پلیس: آیداهو مشکوک در ضربات پنالتی بود که بخشی از 2016 بن بست - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

لوستن — پلیس ایالت آیداهو را شناسایی کرده اند یک مرد زخمی در تیراندازی در شمال آیداهو به عنوان یکی از شرکت کنن

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

لوستن — پلیس ایالت آیداهو را شناسایی کرده اند یک مرد زخمی در تیراندازی در شمال آیداهو به عنوان یکی از شرکت کنندگان در 41 روز مسلح اشغال در سال 2016 در Malheur پناهگاه حیات وحش ملی در اورگان.

Sean C. Anderson, 52, از Riggins شناسایی شد دوشنبه پس از یک تعقیب و ضربات شنبه که به دنبال آن اقدام به توقف ترافیک برای آشکار تجهیزات نقض لوستن تریبیون گزارش داد.

اندرسون متوقف شد در ایالات متحده بزرگراه 12 اما پس از سوار کردن منجر ماموران FBI و افسران با سازمان های دیگر در یک تعقیب مدت حدود 30 مایل از Kamiah به فردیناند, آیداهو, پلیس گفت:.

پیگیری به پایان رسید زمانی که خودرو متوقف شد و در یک منطقه مسکونی و عکس از کار اخراج شدند. اندرسون در بیمارستان بستری شد و وضعیت او نمی تواند تایید دوشنبه تریبیون گزارش داد. هیچ ماموران مجروح شدند.

Idaho State پلیس و اف بی آی در حال بررسی است. سروان پلیس غنی Adamson در روز دوشنبه کاهش یافته است به جزئیات بیشتر ،

آن را بلافاصله شناخته شده اگر اندرسون به دست آمده است یک وکیل و دادگاه پرونده را شامل نمی شود هر گونه اطلاعات روز شنبه در مورد این حادثه.

Idaho County Sheriff داگ Giddings کاهش یافته است به نام ماموران درگیر و گفت: یک معاون از گروه او قرار داده شده بود در مرخصی استحقاقی اداری تا زمانی که تحقیقات کامل است.

Giddings تایید اندرسون یکی از چهار holdouts در طول Malheur ملی پناهگاه حیات وحش اعتراض همراه با آمون باندی از امت آیداهو.

اندرسون اشغالگران پیوست که در اعتراض به آنچه گفته شد دولت فدرال مصرف بیش از زمین های خصوصی در این منطقه است.

او التماس کرد گناه را به تجاوز و محکوم به یک سال تعلیقی و جریمه $1,000 در اعاده به خدمات شیلات و حیات وحش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب