دوروتی دین ارائه: جشن ملی پنیر بعد با افسانه fromage - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

درست مثل چهارم جولای جشن با آتش بازی چهارم ژوئن سزاوار آنها بیش از حد. چرا شما بپرسم ؟ به دلیل آن است که یک رو

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

درست مثل چهارم جولای جشن با آتش بازی چهارم ژوئن سزاوار آنها بیش از حد. چرا شما بپرسم ؟ به دلیل آن است که یک روز به افتخار یکی از بشریت در تمام زمان های مورد علاقه مواد غذایی – پادشاه لبنیات: پنیر.

بدیهی است که پنیر خورده شود باید این روز است. و دیدن آن است که در حال حاضر یک بخش ضروری از رژیم غذایی partaking در این قشنگ تعطیلات خواهد بود کیک – er باید بگویم کیک پنیر?

اتحادیه اروپا تولید کننده پنیر در جهان پس از ایالات متحده و این جای تعجب نیست که بالا و پنیر-ساخت ایالت ویسکانسین خانه Cheesehead. در اینجا برخی از دیگر fromage حقایق:

Fromage فرانسوی برای "پنیر."

پنیر موزارلا محبوب ترین پنیر در امریکا که می رود دست در دست با عشق ما از پیتزا.

در آن طول می کشد 10 پوند شیر را فقط 1 پوند پنیر.

افرادی که عاشق پنیر به نام turophiles.

وجود دارد بیش از 2000 گونه از پنیر.

آمریکا به طور متوسط مصرف حدود 37 پوند پنیر در هر سال و این دستور العمل در مورد کمک به این رقم است.

ما به وضوح عشق پنیر در اشکال و فرم ها مانند پنیر دلمه. پنیر دلمه, برای کسانی که شنیده ام و نه از آنها تکه های به شکل پنیر چدار قبل از آن تشکیل شده است به بلوک و سالخورده.

خود بافت استوار است و لاستیک و تازه ترین آنهایی که جیر جیر هنگام گاز دادن به آنها نام مستعار "جیر جیر پنیر." محبوب ترین ها در این میانه که در آن فراوانی وجود دارد پنیر کارخانه های دلمه طعم ملایم با خوشمزه تعادل شور-cheesiness.

می توان آنها را خورده دشت پرتاب با گیاهان و ادویه جات ترشی جات در خدمت کانادا-سبک با سیب زمینی سرخ کرده و استفاده نا مشروع (به نام "پوتین") و یا مورد علاقه من راه کتک و سرخ شده. معمولا بر روی نوار منو و یا در دولت های محلی خود را عادلانه سرخ شده با پنیر دلمه قطعات طلایی از ooey-چسبناک سعادت.

خود مذاب قشنگ مراکز و ترد پوشش آنها را بسیار خوشمزه است. و این واقعیت است که شما به راحتی می توانید آنها را در خانه – بلعیدن آنها را با یا بدون شلوار در آنها باعث می شود همه خوشمزه تر است.

این دستور کت و آنها را در یک خمیر آبجو با چاشنی نمک, پودر سیر, پودر پیاز و فلفل کاین. کتک دلمه سپس سرد قبل از سرخ کردن کمک می کند که پوشش را رعایت و همچنین ایجاد نور و پوسته ترد.

سرخ کردن آنها را در دسته های کوچک را نگه می دارد روغن داغ و تضمین آنها نه ذوب شدن به یک غول پشته از پنیر. مانند بسیاری از مواد غذایی سرخ شده, آنها خدمت با سس فرو بردن. من آنها را دوست دارم با زوج مارینارا هر چند در مرتع پرورش احشام سس گوجه فرنگی و سیر aioli دیگر گزینه های محبوب.

یا بهتر است بروید پنیر-در-پنیر با سس پنیر ناچو. به نظر می رسد اتصالات پس ما همه turophiles و ملی پنیر در روز 4 ژوئن!

پنیر دلمه

16 اونس پنیر دلمه

1/2 فنجان به اضافه 2 قاشق غذا خوری آرد تقسیم

1 1/2 قاشق چای خوری بکینگ پودر

1/2 قاشق چای خوری نمک

1/2 قاشق چای خوری پودر سیر

1/4 قاشق چای خوری پودر پیاز

1/8 قاشق چای خوری فلفل

1/8 قاشق چای خوری فلفل

1 تخم مرغ

2/3 فنجان آبجو

روغن برای سرخ کردن

برای خدمت: مارینارا یا نرخهای مورد نظر

جای پنیر دلمه بسته را در یک کاسه و بازی شیر یا خط آنها را با 2 قاشق غذاخوری آرد تا به آرامی پوشش داده شده است. را کنار بگذارند.

در یک کاسه متوسط باقی مانده اضافه کنید 1/2 فنجان آرد, بکینگ پودر, نمک, پودر سیر, پودر پیاز و فلفل کاین. ماهوت پاک کن زدن به ترکیب و سپس اضافه کردن تخم مرغ و آبجو و ماهوت پاک کن زدن تا صاف.

خط یک ورق پخت با یک سیلیکون حصیر یا کاغذ مومی و سپس خود را کنار بگذارند.

با استفاده از یک چنگال یا پاک کردن انگشتان شیب آرد با پوشش پنیر دلمه در خمیر و لرزش بیش از حد هر خمیر به طوری که فقط یک لایه نور باقی مانده است. جای کتک دلمه روی ورق پخت آماده و در یخچال به مدت 25 دقیقه.

در ضمن حرارت روغن به 375 درجه در یک سرخ کن یا قابلمه بزرگ.

کار در دسته 5-7 دلمه در یک زمان سرخ کردن پنیر دلمه در روغن داغ برای حدود 1 دقیقه تبدیل نیمه راه از طریق تا زمانی که طلایی رنگ شود. Overcook یا پنیر دلمه خواهد تراوش از طریق پوشش. تخلیه حوله کاغذی.

در خدمت سرخ شده با پنیر دلمه با سس مارینارا یا نرخهای مورد نظر.

آدری و آلفارو را می توان در رسید spoonandswallow@yahoo.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن