همه گیر را تغییر دهد و همدلی مراسم برای بسیاری از ما مسیحیان

نیویورک — ربانی مقدس را از نگاه های مختلف زمانی که فرد در خدمات عبادت رزومه در پایان ماه مه در اسقف نشین کلیسا

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

نیویورک — ربانی مقدس را از نگاه های مختلف زمانی که فرد در خدمات عبادت رزومه در پایان ماه مه در اسقف نشین کلیسای کاتولیک Knoxville, Tennessee: این ویفر مفهوم بدن مسیح قرار داده خواهد شد در دست های کشیش نشین توسط کشیش و deacons با پوشیدن ماسک و عینک ایمنی.

به همین ترتیب تغییرات قابل توجه در صمیمیت و همدلی را در کاتولیک و کلیساهای پروتستان در سراسر ایالات متحده بیش از هفته های آینده به عنوان محدودیت در اجتماعات بزرگ -- اعمال شده به دلیل شیوع کروناویروس -- به تدریج کاسته.

بسیاری از کلیساها که قبلا تشویق churchgoers به نوشیدن شراب از یک جامعه فنجان را متوقف نخواهد کرد که تمرین حداقل به طور موقت. در برخی موارد روحانیت خواهد بود دستور به استفاده از ضد عفونی کننده دست قبل از شروع با سوگندی.

اسقفی اسقف واشنگتن دی سی Mariann زمانی مشخص گفت که او و حدود 60 از اسقف دیدار خواهد کرد روز شنبه برای بحث در مورد تنظیمات ممکن است به ربانی و دیگر عبادت است.

"من فکر می کنم جدید شیوه های خروج از بحران بود," او گفت:. "آنها می آیند از جوامع تجربه هل دادن مرزهای. شما نمی دانید که چگونه است که فرایند تبدیل خواهد شد."

بزرگترین فرقه در آمریکا کلیسای کاتولیک حساب برای بخش عمده ای از ایین عشای ربانی مسیحیان خدمات در سراسر کشور.

تحت حکومت آن سیستم تصمیم گیری در جزئیات لجستیکی از همدلی تا حد زیادی از چپ به فرد اسقف.

در طول سه هفته گذشته حداقل دو مجموعه از دستورالعمل صادر شده به روحانیت کاتولیک با سطح بالا بدن. وجود دارد یکی از تفاوت های اصلی: این دستورالعمل از واشنگتن بر اساس Thomistic موسسه می گوید ویفر صمیمیت و همدلی می تواند ادامه داده اهل زبان و یا قرار داده شده در دست است. دستورالعمل از فدراسیون وابسته به قلمرو اسقف مربوط به علم العبادات کمیسیون می گوید باید وجود داشته باشد توقیف موقت دریافت ویفر در زبان.

ناکسویل اسقف ریچارد Stika در دستورالعمل های دقیق برای از سر گیری در فرد خدمات روشن بود در این نقطه است. دریافت ویفر در زبان "ممنوع است در این زمان" دستورالعمل های خود را می گویند.

Churchgoers دستور به ادامه تک فایل و شش فوت از هم جدا برای تعیین نقطه توزیع در خود کلیسا و سپس دریافت و همدلی ویفر در دراز نخل. وجود خواهد داشت هیچ شراب برای آنها.

کشیش یا شماس خواهد پوشیدن یک ماسک و عینک ایمنی در طول سوگندی, Stika می گوید. Churchgoers خواهد بود دستور به پوشیدن ماسک در سراسر جرم است که آنها باید حذف تنها برای لحظه ای آنها را دریافت و مصرف ویفر.

در Ste. رز د لیما کلیسای کاتولیک در شیکوپی, ماساچوست, کشیش ویلیام Tourigny انتظار کلمه ای از مقامات دولتی در زمانی که فرد در خدمات می توانند, رزومه, اما او در حال حاضر ساخته شده تصمیم گیری در مورد صمیمیت و همدلی. در اوایل شیوع کروناویروس او ممنوع "در زبان" گزینه چسباندن این تصمیم با وجود شکایت از برخی از عبادت.

به محله های کشیش نشین نوشیدن شراب ربانی از جمعی از جام Tourigny می گوید او حذف شود که در طول شیوع آنفولانزای H1N1 در سال 2009.

نوشیدن از یک جامعه در جام حذفی بود که در تمرین قبل به این بیماری همه گیر در آمبروز سنت کلیسای کاتولیک در نیوبرانزویک, اوهایو, اما خواهد شد که متوقف هنگامی که فرد در خدمات, رزومه, گفت, کشیش, کشیش باب اشريشياکلی توليدکننده شيگاتوکسين.

دریافت ویفر در زبان هنوز هم مجاز است اما تنها برای churchgoers که بر روی آن اصرار دارند.

"در حالی که آن را هنوز هم گزینه خود را, ما می خواهیم آنها را به دریافت خواهید کرد در دست به عنوان یک راه از ارائه مراقبت و حمایت از وزرای" اشريشياکلی توليدکننده شيگاتوکسين گفت: از طریق ایمیل.

در قلمرو مذهبی اسقف اعظم از شیکاگو زمان churchgoer Mary Anne هاکت به عنوان رئیس جمهور کاتولیک شهروندان ایلینوی بوده است اصرار کاردینال Blase Cupich به حرکت با سرعت بیشتری به بازگشایی کلیساها.

او می گوید: اکثر کلیساهای کاتولیک در منطقه خدمت و همدلی ویفر در زبان نه به دست اما او باز به هر سیاست ممکن است اجرا

"مردم خواهد بود بسیار خوشحال به بازگشت به کلیسا که آنها آماده خواهید بود برای مطابقت با هر کشیش می پرسد," او گفت:.

در میان کاتولیک و پروتستان جماعت شده است وجود دارد بحث پر جنب و جوش بیش از خاص و همدلی شیوه های شاغل در حالی که در فرد خدمات ممنوع شد. برخی از کشیشان اداره درایو از طریق صمیمیت و همدلی به عبادت ورود در بیرون سالن در اتومبیل های خود را. در میان United Methodist Church اسقف وجود اختلاف به عنوان اختصاصی از جشن همدلی در خدمات آنلاین.

رئیس UMC شورای اسقف سینتیا Fierro هاروی از Baton Rouge, لوئیزیانا گفت: صمیمیت و همدلی شیوه های متفاوت از کلیسا به کلیسا. برخی از خدمت آب انگور در فرد فنجان همراه با ویفر یا تکه نان; در کلیساهای دیگر نمازگزاران شیب نان خود را به جمعی از جام جهانی در یک فرایند شناخته شده به عنوان intinction.

هاروی گفت: بسیاری از UMC کلیساها ممکن است را انتخاب کنید نه به خدمت و همدلی در اولین زمانی که فرد در عبادت رزومه و سپس دست و پنجه نرم خواهد با تصمیم گیری از جمله این که آیا برای از بین بردن intinction.

کلیسای انجیلی لوتری در امریکا با حدود 3.5 میلیون عضو یکی از بزرگترین اصلی فرقه های پروتستان, به تازگی با صدور دستورالعمل در صمیمیت و همدلی و مسائل دیگر به کمک آن 9,300 کلیساها رزومه فرد در خدمات.

دستورالعمل توصیه می کنیم در برابر خدمت و همدلی تا تجمعات بیش از 50 نفر مجاز است. مردم اداره سوگندی خواسته به استفاده از ضد عفونی کننده دست بلافاصله قبل از انجام این کار ترجیحا در برای مشاهده کامل متن و جماعت.

"مشترک جام و intinction توصیه نمی شود" دستورالعمل می گویند. "اگر توزیع شراب در لیوان کوچک در سینی اطمینان حاصل شود که عینک فاصله به اندازه کافی دور از هم به حداقل رساندن مردم به دست دیگر ،

این ELCA به ریاست اسقف الیزابت ایتون گفت: توصیه های الزام آور نیست و تصمیم گیری ها از چپ به فرد شبان.

Mariann زمانی مشخص به اسقفی اسقف از واشنگتن گفت: بسیاری از کلیساها در اسقف نشین به طور سنتی استفاده می شود جمعی از جام حذفی برای توزیع و همدلی شراب. او می گوید که در عمل تقریبا قطعا متوقف حداقل در مراحل اولیه از سر در فرد است.

"ما نمی تواند انجام برخی از چیزهایی که سوگندی که برای ما آشنا," او گفت:. "این بدان معنا نیست که حضور مسیح نیست با شما."

بحث بر صمیمیت و همدلی شیوه های گسترش به جوامع مسیحی در سراسر جهان است. در غنا کلیسای پنطیکاستی جلب توجه توسط امید بستن برای خدمت به قطعات ربانی نان با speared اشتها آور-سبک خلال دندان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب