مغلوب ساختن پیشی جستن ریپ خصوصی تگزاس مرز دیوار ساخته شده توسط داکوتای شمالی شرکت

هوستون — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه با انتقاد بخش خصوصی ساخته شده است مرز دیوار در

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

هوستون — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه با انتقاد بخش خصوصی ساخته شده است مرز دیوار در جنوب تگزاس است که نشانه هایی از فرسایش ماه پس از رفتن گفت این تنها انجام می شود به من بد نگاه" حتی اگر دیوار ساخته شده بود پس از یک ماه به طول مبارزات انتخاباتی توسط حامیان او.

گروهی که مطرح شده پول آنلاین برای دیوار ترویج خود را به عنوان حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در طول خاموش کردن دولت آغاز شده است که در ماه دسامبر سال 2018 به دلیل کنگره نمی صندوق تهمت خواست برای یک مرز دیوار. به نام "ما برای ساخت دیوار" گروه مطرح شده است و بیش از 25 میلیون دلار ارتقاء خود را به عنوان حمایت از رئیس جمهور است.

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن استراتژیست ارشد استیو Bannon پیوست این گروه هیئت مدیره و تهمت متحد کریس Kobach آن شد مشاور عمومی. Kobach در حال حاضر به دنبال جمهوریخواه نامزدی برای آمریکا در کانزاس است.

این شرکت ساخته شده است که بخش خصوصی در ژانویه داکوتای شمالی-بر اساس فیشر صنایع از برنده 1.3 میلیارد دلار مرز دیوار قرارداد از دولت فدرال بزرگترین جایزه به تاریخ.

این بخش در سوال این است که حدود 3 مایل (5 کیلومتر) نرده استیل پست فقط 35 فوت (10 متر) از ریو گراند رودخانه که اشکال مرز ایالات متحده و مکزیک در تگزاس است. که بسیار نزدیک به رودخانه از دولت معمولا ایجاد مرز موانع در جنوب تگزاس به دلیل نگرانی در مورد فرسایش و سیل است که می تواند ایالات متحده نقض تعهدات با مکزیک.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یکشنبه در پاسخ به Marketplace-تگزاس تریبیون گزارش که در حاشیه رودخانه شروع به ساییده شدن. یک قاضی فدرال روز چهارشنبه دستور داد وکلای مدافع برای فیشر صنایع و مخالفان خصوصی دیوار به تنظیم یک برنامه برای کارشناسان برای بازدید از سایت و بازرسی هر فرسایش.

"من مخالف با انجام این کار بسیار کوچک (کوچک) بخش از دیوار در یک روی حیله و تزویر منطقه توسط یک گروه خصوصی است که مطرح شده پول با تبلیغات ناروا" نوشت. "آن را تنها انجام می شود به من نگاه بد و شاید آن را در حال حاضر نیست حتی کار می کنند. باید ساخته شده است مانند بقیه دیوار, 500 plus مایل است."

Tommy Fisher, مدیر عامل شرکت فیشر صنایع روز یکشنبه گفت که او فکر رئیس جمهور "فقط برخی از اطلاعات غلط در این مسائل" است و او "احترام کامل" برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

فیشر اذعان کرد که وجود داشته است برخی از فرسایش بر روی زمین در مقابل نرده های ناشی از باران و جریان رودخانه. او گفت خدمه برنامه ریزی برای نصب بیشتر مواد آلی برای پر کردن شکاف ها و یا قرار دادن سنگ اگر فرسایش ادامه می دهد اما دیگر بخش هایی از دیوار نخورده باقی مانده است.

"دیوار ایستاده برای 150 سال شما علامت عبارت" فیشر گفت.

کارشناسان و افرادی که زندگی و کار در نزدیکی ملک هشدار داده اند که ساختمان خیلی نزدیک به رودخانه می تواند باعث جاری شدن سیل و یا استراحت در حصار. و binational کمیسیون در اوایل سال جاری نشان داد که پروژه آمریکا نقض تعهدات و به نام فیشر را به ایجاد تغییرات.

ماریانا Trevino رایت, مدیر اجرایی غیر انتفاعی ملی پروانه مرکز به مدت طولانی با این پروژه مخالف بودند و هشدار داد در آن می تواند آسیب های این مرکز است که در مجاورت که در آن خصوصی دیواری که ساخته شده بود.

"این ناراحت کننده است که رئیس جمهور تهمت اذعان به دانش قبلی از این پروژه یکی او باید اصرار مطابق با قانون ایالات متحده به جای اقدام در نقض آن," او گفت:.

در اصل ترویج شده توسط ما ساخت دیوار بخش خصوصی به جای تبدیل به یک ویترین برای فیشر که به ترویج شرکت خود را به شدت در رادیو فردا و رسانه های محافظه کار. ما در ساخت این دیوار در نهایت ارائه شده حدود 1.5 میلیون دلار برای این پروژه و Kobach گفت: در قبلی دادگاه که گروه خود را بیشتر بود ارائه "رسانه های اجتماعی cheerleading." ما در ساخت دیوار بنیانگذار برایان Kolfage نمی بازگشت یک گوشی پیام یکشنبه.

در ماه مه فیشر صنایع برنده 1.3 میلیارد دلار قرارداد برای ساخت 42 مایل (68 کیلومتر) از دیوار در آریزونا. دیوار را به رنگ سیاه و سفید به دلیل "که آنچه رئیس جمهور می خواستم ساده و ساده گفت:" وزیر بهداشت ، کوین کرامر یک جمهوریخواه داکوتای شمالی در ماه مه. کرامر گفت: پس از آن که او شخصا تن به تن شرکت برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

یکی دیگر از $400 میلیون قرارداد فیشر برنده سال گذشته قرار داده شد تحت بررسی توسط وزارت دفاع بازرس عمومی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب