برای المپیک قایقرانی آموزش به تنهایی در آب است که نوع خود را از اجتماعی فاصله - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

قایق خود را 11 1/2-پا واجا C1 MM مسابقه قایق رانی باقی می ماند بسته به سقف فولکس واگن خود را در همه زمان ها و

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

قایق خود را 11 1/2-پا واجا C1 MM مسابقه قایق رانی باقی می ماند بسته به سقف فولکس واگن خود را در همه زمان ها و ترین روز کیسی Eichfeld هنوز موفق به دریافت کردن در آب است.

اجتماعی فاصله است و هیچ مسئله برای المپیک قایقرانی در طول آموزش. در آن لحظات از آب تنهایی آشنا پس از 16 سال به عنوان رقیب بین المللی او تقریبا می توانید خود را به فکر همه چیز هنوز هم طبیعی است.

این دیگر 20-چند ساعت در هر روز است که به یاد او چگونه غیر طبیعی چیزهایی که واقعا هستند.

در مورد حق در حال حاضر Eichfeld, a 30-year-old اسلالوم قایقرانی و سه بار المپیک باید در ریو دو ژانیرو برای پان-آمریکا قهرمانی – شروع از آنچه بود که شده چهار ماه پشت سر هم از رقابت با تنها چند پراکنده هفته در خانه به اوج خود رسید در سال 2020 توکیو بازی های المپیک است.

به جای این ورزش مانند بسیاری از نقاط جهان شده است تعطیل به طور نامحدود به دلیل رمان coronavirus همه گیر – با برخی از مسابقات از جمله Pan-Am قهرمانی لغو آشکار و دیگران مانند المپیک به تعویق افتاد.

به جای اینکه به دور از Huntersville, North Carolina, صفحه اصلی برای بیشتر از چهار ماه آینده – نه به ذکر است همسر او سارا اندرسون و طلایی خود را سگ و دو گربه – او بیشتر یا کمتر گیر وجود دارد, با, North Carolina, مانند بسیاری از کشورهای تحت اقامت-صفحه اصلی سفارش. یک استثنا برای "فعالیت در فضای باز" می دهد Eichfeld راه گریز به ادامه آموزش.

"من شروع به تنظیم بهتر بودن صفحه اصلی" Eichfeld های المپیک در سال 2008 به 2012 و 2016 گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "در ابتدا من با داشتن برخی از مشکلات. وجود دارد این است که دقیقا نمی آدرنالین اما به طور کلی شور و هیجان برای دانستن اینکه شما در حال رفتن به رفتن به این مکان انجام تمام این کارها. و ناگهان ترمز ضربه و شما رانش به جلو به کمربند ایمنی خود را مانند شما فقط می آیند تا در یک تصادف جلوتر. و آن را مانند, 'OK ما در حال رفتن به اینجا،' "

بیشتر از هر زمان دیگر او می تواند به یاد داشته باشید Eichfeld زندگی حل و فصل است به یک روال یک نوع تنهایی مرز یکنواختی. اندرسون مدیر یک بیمارستان دامپزشکی در نظر گرفته شده است ضروری کارمند و کار کرده است 50 ساعت در هفته.

ترین روز Eichfeld می کشد چهار ساعت تغییر در رشته باقلا جنوب اغذیه فروشی و مشروب فروشی در نزدیکی بلمونت ایالت کارولینای شمالی که در آن او کار می کند وقتی که او نیست, رقابت و, است که حک کردن تو رفتگی در دیوار در طول اپیدمی به عنوان یک برو قصاب فروشگاه آبجو و شراب فروشگاه و بازار است.

"یکی از چیزهایی که باعث می شود من خوشحال بودن جاده," او گفت: "داشتن است به بازی" من به اندازه کافی پول برای دریافت از طریق این سفر ؟ ' بازی."

در خانه Eichfeld دارای یک سالن ورزشی در گاراژ خود را با وزنه آزاد و در خانه ماشین پارو زنی او نپذیرفت تا با برخی از وزن طناب و میخ پرچ بهم متصل کردن میله و او با این نسخهها کار در خارج وجود دارد اکثر روزها با درب گاراژ تا رسم عجیب و غریب به نظر می رسد از بسیاری خانه نشین همسایه ها که قدم زدن.

"من می بینم که حسادت در برخی از بچه ها' eyes," او گفت:, "و تحقیر دیگران. آنها در حال راه رفتن, به دنبال, در, مانند, 'است و او مجاز به انجام این کار؟' "

اگر چه نزدیکی ملی ایالات متحده, Whitewater, مرکز که در آن Eichfeld به طور معمول ثابت بسته شده است, او هنوز هم می تواند انجام دهد به طور منظم مسطح-آموزش آب در دریاچه فقط دو دقیقه از خانه خود و یا در نزدیکی Catawba رودخانه. چند روز او پیوست و در آنجا توسط یک زن و شوهر از همکار ملی اعضای – تقریبا مانند نرمال – با مربی Rafal Smolen ایستاده در ساحل.

"در آب" Eichfeld گفت: "این فوق العاده آسان برای حفظ فاصله بین ما."

دیگر از که ؟ "فقط یک مقدار زیادی از اضافی snuggles با رودخانه" او گفت:. خود را سگ شکاری طلایی آمد با این نام هنگامی که آنها او را از محلی پوند – و Eichfeld که می داند از رودخانه های آن را نگه داشته است.

با بازی های المپیک توکیو را به عقب رانده تا 2021 و کوچک دیگری را علاوه بر قطار Eichfeld است پرتاب خود را به این ماموریت تلاش به اجازه اضافی 12 ماه آرامش او را به خوشنودی است. او چهره او یکی دیگر از بازی های المپیک در او را پس از آن – پاریس در سال 2024 – اما زمانی که در خانه ساخته شده است که او را متوجه چیز دیگری است: او به نوعی آن را دوست دارد.

"من یک کمی زیرچشمی نگاه کردن در آنچه در آن است رفتن به می خواهم پس از من بازنشسته," او گفت:. "من هنوز هم برای رفتن به آموزش کمی – من در حال حاضر هشدار داده شده است با همسرم که من نیاز به حفظ تناسب اندام به سطح او استفاده می شود به. تنها چیزی بزرگ است و من تصمیم گرفتم که من می خواهم به انجام به صورت حرفه ای پس من هم به درخواست برای یک کار.

"این چند هفته باید نوع ساخته شده من تعجب می کنم اگر من هنوز هم می تواند حفظ سطح من در ورزش و هنوز هم کمی صرف زمان بیشتری را در خانه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب