رپتورز آن را ساده نگه دارید در حباب قبل از حباب

آن را عجیب و غریب. البته این عجیب و غریب است.کمپرسی کمتر از 50 رپتورز بازیکنان و مربیان و کارکنان به مجازی انز

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

آن را عجیب و غریب. البته این عجیب و غریب است.

کمپرسی کمتر از 50 رپتورز بازیکنان و مربیان و کارکنان به مجازی انزوا در یک هتل خیلی شیک در ساحل خلیج فلوریدا — دوستان هیچ هیچ gawkers بدون گردشگران و نه تن از کارکنان و یک بیماری همه گیر مواج تمام اطراف و عجیب و غریب است که شما می کنید. اما این زمان های عجیب و غریب برای همه و بدانند چیزهایی که اجتناب ناپذیر blips آمد تا راه را برای زنده ماندن.

"این فقط متفاوت بوده است و ایده آل نیست" رپتورز گارد فرد VanVleet گفت: در یک کنفرانس تلفنی صبح روز دوشنبه. "اما این بار این است که ما در آن هستیم. من فکر می کنم ما گرفتن اینجا یک چیز خوب است. امیدوارم خواهیم بود آماده است."

رپتورز خود را ایجاد حباب در فورت مایرز-منطقه ناپل فلوریدا به خانه این تیم و کارکنان برای تقریبا دو هفته قبل از پیوستن به بقیه NBA چند ساعت دور خارج اورلاندو برای از سرگیری فصل اواخر ماه آینده.

این یک محاسبه قمار ساخته شده و قبل از تعداد مثبت آزمایشات COVID-19 مشخصی فوق العاده در سراسر فلوریدا, اما این یک فرایند است که تا به حال به در محل قرار داده.

"شما باید به مجموعه ای از چیزهایی که در حال حرکت و ما تصمیم گرفتیم که این چیزی بود که ما می خواهم به انجام و آن را به یک محیط امن" رپتورز جمهور Masai Ujiri گفت. "ما همچنان به فکر می کنم آن است که یک محیط امن برای ما ...

"این بیماری همه گیر شده است بسیار غیر قابل پیش بینی به خصوص در ایالات متحده, اما ما در حال برنامه ریزی به جلو بروید. ما همه هیجان زده در مورد گرفتن به اورلاندو و حرکت پیش رو با این فصل است."

آن شده است یک نوع "روز موش خرمای کوهی امریکا" وجود برای رپتورز' سفر حزب به ویژه بازیکنان است. آنها در زمان بیش از یک قبلا بسته هتل است که هنوز هم برای عموم و تا به حال اجرای کامل این نزدیکی بدنسازی در فلوریدا در ساحل خلیج فارس در دانشگاه.

"ما با رعایت تمام قوانین COVID-19: پوشیدن ماسک در همه جا در هتل انجام همه چیز را مانند شستن دست و بازی با تمام بهداشت قوانین تمیز کردن اتاق وزن (و) همه چیز در اطراف هتل" Ujiri گفت.

"ما 99 درصد از مشق شب است که ما احتمالا می تواند. همه تست شده برای COVID-19 هر روز دیگر بازیکنان کار کردن در همان گروه های کوچک در همان زمان هر روز. این همان قدیمی همان قدیمی برای هم بودن."

"واقعا وجود دارد نه زیادی برای انجام" VanVleet گفت. "فقط در تلاش برای بازگشت و ramped تا در شرایط بسکتبال فعالیت و گرفتن بدن خود را آماده برای چه آمده است.

"من فکر می کنم حتی ما که در اینجا در جریان است متفاوت باشد از بودن در اورلاندو است. منظور من, من می دانم که ما در فلوریدا, اما من فکر می کنم ما هنوز هم برای کنترل تمام محیط زیست ما در اینجا و من نمی دانم اگر که خواهد در این مورد در زمانی که ما به اورلاندو.

"احتمالا وجود خواهد داشت بیشتر قوانین و چیزهایی که ما باید برای رفتن با مردم خیلی بیشتر داخل حباب بدیهی است."

همه از این در حال انجام است در برابر جهانی در زمینه مبارزه نژادی و بی عدالتی خشونت پلیس و تلاش برای تاثیر بیشتر تغییر در جهان است. بازیکنان مصون نیست واقعیت اجتماعی از بار و آن را یک عامل در تصمیم گیری برای پیوستن به در راه اندازی مجدد از NBA فصل است.

"آن سه مرد" VanVleet گفت. "این زمان وحشتناک. اما شده است که تا سال 2020 برای ما. همه ما می دانیم که کار درست انجام نشده است و بازی را ایستاده. از نظر اخلاقی که حس می کند. اما زندگی ادامه دارد. ما همه جوان بچه ها سیاه و سفید. هیچ یک از ما می خواهید را به هر گونه پول. من فکر نمی کنم که ما باید. من فکر می کنم که پول را می توان در تعدادی از راه های مختلف.

"این است که به پایان تابستان امسال بدون در نظر گرفتن و یا بیش از چند ماه آینده. این مسئله نژادی و بی عدالتی بی عدالتی اجتماعی پلیس با خشونت تمام این چیزها نیست پایان دادن به هر زمان به زودی."

تا اورلاندو آن را یکنواخت زندگی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این واقعا تنها و غریب اولین روز من در اینجا" VanVleet گفت. "من فکر می کنم من اولین بازیکن در اینجا, بنابراین وجود دارد مانند پنج نفر در هتل. پس راه رفتن در اطراف در یک هتل خالی در حالی که عجیب و غریب بود.

"اما در حال حاضر شما دیدن چهره های آشنا و آن را به خوبی ببینید همه ما دیده نمی شود در حالی که. بله, من فکر می کنم ما فقط نگه داشتن آن ساده است. آن را فقط رفتن به تمرین خود را ماندن در اتاق و غذا خوردن."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن