6 راه برای دریافت کنید که دنج کرون 'hygge' احساس حتی در طول تابستان swelter - شنبه, 25 Jul 2020 PST

توسط Lindsey M. Roberts واشنگتن پست Meik Wiking کمک کرده است را به دانمارکی ایده "hygge" (یا "بتراشیم-guh") ب

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

توسط Lindsey M. Roberts واشنگتن پست

Meik Wiking کمک کرده است را به دانمارکی ایده "hygge" (یا "بتراشیم-guh") به سایر نقاط جهان با شادی موسسه تحقیقاتی در کپنهاگ و کتاب "کتاب کوچک از Hygge: دانمارکی اسرار زندگی شاد است." به عنوان او تعریف آن hygge است "هنر ایجاد یک فضای زیبا ... پیگیری روزمره شادی."

چگونه hygge شده است به طور کلی ترجمه به خانه این است که در زمستان گرم و نرم, آتش سوزی, شکلات داغ, کاپشن, پتو و شمع. ما می خواستم به می دانم که چگونه می تواند ما را در رسیدن به این دنج ایده آل در طول ماه های بهار و تابستان در حالی که ما همه در خانه ... و آن را داغ خارج ؟

Wiking گفت: ما می تواند دستیابی به عناصر کلیدی hygge – "جو, حضور, لذت, قدردانی و با هم بودن" – به راحتی در طول تابستان به عنوان ما می تواند در طول زمستان. او توصیه می کند پیک نیک بازی ها, دوچرخه سواری و خواندن کتاب در خارج در سایه. ما نیز صحبت به طراحان داخلی و یک کتاب آشپزی نویسنده در مورد ایده ها برای ایجاد این دنج احساس در داخل خانه است.

تجارت کردن منسوجات

هنگامی که شما انتخاب می کنید فندک ملافه "همه چیز احساس نرم و دنج ... و نور و روح در همان زمان گفت:" صدفی لینچ-Sparks بنیانگذار و مدیر خط تیره & Co. شرکت طراحی در شهر نیویورک است. او توصیه می کند کتانی ملافه و یا حتی سبک تر از 100% پنبه آلی ورق. Matteo است که او را با نام تجاری مورد علاقه برای بالا پایان ورق; او همچنین دوست دارد ملحفه های پنبه ای از CB2. شهروندان است که در آن او می رود برای ملافه پتو.

لوازم جانبی نساجی شایسته مبادله بیش از حد. "در زمستان آن را آلپاکا wools و بز ... 100% پشم پتو. در حالی که در تابستان ما در گذار به, ترک, حوله نرمتر منسوجات است که سبک تر و سردتر," او گفت:, توصیه, ترک, حوله از سرنا & لیلی و چتر نجات. "حتی اگر آن را به 100 درجه اگر شما دارای تهویه مطبوع, شما هنوز هم احساس می کنید مانند شما می توانید دنج با یک پتو."

آلیسون giese مراجعه کنید آلیسون giese مراجعه کنید داخلي در سن آنتونیو نیز دوست دارد به اضافه کردن پرده های کتانی; او توصیه می کند ترمیم سخت افزار و Pottery Barn.

برجسته کردن اشیاء خاص

Giese مراجعه کنید گفت: او دوست دارد برای کمک به مشتریان ایجاد خانه با روح. عملا که می تواند به عنوان آسان به عنوان خرید خانه خود را. "برای من شخصا آن را با گفتن داستان است. ... (می توان آن را) هنر است که ما جمع آوری شده از مکان های ما سفر کرده ایم. ... می توان آن را در یک کاسه که ما برداشت از صنعتگر بازار است."

را چاپ و یا بازدید از مکان های شما بوده ام و آنها را قاب. او توصیه می کند ارسال فوق العاده-اشیاء خاص – "می گویند شما رو که بچه ها' lovies که در حال حاضر ژنده پوش" – به عکاس تجاری شانا نواک از Heirloomist که دارای تخصص در تبدیل ترکه به چاپ هنر است.

را مبلمان بازگشت به زندگی

اگر شما به ارث برده مبلمان است که شما را دوست دارم و همیشه می خواستم برای روکاری تازه کردن در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای انجام این کار گفت giese مراجعه کنید. "آن را می گوید داستان; به این معنا نیست که شما dishonoring شما عزیزان با تغییر پارچه است. ... شما فقط ساخت آن را به شما است.' "Reupholster یک صندلی یا مبل و یا رنگ یک کابینه. این در حال تصمیم گیری است که می تواند کمک به شما احساس می کنید بیشتر در خانه.

پاک کردن درهم و برهمی

خطوط پایین خیابان در حسن نیت اهدای قطره آف نشان می دهد که بسیاری از ما در حال حاضر انجام این کار, اما فقط به عنوان ما می خواهم به پاره کردن به شلوارک و صندل در تابستان آن را نیز زمان خوبی برای روشن کردن خانه از چیزهایی که ما لازم نیست و یا می خواهید.

"همه چیز را احساس می کند تا با نفوذ در مغز است که اگر چیزی وجود دارد که ما می توانید انجام دهید به declutter بصری سازماندهی" این کمک می کند گفت giese مراجعه کنید. حتی نورد پتو که به طور معمول و قرار دادن آنها در سبد کمک می کند تا روشن نگاه از یک اتاق.

حرکت طبیعت در داخل

"همه اقتباس به این کل خنثی-(رنگی) محیط زیست که ما ایستاده," لینچ-Sparks گفت: "اما رنگ خانه در تابستان به ارمغان می آورد بیرون." انتخاب کنید تا یک دسته گل تازه از گل تغییر پرتاب بالش به آنهایی که با نور و رنگ های روشن و الگوهای حرکت و یا حرکت یک کاسه میوه های جلو و مرکز در یک آشپزخانه و یا میز ناهار خوری.

ایجاد دنج, هوای آزاد, ایستگاه

سارا Copeland, نویسنده کتاب آشپزی "در هر روز جمعه است" دو بچه زیر پا در تابستان امسال در نیویورک و کودکان فعالیت های تابستانی لغو شده است. به خانه خود احساس بزرگ تر او راه اندازی ایستگاه های خارج از منزل. یک پاسیو با یک نیمکت. "در این سال من به سرمایه گذاری های زیادی انرژی بیشتری به آن" او گفت:. "من اضافه شده یک خورشیدی نور آویز من قرار دادن بالش من قرار داده و از بسیاری گیاهان گلدانی. روزهای شنبه و یکشنبه ما صبحانه وجود دارد."

او همچنین قرار دادن امام جواد در crabapple درخت و افزود بالش حتی قرار دادن یک فرش زیر آن. "که در آن ما می تواند ناهار در سایه و یا با هم خوانده," او گفت:. در شب آنها ممکن است نور آتش در firepit برای s'mores – و یا حتی استفاده از آن به طبخ شام.

Copeland نیز خریداری یک دختر 8 پا سهام مخزن از تراکتور تامین و تنظیم آن را در یک دایره بزرگ از سنگ مرمر خرد (به طوری که بچه ها نمی لغزش در داخل و خارج). برای تمیز نگه داشتن آن او با استفاده از قرص های کلر در یک تلگراف و حذف تلگراف قبل از هر کسی می شود. او را اجازه دهید بچه ها بازی در حالی که او با این نسخهها کار در نزدیکی و یا هاپ با آنها پس از یک تمرین یا جلسه یوگا.

در شب او و همسرش از آن لذت ببرید در زیر چراغ رشته. توجه داشته باشید: مزرعه عرضه در فروشگاه ها به فروش خارج از بورس مخازن در همه جا. تماس با اطراف به فروشگاه های محلی خود را و خود را در لیست انتظار.

برای کمتر-دائمی گزینه سعی کنید یک استخر بادی. Minnidip را 5½-پا-قطر لوکس استخر بادی شده است و بیش از همه Instagram تابستان امسال – به طوری که آن را به فروش می رسد. این شرکت می گوید از آن خواهد شد تهیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن