقیده داشت در روز پنج شنبه هر چند Gorsuch نوشت: حقوق بشر حاکم است.

دموکراتیک ریاست جمهوری مدعی جو بایدن متعهد به ارسال کنگره قانون پیشنهادی در روز اول خود را در دفتر به DACA حمایت دائمی است.

رابرتز با آنها تهمت است sparred نوشت دادگاه که دولت دنبال نمی پایان این برنامه به درستی.

"ما تصمیم می گیرید که آیا IF و یا آن را فسخ صدا هستند سیاست" رابرتز نوشت. "ما آدرس تنها اینکه این سازمان در انطباق با رویه نیاز است که آن را ارائه توضیح استدلال خود اقدام کند. در اینجا این سازمان موفق به در نظر گرفتن مسائل آشکار که آیا برای حفظ و تحمل و اگر کاری برای انجام دادن در مورد مشکلات به DACA گیرندگان."

وزارت امنیت داخلی می توانید دوباره سعی کنید او نوشت. اما هر سفارش جدید برای پایان دادن به این برنامه و چالش قانونی این امر موجب خواهد احتمال زیاد ماه اگر نه دیگر.

"هیچ راهی که می رویم به اتفاق می افتد قبل از نوامبر گفت:" استفان ییل-Loehr یک استاد قانون مهاجرت تمرین در دانشگاه کرنل مدرسه قانون است.

دادگاه چهار محافظه کار قضات عقیده داشت. عدالت کلارنس توماس پیوست توسط قضات Gorsuch و ساموئل Alito نوشت که DACA غیر قانونی بود از لحظه ای که در آن ایجاد شده بود در دولت اوباما در سال 2012. توماس به نام حکم "تلاش برای جلوگیری از لحاظ سیاسی بحث برانگیز است اما از نظر قانونی صحیح تصمیم گیری است."

Alito نوشت که قضات فدرال به حال مانع DACA از اینکه به پایان رسید "در طول کل دوره ریاست جمهوری. ما قانون اساسی است که قرار است به این ترتیب کار می کنند."

عدالت Kavanaugh نوشت: در یک جداگانه مخالفت که او راضی بود که دولت عمل مناسب است.

IF گیرندگان به وجد آمدیم حاکم.

"ما زندگی مان در عین حال گفت:" Cesar اسپینوزا که منجر هوستون مهاجرت گروه حمایت FIEL. "ما قصد داریم به ادامه کار همچنان به حمایت."

اسپینوزا گفت: او کمی خواب شبانه در انتظار یک تصمیم ممکن است. در دقیقه پس از این تصمیم نوشته شده بود به او گفتند که "آب گرفتگی با, تماس, با, خیال, شاد, با این امید که آنها در حال رفتن به در حداقل بود در این کشور برای مدتی طولانی تر است."

از سنا کف رهبر حزب دموکرات چاک شومر گفت: IF تصمیم "گریه کردم اشک شادی."

"وای" او رفت و خفگی است. "این بچه ها در این خانواده ها احساس می کنم برای آنها و من فکر می کنم همه از امریکا می کند.

جمهوری خواه ایالت خارجه آرکانزاس های مختلف را تعریف IF غیر قانونی و با تمرکز خشم خود را بر رابرتز.

"هنوز جان رابرتز دوباره رکعت به یک جزایر خواهد شد که ما را نجات موسسات از بحث سیاسی و پاسخگویی. اگر رئیس دادگستری معتقد است خود قضاوت سیاسی بسیار نفیس من او را دعوت به استعفا کرد, سفر به آیووا و انتخاب" پنبه در بیانیه ای گفت.

برنامه رشد برای خروج از بن بست بیش از یک جامع مهاجرت بین کنگره و دولت اوباما در سال 2012. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته تا به طور رسمی حفاظت از مردم از اخراج در حالی که همچنین اجازه می دهد آنها را به کار قانونی در آمریکا

اما مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته سختی بحث در مورد مهاجرت مرکزی بخشی از مبارزات انتخاباتی خود و کمتر از هشت ماه پس از به دست گرفتن او اعلام کرد در ماه سپتامبر 2017 که او خواهد end IF.

مهاجران های حقوق مدنی دانشگاه ها و دموکراتیک به رهبری متحده به سرعت شکایت کرد و دادگاه قرار دادن دولت طرح در خود نگه دارد.

وزارت امنیت داخلی همچنان ادامه دارد و به روند دو سال IF تمدید به طوری که صدها نفر از هزاران نفر از IF دریافت کنندگان را حمایت از کشش فراتر از انتخابات و حتی به 2022. هیچ برنامه های جدید پذیرفته شده اند پس از سال 2017 و این احتمالا به حکم دادگاه برای تغییر آن ییل-Loehr گفت.

دادگاه عالی مبارزه با بیش از IF در یک نوع قانونی حرکت آهسته. دولت برای اولین بار می خواستم قضات به شنیدن و تصمیم گیری در این مورد در ماه ژوئن سال 2018 است. به قضات گفت: هیچ. وزارت دادگستری به دادگاه بازگشت بعد از آن در سال 2018 اما قضات چیزی برای بیش از هفت ماه قبل از توافق از یک سال پیش به شنیدن استدلال. کسانی که صورت گرفت در ماه نوامبر و بیش از هفت ماه سپری شده قبل از تصمیم دادگاه است.

دوشنبه حاکم شد و بار دوم در دو سال است که رابرتز و لیبرال قضات گسله دولت برای راه می رفت در مورد تغییر سیاست. سال گذشته دادگاه دولت مجبور به عقب نشینی تابعیت سوال در سرشماری سال 2020.

در سال 2018 رابرتز پیوست همکاران محافظه کار خود به حفظ مغلوب ساختن پیشی جستن سفر بان کی مون تحت تاثیر چند کشور عمدتا با جمعیت مسلمان. در این مثال رابرتس نوشت: دولت قرار داده و سیاست — و یا حداقل آن نسخه سوم — در محل مناسب.

---

آسوشیتد پرس نویسندگان جسیکا Gresko لیزا Mascaro در واشنگتن آسترید Galvan در شهر فینیکس, Nomaan تاجر در هوستون و الیوت Spagat در سن دیگو کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب