گونه های در معرض خطر می تواند به نفع از NFL تغییر نام - Sun, 19 Jul 2020 PST

ران ساترلند نیست خیلی از طرفداران فوتبال است اما او علاقه ای به آنچه واشنگتن NFL تیم انتخاب به عنوان جایگزینی

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

ران ساترلند نیست خیلی از طرفداران فوتبال است اما او علاقه ای به آنچه واشنگتن NFL تیم انتخاب به عنوان جایگزینی برای آن به زودی-به-می شود-بازنشسته نام. حق رای دادن تصمیم می تواند بر آینده یک گونه در معرض خطر او صرف یک دهه کار خود را مطالعه.

یک دانشمند ارشد در سازمان های غیر انتفاعی Wildlands شبکه در دورهام کارولینای شمالی ساترلند است که در میان کسانی که در حمایت از گرگ قرمز که تایید شده توسط یک بخش از تیم پایه فن. Red wolf است که در آستانه انقراض در طبیعت برای بار دوم و ساترلند پیشنهاد قرار گرفتن در معرض است که خواهد آمد با یک تیم NFL نامگذاری خود را پس از این حیوانات تنها می تواند کمک به شانس خود را از زنده ماندن است.

"این امر به معنای زیادی از کشور را به طور ناگهانی شنیدن چیزی در مورد داستان این حیوانات و این که چه red wolf نیازهای" ساترلند گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "تو این فوق العاده وخیم حفاظت در رفتن در حال حاضر و مردم حتی نمی دانم در مورد آن. من فکر می کنم آن را شناخت به گرگ قرمز."

اگر شما تا به حال شنیده ام از گرگ قرمز قبل از آن پدید آمده است به عنوان یک جایگزین بالقوه نام برای واشنگتن تیم NFL یا شاید تعجب که آیا آن را حتی حیوانات واقعی شما تنها نیستید. وجود دارد بسیاری از افرادی که مایل به آن نیست.

به دستور مقامات دولتی و مالکان که مخالف خدمات شیلات و حیات وحش قرمز گرگ دوباره برنامه در شرق کارولینای شمالی, کنگره راه اندازی نزدیک به $400,000 مطالعه در سال 2018 به تعیین اینکه آیا گرگ قرمز یک گونه متمایز یا ژنتیکی ترکیبی از کایوتی فراوان از اعضای خانواده سگ واجد شرایط برای فدرال حفاظت از زیر گونه های در معرض خطر عمل می کنند. شواهد مطالعه انجام شده توسط آکادمی ملی علوم و مهندسی و پزشکی منتشر شده در مارس 2019, پشتیبانی طبقه بندی معاصر گرگ قرمز به عنوان یک گونه متمایز ردیابی حیوانات به اجداد است که زندگی بیش از 10 ، 000 سال پیش.

گرگ قرمز شد و هنگامی که در بر داشت از تگزاس به فلوریدا طول شرقی و تا به نیویورک و پس از آن به احتمال زیاد آنها پس از پرسه می زدند سی منطقه است. آنها محو شد در امتداد سواحل اقیانوس اطلس در حدود سال 1900 اما جان سالم به در امتداد سواحل خلیج فارس و تعیین گونه های در معرض خطر در سال 1967. در اواخر دهه 1970 به عنوان حیوانات به طور فزاینده پرورش با شغالها, ماهی ها و حیات وحش مقامات اسیر گذشته باقی مانده اصیل گرگ قرمز در تگزاس و لوئیزیانا قرار داده و آنها را در باغ وحش ها در تلاش برای احیای این گونه است.

"این یکی از انقراض گونه های پستاندار در کل سیاره گفت:" ساترلند است که آوازی برای حمایت از red wolf conservation از سال 2010. "نکته شگفت انگیز این است که بسیاری از آمریکایی ها هیچ نظری ندارم که این گونه است و حتی در حیاط خلوت ما."

در سال 1987 ماهی و حیات وحش راه اندازی اولین تلاش برای بازگرداندن بومی بالا گوشتخوار به وحشی. آژانس منتشر شد سه جفت بالغ گرگ قرمز در تمساح رودخانه پناهگاه حیات وحش ملی در شرق کارولینای شمالی البمارل شبه جزیره واقع شده داخلی از بانک های خارجی. قرمز گرگ جمعیت در این منطقه به اوج خود رسید و در بیش از 150 در سال 2006 اما تاکنون در کاهش.

شکارچیان و ماهی ها و حیات وحش خدمات مدیریت پروژه مرمت هستند و هر دو به سرزنش ساترلند گفت. در حالی که وجود دارد حدود 240 گرگ قرمز در اسارت ماهی و حیات وحش را متوقف آزاد جدید گرگ به طبیعت در 2015.

این روزها red wolf جمعیت در البمارل شبه جزیره است که تصور می شود حدود 20. یک حساب فلیکر نگهداری توسط Wildlands ویژگی های شبکه 100,000 در دسترس عموم عکس های از گرگ قرمز و دیگر حیات وحش گرفته شده توسط دوربین در سایت از جمله گوزن کویوتس بلدرچین راکون و یکی از بزرگترین خرس سیاه غلظت در ایالات متحده است.

برای گرگ قرمز برای دفع خطر انقراض در طبیعت ساترلند گفت: ضروری است که ماهی و حیات وحش رزومه انتشار گرگ از اسارت. او همچنین تایید برنامه های تشویقی که پاداش محلی برای داشتن گرگ قرمز در اموال خود را. در این میان او و همکارانش همچنان به مشارکت در کمک رسانی با شکارچیان و کشاورزان که در نزدیکی زندگی می کنند پناه اطمینان آنها را که گرگ قرمز که رشد می کند می شود بین 50 و 80 پوند است "نه اروپا 'گرگ بزرگ بد' است که در داخل سر ما."

"قرمز گرگ است و نه کسی صدمه دیده است در 30 سال پایین وجود دارد در کارولینای شمالی است که بسیار قابل توجه میراث" ساترلند گفت. "آنها خجالتی حیوانات; آنها واقعا نمی خواهم مردم است."

گرگ قرمز باید چند ویژگی در خور یک تیم فوتبال.

"گرگ در حال کارآمد بالا گوشتخواران و آنها می توانند اجرا کردن یک گوزن و کشتن آن" ساترلند گفت. "آنها می توانید چیزهایی مانند راکون و possums و beavers در. در مقایسه با کایوتی گرگ های دیگر و آنها بزرگتر و عضلانی تر و قوی تر است. قلمرو خود می تواند در حدود 50 مایل مربع به طوری که آنها می تواند پوشش بسیاری از زمین. آنها سریع یواشکی ناپدید می شوند به جنگل زیبا به راحتی زمانی که آنها می خواهند به. عالی حواس. آنها قطعا ورزشی و آنها حیوانات زیبا. آنها بسیار شگفت انگیز است."

ساترلند اذعان کرد که واشنگتن اتخاذ گرگ قرمز به عنوان طلسم ممکن است تداوم برخی از اسطوره ها و تصورات غلط در مورد این گونه که او سخت کار می کرد برای برطرف کردن طول سال با چند فن-طراحی لوگو و یونیفرم mock-ups برای نام های بریده بریده علائم و دندان های نیش. هنوز هم او را می بیند خیلی بیشتر پتانسیل خوب ناشی از گرگ قرمز در ورود به آگاهی ملی است.

"یکی امیدواریم فعلی Redskins طرفداران نشان می دهد برخی از عشق به سمت گرگ قرمز و بیشتر برای کمک به نجات این گونه از آنجا که شما نمی خواهید خود را طلسم برای رفتن منقرض شده در طبیعت دوباره" ساترلند گفت. "من واقعا نمی دیدن هر منفی. من فکر می کنم آن را حس می کند به یک حیوان طلسم و من فکر می کنم داشتن یک گرگ قرمز خواهد بود یک انتخاب بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن