شیوع کروناویروس نیست اولین فاجعه NFL است مواجه

میلیاردها دلار نیز آن را همراه با امید میلیون ها نفر از طرفداران NFL. هر شاخص امتیاز وجود دارد که فوتبال حرفه

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

میلیاردها دلار نیز آن را همراه با امید میلیون ها نفر از طرفداران NFL. هر شاخص امتیاز وجود دارد که فوتبال حرفه ای بازی در پاییز امسال حتی در میان این ایالات متحده بزرگترین بحران بهداشتی در نسل.

"اگر یک راه وجود دارد برای یک تیم در زمین و بازی فوتبال, آنها در حال رفتن به آن را انجام دهد" سالن از شهرت کارفرمایی استیو جوان گفت. "تمام بقیه از آن ما می توانیم در مورد آن صحبت کنید و تعجب می کنم اگر آن را خوب خواهد بود یا نه. اما تا زمانی که آن را قانونی آن اتفاق می افتد. شما فقط می دانم که."

NFL تجربه با فصل از خط خارج توسط black swan حوادث از طریق تداوم بحران های مربوط به بلایای طبیعی و یا انسان ساخته شده meltdowns. وجود دارد اعتصاب کوتاه فصل از سال 1982 و '87 با Washington Redskins هر دو بار در حال ظهور به عنوان قهرمانان سوپر باول. تیم های آواره شده اند و یا مختل و طوفان و آتش سوزی و طوفانهای برف.

"من شرط می بندم خواهد بود که لیگ برتر فوتبال ملی به طور کامل در نظر دارد به بازی بازی خود را و به طور کامل در نظر دارد به آن پس از فصل و سوپر باول آشکار شدن هر چه مقدار از آنها می توانید دریافت کنید که انجام می شود گفت:" فرانک Supovitz NFL سابق معاون ارشد رئيس جمهور از حوادث. "من فکر می کنم آنها می خواهم انتظار برای دریافت تمام 16 بازی در, حتی اگر آنها از دست دادن چند قبل از فصل بازی ها."

"ما فکر می کنم ما باید به مراقبت از طرفداران و OK که این" قوچ مقابله با اندرو ضربه شارپی گفت. "اما یک پسر بچه می شود coronavirus و آنها را به عقب می آیند و آن را به این تیم است. برای من مهم نیست که چه نوع از بهداشت شما که به اتفاق می افتد.

"همه ما در تماس نزدیک تعریق بیش از همه به یکدیگر به بازی فوتبال. عرق تف خون شما نام آن را. تا زمانی که حل شد تا زمانی که وجود ندارد 14 روز در قرنطینه برای افرادی که آن را دریافت و یا در تماس با آن وجود دارد ممکن است راه فوتبال می توانید بروید."

NFL دارای اب و هوای برخی از چالش های قابل توجهی قبل از. در سال های گذشته با آشفته ترین آنهایی که trudging به جلو مورد نیاز برخی از خلاقیت و دردناک فداکاری با لیگ.

در سال 2005 طوفان کاترینا در نیواورلئان پرستاران به عشایر است. قادر به استفاده از Superdome, قدیسین, بازی های برگزار شده چهار تا از بازی های خانگی خود را در ایالت لوئیزیانا را ببر ورزشگاه در باتون روژ سه در Alamodome در سن آنتونیو تگزاس و یکی در غول ورزشگاه.

با عذر خواهی به Dallas Cowboys, قدیسین, شد, امریکا تیم که در سال NFL تلاش به آنها را در خانه احساس در رادرفورد شرقی, N. J. — حداقل تا قبل از بازی. غول ورزشگاه شد festooned با پرستاران آگهی ها. وجود دارد یک گروه جاز و به خصوص قلبی تفسیر سرود ملی.

سپس بازی شروع Saints خرابکاری باز kickoff, the New York Giants بهبود و جمعیت roared تصویب آن. New Orleans بازیکنان — Saints جاهای دیگر بودند و هو راه دیگر مراجعه به تیم خواهد بود.

موسسه خیریه تنها تا کنون می رود.

"سفر از اینجا بود که ناخواسته برای," New Orleans کارفرمایی آرون بروکس گفت: در پی 27-10 شکست. "سعی کنید به نگه داری آمریکا در زمان آینده و به ما بگویید که این یک بازی خانگی است. اما کسانی که شرایط بود و ما از دست داده است."

در آن صورت NFL در بر داشت یک راه است. و این چیزی است که مردم انتظار دارند در این فصل زمانی که استادیوم جدید در حال برنامه ریزی برای باز کردن در لس آنجلس و لاس وگاس و لیگ است که موقعیت خود را برای آن دسته بعدی از چند میلیارد دلاری از رسانه ها می پردازد.

حتی اگر این معنی است که بازی ها را با طرفداران در غرفه به دلیل COVID-19 همه گیر و به طور بالقوه با شبیه سازی صدای جمعیت افزایش پخش برنامه های NFL آماده است برای رفتن به طول های شدید به سنگ فرش با هم یک فصل است.

لیگ برتر منتشر شد, برنامه های آن در ماه گذشته و ساخته شده است در با احتیاط فرار دریچه و احتمالات در مورد کل هفته از بازی ها باید نقل مکان کرد و یا حتی پاک. که طرح برای یک آکوردئون یک فصل ساخته شد در سال 2011 زمانی که یک بازیکن در تحریم به خطر افتاده است چشم انداز بازی ها. که کار بحران حل و فصل شد در تابستان, با این حال, پس از لیگ تا به حال هرگز به استفاده از آن برنامه پشتیبان گیری.

وضعیت متفاوت بود در سال 1982. بازیکنان اعتصاب آغاز شده است که در اولین ماه از فصل به طول انجامید 57 روز قرار دادن فصل در خطر است.

همه بازیکنان ناراحت بودند که در مورد. اواخر دوایت کلارک به دست داشتند وضعیت ستاره در سان فرانسیسکو این فصل قبل از ساخت "گرفتن" در پلی آف مقابل دالاس به سوق دادن 49ers به سوپر باول که آنها به دست آورد. او یک قرارداد جدید و لوکس سه سطح مجتمع مسکونی در قلب سان فرانسیسکو است که او با کارفرمایی جو مونتانا. نه تنها لیسانس نه شارژ اجاره آنها پرداخت می شود به زندگی می کنند در محل.

کلارک بعدها به نام که کشش "باور نکردنی ترین 57 روز از زندگی من است."

"ما دو بازی و پس از آن اعتصاب" او بازگو در سال 2018 است. "و من که جای پول معروفیت و یک حلقه کاسه فوق العاده. مثل این بود که Huey Lewis."

در نهایت این کار مسائل حل و فصل شد و NFL قادر به فشار در نه بازی فصل. لیگ ابداع 16-تیم حذفی مسابقات با تیم های از هر کنفرانس کشت 1-8 خود را بر اساس به طور منظم فصل پرونده (و چگونه آنها را در بخش). کلیولند براونز و Detroit Lions ساخته شده و برگشتی که در آن سال با وجود از دست دادن رکورد.

با وجود از دست دادن تمام چهار قبل از فصل بازی ها, '82 Redskins رفت 8-1 در فصل به طور منظم از دست دادن تنها به کابوی ها. سپس آنها پاره پاره از طریق NFC, برگشتی, ضرب و شتم سه مخالفان به طور متوسط 19 امتیاز. آنها به پایان رسید کار با 27-17 پیروزی میامی دلفین ها در سوپر جام هفدهم در رز باول.

Redskins کارفرمایی Joe Theismann اعتبارات کار بازیکنان را خود به خود در طول نه روز اعتصاب برای نگه داشتن این تیم در لحن و آماده به آمار زمین در حال اجرا هنگامی که بازی از سر گرفته شد.

"من در زمان گذشته برنامه بازی است که ما تا به حال, و ما تا به حال سازماندهی شیوه های سه یا چهار روز در هفته" Theismann گفت. "و برای ماه اول من تا به حال نزدیک به 40 بچه ها نشان می دهد. که تفاوت در یک کهنه کار تیم فوتبال. ما را از طریق در واقع یک اصلاح عمل است که مربی (جو) گیبس برگزار کرده اند. ما فقط آن را در یک دبیرستان رشته است."

NFL گفته تیم که اردوگاه های آموزشی در تابستان امسال — اگر آنها را در محل — برگزار خواهد شد امکانات باشگاه به عنوان مخالف از مناطق.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"کهنه مربیان باید یک مزیت در حال حاضر" Theismann گفت: "از آنجا که آنها نمی باید به آموزش جدید سیستم شما در حال تلاش برای تغییر یک فرهنگ است. شما اساسا باید راهکار خود را و اگر شما یک کهنه کار تیم بازیکنان درک کنند که چگونه برای آماده سازی. آنها حرفه ای است. پیش نویس انتخاب واقعا نمی دانم چه بازی است که در مورد که در آن نقطه.

"بچه ها مثل (quarterbacks) جو نقب زدن و توا Tagovailoa در حال رفتن به عقب با این" او با اشاره به تراکم بالا از سینسیناتی و میامی است. "از آنجا که آنها نمی باید خارج از فصل برنامه های خود را. و چقدر شما می توانید در زوم?"

وجود دارد یکی دیگر از بازیکنان اعتصاب پنج سال بعد اما در لیگ درمان به طور قابل توجهی متفاوت است. به جای پاک کردن بازی به طور کامل در طول 24 روز کار توقف تیم بازیکنان جایگزین استفاده می شود. هفته سوم از بازی لغو شد و "دلمه" بازی های برگزار شده هفته 4-6.

حدود 15 درصد از بازیکنان به طور منظم عبور اعتصاب خط به شرکت از جمله ستاره های مونتانا و راجر کریگ سان فرانسیسکو, سفت, سفید, دالاس, داگ Flutie جدید انگلستان و علامت Gastineau از New York Jets.

دوستان رایان در سال دوم خود را به عنوان مربی تیم فیلادلفیا ایگلز خواست بازیکنان خود را به هم بچسبند و آنها را تشکیل اعتصاب خط خارج جانبازان ورزشگاه. عقاب تعویض رفت 0-3 و تیم زخم از دست رفته پلی آف با وجود 7-5 پایان واقعی تیم است.

رایان افتتاح یک کنفرانس خبری پس از زخم بخشی از این فصل با ارائه gaudy "زخم حلقه" به تیم رئیس جمهور هری قمار و دستیار او جورج آذر. این یک طعنه آمیز حرکت در راه گفت: "با تشکر برای هیچ چیز" و قمار احساس Ryan خجالت حق رای دادن با مردم بشود.

نترس از صحبت کردن ذهن خود را در مورد مدیریت بالا, رایان با اشاره به عقاب صاحب نورمن Braman به عنوان "مرد در فرانسه" در اشاره به غایب Braman صرف وقت در ویلای خود را وجود دارد.

دالاس کارفرمایی دنی سفید گفت: این اثر تجمعی از دو اعتصاب بودند 1-2 پانچ که در سمت چپ تام Landry را کابوی ها در قتلگاه.

"من احساس می کنم به شدت در مورد این که این اعتصاب تا به حال بیشتر از یک اثر که در آن تیم ما رفت و از هر چیز دیگری, سفید" گفت: تیم سایت در سال 2017. "هر کس می خواهد به سرزنش این پیش نویس برای زوال کابوی ها در 1980s. من نمی توانستم بیشتر اختلاف نظر دارند. این حملات هر دو در سال 1982 و 1987 ما چگونه آنها را به کار گرفته و این واقعیت است که ما هرگز تا به حال یک تیم بزرگ نشست پس از آن و پخش کردن احساسات ما است. ما هرگز وصله تا چیز. ما هرگز یک تیم دوباره."

سالن از شهرت در حال اجرا بازگشت تونی Dorsett به توافق رسیدند.

"هنگامی که" 87 اعتصاب آغاز شده ما یکی از بهتر تیم ها در لیگ," او گفت: Cowboys.com. "ما فکر می کردند که دیگر سوپر باول اجرا شود. وقتی برگشتیم ما هیچ چیز نیست. ما شکسته شد."

همانطور که برای Redskins تعویض آنها همه هیچ-نام — و آنها رفت 3-0 قرار دادن به طور منظم در جایگاه نخست هنگامی که اعتصاب به پایان رسید. آنها را به ضرب و شتم دنور در سوپر باول XXII در سن دیگو.

"ما نه تنها یک بازیکن عبور از اعتصاب خط" کارفرمایی داگ ویلیامز گفت. "من همیشه گفته ام ما ممکن است بزرگترین تیم ما بهترین تیم در شرایط تداوم. ما بر این باور بودند در هر یک از دیگر و ما در گیر با هم از طریق ضخیم و نازک و به همین دلیل همه چیز کار می کرد برای ما."

راه ویلیامز آن را می بیند که سوپر باول پیروزی است به خصوص معنی دار به خاطر تمام سختی ها و, او و هم تیمی تا به حال برای تحمل و قدرت برای رسیدن به قله کوه.

هر کدام کارفرمایی برنده سوپر جام در پایان 2020 فصل ممکن است احساس می کنید دقیقا به همان شیوه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن