آمریکای شمالی طرفدار تیم ورزشی بازگشت با NWSL relaunch

ملی فوتبال زنان لیگ باز می شود آن چالش مسابقات جام شنبه و فشار است به عنوان آن را تبدیل به اولین تیم حرفه ای و

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

ملی فوتبال زنان لیگ باز می شود آن چالش مسابقات جام شنبه و فشار است به عنوان آن را تبدیل به اولین تیم حرفه ای ورزش فوتبال به بازی در ایالات متحده به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بسیاری از بازیکنان نیست که نگران بودن برای اولین بار به عنوان آنها مشتاق به عقب بر گردیم در این زمینه است.

"ما از دست رفته است که احساس برنده و زیان های سخت مبارزه در میدان جنگ در جنگهای گرفتن که آخرین هدف در 90 دقیقه" پورتلند خار هافبک لیندزی Horan گفت. "این بسیار غم انگیز داشتن نیست که. برای ما و بازیکنان این است که زندگی ما این اشتیاق ما است. بنابراین ما همه خیلی ممنون که ما داریم به عقب."

این NWSL است که مصرف این زمینه به عنوان دیگر لیگ های حرفه ای نمودار خود را فوری و آتی به عنوان COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در سراسر کشور.

بازیکنان و کارکنان از هشت تیم شرکت کننده در جام جهانی به سبک مسابقات در ایالت یوتا در حال منزوی در امکانات استفاده شده توسط یوتا سلطنتی و لیگ فوتبال رئال سالت لیک. بازیکنان خواهد بود موضوع به یک آزمایش دقیق پروتکل ها و بازی ها برگزار خواهد شد بدون فن.

اما این مسابقات در حال حاضر آمار برخی از موانع. لیگ نهم تیم اورلاندو غرور بود مجبور به عقب نشینی در اوایل این هفته زمانی که شش بازیکن و چهار کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19. که مجبور لیگ برای تغییر برنامه و به عنوان یک نتیجه باقی مانده تیم پیشرفت خواهد کرد و به دور حذفی.

سه متحده بازیکنان تیم ملی — سلطنت را مگان Rapinoe یوتا را تعمید مطبوعات و پورتلند توبین هیت — تصمیم گرفتند. این NWSL مجاز بازیکنان به نشستن بیش از نگرانی های بهداشتی بدون از دست دادن حقوق خود را.

جدید NWSL کمیسر لیزا بیرد اذعان به نگرانی در مورد COVID-19.

"مهم این است که آماده باشید و مطمئن شوید که هر کس می داند اهمیت زندگی توسط این مسابقات پروتکل پوشیدن خود را PPE, مطمئن شوید که شما با استفاده از امکانات و چسباندن در محیط های حفاظتی که ما در حال انجام و برنامه ریزی برای انجام در طول مسابقات و برنامه ها" بیرد گفت. "بنابراین تمام کلید کاهش خطر ابتلا به مطمئن شوید که ما در حال ماندن در محیط زیست ما و مطمئن شوید که ما حق طرح در محل."

بازی افتتاحیه بین پرتلند و دو بار دفاع از قهرمان کارولینای شمالی شجاعت در حالی که Chicago Red Stars بازی واشنگتن روح در اواخر بازی. درب بازکن و جولای 26 نهایی خواهد شد و تلویزیونی در سراسر کشور در CBS.

"ما مشتاق برای رفتن به اینکه کاملا صادقانه. ما شده ایم لگد زدن به یکدیگر برای مدت زمان طولانی در حال حاضر در ماه گذشته, از آن خواهد شد به خوبی به پا زدن کس دیگری و در این زمینه" شجاعت مربی پل رایلی گفت.

افزایش موارد

یوتا COVID-19 موارد در حال افزایش است. رژیم صهیونیستی. گری هربرت موظف است استفاده از ماسک در کسب و کار در دریاچه نمک و اجلاس شهرستانهای شروع شنبه. "ما در حال نظارت روزانه. ما در تماس با یوتا مقامات دولتی من صحبت کرده ام با سر یوتا ورزشی کمیسیون. آنها فقط به پایان رسید supercross رویداد آنها در وسط یک رویداد گلف," بیرد گفت. "نکته این است که ما همچنان به نظارت بر وضعیت. ما می خواهیم برای کاهش هر گونه خطرات است که ما احتمالا می تواند."

حامیان مالی جدید

پس از تلاش برای بزرگ نام حامیان مالی لیگ فرود آمد چند کلید مشارکت پس بیرد ورود. لیگ جمعه اعلام کرد که آن را تا به حال اضافه شده گوگل در میان آن ملی حامیان مالی. چالش جام اسپانسر شده از طرف Procter & Gamble و راز است. این NWSL همچنین اعلام کرد با همکاری Verizon هنگامی که آن را به معرفی این مسابقات در ماه گذشته. Budweiser آمد سرنشین به عنوان یک حامی در تابستان گذشته پس از جام جهانی.

مصرف زانو

وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا سرود ملی برگزار خواهد شد و قبل از چالش های بازی های جام. MLS در حال حاضر اعلام کرد, آن را نمی خواهد به دلیل وجود خواهد داشت بدون طرفداران در می ایستد وقتی که ری استارت لیگ در ماه آینده در فلوریدا. یکی NWSL بازیکن واشنگتن روح تازه کار Kaiya مک کالو گفت: ورزش زنان در خبرنامه قدرت بازی می کند که او قصد دارد به زانو زدن برای سرود رفتن به جلو. Rapinoe زانو طول یک NWSL بازی در سال 2016 در همبستگی با سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri که برای اولین بار در زمان یک زانو را به منظور جلب توجه به نابرابری نژادی در ایالات متحده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

غرور RETESTS

اورلاندو مجدد آن بازیکنان پس از تست مثبت که زدم تیم از این مسابقات است. مهم نیست که چه نتایج نشان می دهد غرور و افتخار نخواهد بود قادر به شرکت به دلیل زمان وجود ندارد به دنبال مسابقات پروتکل برای در معرض خطر تماس با ردیابی. "در روز پنج شنبه, اورلاندو, غرور دریافت نتایج آزمون برای دور دوم COVID-19 تست برای این تیم بازیکنان و کادر فنی نشان داد که تناقضات از آزمایشهای قبلی" تیم در بیانیه ای گفت. "باشگاه انجام خواهد شد و دور سوم از تست به عنوان به زودی به عنوان ممکن است برای رسیدن به نتیجه قطعی برای همه اعضای تیم هر دو کارکنان و بازیکنان است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن