اسنل در حال حاضر کودک پوستر برای خراب ballplayers

من واقعا مطمئن نیستم که چه حرکت یا کشش ناگهانی است اما من نمی دانم این — بلیک اسنل را آرزو می کنم او هرگز در آ

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

من واقعا مطمئن نیستم که چه حرکت یا کشش ناگهانی است اما من نمی دانم این — بلیک اسنل را آرزو می کنم او هرگز در آن است.

او گفت: در بازی های اجتماعی سایت چه بسیاری از لیگ اصلی بیس بال بازیکنان احتمالا فکر کردن. مانند او آنها نگران به خطر انداختن سلامت خود را با بازگشت به بازی و خوشحال نیست آنها را به قطع پرداخت به انجام این کار.

اما پس از بیهوده گویی به بیمار توصیه می شود آن را به عنوان تن-ناشنوا اسنل در حال حاضر کودک پوستر برای خراب میلیونر ballplayers در همه جا.

و واقعا بیایید آن روبرو هستند. او سزاوار همه سولفات آینده راه خود را.

"من بازی نمی کند مگر اینکه من معدن" اسنل اعلام کرد و گفت: او را به نشستن هر یک از سر فصل اگر $7-میلیون (آمریکا) پرداخت قطع شده است بیش از حد. او گفت: چیزهای دیگر بیش از حد, اما نکته اصلی به نظر می رسید که حتی یک بیماری همه گیر نباید از بین بردن ثروت او تا غنی سزاوار است.

"من نه تقسیم هیچ درآمد. من می خواهم همه معدن" 2018 Cy جوان برنده برای خلیج تمپا گفت. "Bro میشم کردم به درک بیش از حد چرا که خانواده می شود مانند:" فرض, بازی, برای عشق بازی. مرد چه چیزی اشتباه است با شما bro? پول نباید یک چیز است.' سلام من خطر زندگی من است. منظورتون 'باید آن چیزی است؟' آن را 100 درصد باید یک چیز."

شاید نه 100 درصد اما اجازه دهید سعی کنید و برش 27 ساله اسنل برخی از کساد. شاید او شده است بازی بازی های ویدئویی بسیار او تا به حال زمان را انتخاب کنید تا یک روزنامه و یا تماشای اخبار تلویزیون.

او ممکن است را دیده اند این عناوین که 36.5 میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری در گذشته هشت هفته و یا این نظرسنجی نشان می دهد که 46 درصد و بدون شغل هستند نگران آنها نمی خواهد که مواد غذایی به اندازه کافی به آن را از طریق پایان ماه.

و شاید او نمی زیرچشمی نگاه کردن به حساب بانکی خود و توجه کنید که $286,500 در حال حاضر سپرده شده است وجود دارد برای این فصل بدون پرتاب بشه. او همچنین برنامه ریزی برای به دست آوردن $43,210 برای هر روز — هر روز از این برنامه باید فصل رزومه.

نه به 7 میلیون دلار او برای امضا. اما این احمقانه پول حتی قبل از این ویروس شروع به گسترش در سراسر کشور است.

خط پایین این است که وجود دارد رفتن به یک واقعیت جدید در هنگام ورزش رزومه و هزینه های واقعی از این بیماری همه گیر تبدیل شده است شناخته شده است. تضمین می کند که بازیکنان در گذشته نیست به عنوان جامد دیگر و آن کسی حدس می زنم که چگونه از آن همه نقش اقتصادی.

بدون طرفداران در ایستاده MLB حاکی از این هفته به آن می خواهد به تقسیم درآمد با بازیکنان در یک 82-بازی فصل به عنوان راهی برای کاهش خطر از دست دادن بزرگ است. این ایده در اصل مارک غیر استارتر توسط اتحادیه بازیکنان که همواره سریع به حفاری خود را در هر زمان که غاز طلایی به نظر می رسید تهدید.

درآمد تقسیم ممکن است پرواز به عنوان ارائه شده و خوب است. ممکن است ایده های بهتر که مالی را حس برای هر دو لیگ ها و بازیکنان — و آنها باید هر دو احساس درد به همان اندازه.

اما آنچه اسنل و اتحادیه بازیکنان را به نظر نمی رسد این است که آنها را مجبور به سازش در برخی از راه است که اگر به هر امید یک فصل این سال است. چه آنها نیز به نظر نمی رسد به این است که هیچ کس می خواهد به شنیدن هر گونه شکایت در مورد نیاز به کوچکتر paycheques به آن اتفاق می افتد.

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر ساخته شده است که نقطه در این هفته گفت: در حالی که بازیکنان حق دارند به معامله او را نا امید آنها در حال برگزاری برای "بسیار بالا حقوق و پرداخت در طول زمان هنگامی که من فکر می کنم همه به خطر انداختن."

پریتزکر در راه برگشت به نظر او یک روز بعد گفت: بازیکنان حق دارند برای حفاظت از سلامت و ایمنی خود را. آنها را و آنها باید گزینه ای برای نشستن در این فصل با هیچ مجازات و بدون پرداخت اگر آنها احساس تهدید توسط بازی در حالی که این ویروس هنوز هم فعال است.

اما اسنل به نظر می رسید به ضمیمه یک برچسب قیمت به سطح راحتی خود گفت: او نباید به یک خطر در همان زمان او قطع پرداخت. و این فقط اشتباه به خصوص که از یک بازیکن است که با توجه 39 میلیون دلار تضمین شده بیش از سه سال آینده یک بار بیس بال در می آید.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

که پول پرستاران ICU هرگز نمی تواند امید را به عنوان آنها در مورد صرفه جویی در زندگی می کند هر روز. این پول حتی قابل تصور برای مواد غذایی-فروشگاه کارمندان که خطر آلوده شدن هر بار آنها رفتن به محل کار فقط بنابراین ما همه می خوردن.

برو جلو نشستن فصل یا بازی اگر شما می خواهید. اما نمی ناله و شکایت کردن در مورد نیاز به فداکاری برای انجام آن است.

امریکا صدمه زدن بیش از حد در حال حاضر به گوش دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب