پیشنهاد بازگشت به بازی با فرمت توطئه محلی NHLers Kyler Yamamoto, Derek Ryan - Tue, 03 Jun 2020 PST

اگر NHL می تواند پیشنهاد خود را حذفی ساختار به ثمر Kailer Yamamoto مشتاق به شرکت. "این می تواند بسیاری از سرگ

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

اگر NHL می تواند پیشنهاد خود را حذفی ساختار به ثمر Kailer Yamamoto مشتاق به شرکت.

"این می تواند بسیاری از سرگرم کننده" Oilers جلو گفت. "این قطعا متفاوت است زمانی که شما در حال بازی هاکی برای سه ماه و شما گام راست به پلی آف."

بازگشت به بازی برنامه ریزی که NHL مقامات نشان داد به عنوان چارچوبی برای یک پتانسیل سرگیری هاکی در تابستان امسال شامل 24 لیگ 31 تیم است.

چهار دانه های رتبه بندی شده توسط نقطه در صد طول کوتاه 2019-20 فصل به طور منظم خواهد بازی یک بذر گرد رابین در حالی که 5 دانه از طریق 12 بازی بهترین-از-5 دور مقدماتی سری. هر برنده در دور مقدماتی پس از آن یک تیم از رابین دور در دور اول.

همه کسانی که بازی را در دو hub شهرستانها به جای صفحه اصلی عرصه و می توان بدون فن.

درک رایان که Calgary Flames خواهد صورت Winnipeg Jets در دور مقدماتی گفت: او دوست دارد ایده.

"من فکر می کنم آن را خوب به بسیاری از تیم ها در مخلوط. بدیهی است که آن را بی سابقه ای در نظر حذفی سناریو" رایان گفت. "من فکر می کنم آن را سرد فقط به شکل چیزی. امیدوارم ما می توانیم آن را به عمل. ... من فکر بیشتر از 'که' از 'اگر.'"

به Tampa Bay Lightning نگه داشتن شماره 2 دانه در کنفرانس شرق معنی تایلر جانسون را در دور رابین اما تضمین شود یک نقطه در دور اول.

جانسون گفت: وجود جنبه های این طرح است که بازیکنان می خواهید متفاوت خواهد بود اما به طور کلی "فرمت را به فرمت آنچه در لیگ برتر فکر می کند و ما در حال آماده به انجام هر کاری که ما می توانیم."

یکی از جنبه های است که هنوز برای نهایی این است که آیا خانواده به همراه بازیکنان به شهرستانها میزبان. بدون در نظر گرفتن تصمیم نهایی رایان که متاهل با دو فرزند جوان گفت: خانواده اش خواهد برنامه را به ماندن در خانه.

"زندگی در یک هتل با بچه ها خیلی کابوس(ish) به طوری که فقط میخوام اتفاق می افتد" رایان گفت. "این ایده آل نیست بدیهی است و ما نمی خواهد دور بیش از حد طولانی اگر ما نمی دور در پلی آف و اگر ما را به دور آن معنی است که ما مجبوریم یک شانس برای برنده جام استنلی, بنابراین من حدس می زنم که توازن از یک بیت."

با طولانی اخراج رایان گفت: آن را برای باز حذفی.

"هر تیمی که در این نوع از شانس چون هیچ کس را در پس" رایان گفت. "آن خواهید بود یک ماده که می تواند گرد هم می آیند و بازی بهترین بازی هاکی شب دور و به اندازه کافی بلند. هر کسی می تواند برنده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن