اصلاح فارغ التحصیلی در SPS دبيرستان را در تصویری - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

فارغ التحصیلی برای کلاس 2020 در اسپوکن مدارس دولتی خواهد بود بنابراین به یاد ماندنی, آنها در حال رفتن به ساخت

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

فارغ التحصیلی برای کلاس 2020 در اسپوکن مدارس دولتی خواهد بود بنابراین به یاد ماندنی, آنها در حال رفتن به ساخت یک فیلم در مورد آن.

چند فیلم در واقع و فیلمبرداری اتفاق خواهد افتاد آخر این هفته در یک دبیرستان در نزدیکی شما.

این COVID-19 همه گیر است تغییر بسیاری از برنامه های این بهار به خصوص کسانی که از اسپوکن سالمندان و خانواده های آنان است. به جای جشن سنتی در owsley همه پنج جامع مدارس خواهد شد از ویژگی های فارغ التحصیلان خود را در کلاه و لباس در فیلم هایی که بعدا منتشر خواهد شد در این ماه.

"همه چیز تنظیم شده است و ما در حال رفتن به آن را به عنوان هیجان انگیز به عنوان ما می توانیم" گفت: Shawn اردن مدیر مدارس متوسطه.

رویداد اصلی شروع می شود روز شنبه برگزار خواهد شد در خارج از ساختمان در فلک راجرز و شمال مرکزی. تمام مدارس به استقبال فارغ التحصیلان خود را که می رسند به ترتیب حروف الفبا در یک خانواده نقلیه خروج و راه رفتن به یک مرحله خود را انتخاب کنید تا دیپلم را پوشش میدهد.

آنها را نیز در برخواهد داشت برای ویدئوها و عکس ها را قبل از بازگشت به خودرو و رانندگی است. اعضای خانواده باید اقامت در وسایل نقلیه خود را در طول فیلمبرداری است.

این وعده داده می شود یک روز طولانی برای کارکنان در هر مدرسه است. برای مثال فلک expectsto نیاز به 10 1/2 ساعت به دریافت 400 فارغ التحصیلان.

که دلیل عمده برای محدود کردن ترافیک به یک خودرو در هر فارغ التحصیل که منطقه اذعان می تواند مشکلات در noncustodial پدر و مادر است.

"ما در حال تلاش برای جذب دانشجو در کلاه و لباس شب – که آنچه در این مورد" اردن گفت. "هنگامی که شما شروع به اضافه کردن دو و سه اتومبیل ما نمی توانیم لجستیکی مدیریت آن است."

این کار نیز پیچیده است توسط وزارت بهداشت مورد نیاز است که هر خانواده می رسند و تنها در یک وسیله نقلیه – "بهترین مدل ما در شرایط کنونی" اردن گفت: – و امکان بارش باران.

از بعد از ظهر پنجشنبه پیش بینی برای روز شنبه خواستار ابر با احتمال رگبار. اما در روز یکشنبه – زمانی که لوئیس و کلارک و Shadle پارک طرح به فیلم خود را ویدئوها – امکان وجود دارد از رعد و برق.

"این یک نگرانی است" گفت: اردن است که مرتب برای سایبان در هر سایت باید نیاز بوجود می آیند.

Shadle برگزار خواهد شد رویداد خود را در مدرسه. LC را در هارت زمینه در جنوب تپه.

منطقه امیدوار بود به نگه دارید شروع برای هر مدرسه در البی ورزشگاه اما دولت وزارت بهداشت و دفتر رژیم صهیونیستی. جی Inslee رد این طرح به دلیل اجتماعی-فاصله نگرانی.

همان کسانی که دستورالعمل خواهد بود این آخر هفته با مهر و موم محیطی راه اندازی در اطراف هر مدرسه "از آنجا که ما نمی تواند جمع آوری – این چیزی است که وزارت بهداشت نگران است در مورد" اردن گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب