قانونگذاران و Walz به دنبال توافق دلار و 841 میلیون در coronavirus بودجه

با استان ها و شهرستانها در سراسر مینه سوتا نگرانی تماشای قانونگذاران و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz تلاش برای

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

با استان ها و شهرستانها در سراسر مینه سوتا نگرانی تماشای قانونگذاران و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz تلاش برای توافق بر سر نحوه دریافت $841 میلیون در فدرال coronavirus امداد کمک های مالی به دولت های محلی.

"من امیدوار" Walz گفت: حدود 6:30 p. m. روز شنبه به عنوان او و قانونگذاران در حل و فصل برای آنچه به نظر می رسید به احتمال زیاد یک شب طولانی مذاکره در طول یک جلسه ویژه قوه مقننه بود که سرحد در مقابل یک مهلت است که ممکن است یا ممکن است نگه دارید.

بودجه در نظر گرفته شده برای پرداخت COVID-19-هزینه های مربوط و پوشش می تواند طیف وسیعی از مسائل است که دولت های محلی باید صرف پول در جمله و تست, تماس, ردیابی, بی خانمان مسائل مربوط به دفع لاشه حیوانات نشأت گرفته برای شیوع بیماری در بسته بندی گوشت می آمد گیاهان محلی امداد بسته های کسب و کار و سایر هزینه های مربوط به اجرای coronavirus ناشی از محدودیت.

بسیار وجود دارد بحث از نمایندگان مجلس در مورد اختصاص این پول به دولت های محلی; در روز سه شنبه جمهوری خواهان کنترل سنا تصویب چنین طرح 62-4. اما آن را فرو رفته در جنجال پس از دموکراتیک اکثریت در مجلس در خواست Walz یک دموکرات یش در برخی از 152 میلیون دلار در هزینه های نامربوط که Walz به دنبال در طول جلسه بود که به طور موثر برش های کوتاه با این بیماری همه گیر.

در شب جمعه Walz پیشنهاد او باز به افتراق این دو مالی بسته اما سرنوشت نهایی هر دو باقی مانده مشخص نیست.

Walz و قانونگذاران از هر دو مجلس بودند درگیر در مذاکرات است که در لمس یک انگشت شماری از مسائل:

آن روشن نیست اگر $841 میلیون در COVID-19 بودجه — بخش فدرال مراقبت عمل می کنند که با ارسال بیش از 2 میلیارد دلار به مینه سوتا به عنوان یک کل ممکن است تبدیل شدن به درگیر با هر یک از این مسائل است.

باید مجلس موکول قبل از توافق بر یک برنامه برای ارسال به Walz او می توانست با اقتدار به دل کردن پول خود را — احتمالا به شیوه ای متفاوت.

با توجه به برنامه های هر دو مجلس توافق کرده اند که به پول خواهد بود پرداخت توسط فرمول.

یک بخش از بودجه خواهد بود ارسال شده به استان ها, شهرها و شهرستان بر اساس سرانه مکان های با جمعیت بیش از 5000 دریافت مقدار بیشتری سرانه. بخش دیگری خواهد جریان تنها به استان ها و به دنبال فرمول های مختلف که تمایل به اجازه می دهد کمتر-پرجمعیت استان ها برای دریافت بالاتر سرانه سهم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن