است 6 پا اجتماعی فاصله واقعا به اندازه کافی برای جلوگیری از coronavirus گسترش یابد ؟

در حال حاضر آمریکایی ها آشنایی با قانون: اقامت شش پا را از افراد دیگر برای شما بهترین شانس برای جلوگیری از گست

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

در حال حاضر آمریکایی ها آشنایی با قانون: اقامت شش پا را از افراد دیگر برای شما بهترین شانس برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

حتی به عنوان متحده شروع به بازگشایی بیشتر کسب و کار اجتماعی فاصله است هنوز هم تاکید کرد. اما برخی از مقامات راهنمای چقدر فضا برای نگه داشتن میان خود و دیگران قرار میدهد.

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری توصیه می شود حداقل شش پا فاصله. سازمان بهداشت جهانی توصیه کرده است که نیمی فاصله— و تنها زمانی که مردم در حال سرفه یا عطسه.

اما دیگر کارشناسان بهداشت و درمان باید گفت حتی فضای بیشتر ممکن است مورد نیاز در برخی از موقعیت ها.

پس چقدر اجتماعی فاصله کافی است ؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

که در آن 6 پا در قانون آمده است ؟

کارشناسان بهداشت گفت: توصیه برای شش پا اجتماعی فاصله می آید از مطالعات از بیماری ها در 1930s و 1940s به طور عمده کار William F. چاه که مورد مطالعه قرار سل.

Coronavirus اعتقاد بر این است به گسترش به طور عمده از طریق قطرات تنفسی بزرگ تولید می شود که مردم سرفه یا عطسه. قطرات به طور معمول سفر سه تا شش فوت است.

کارشناسان بهداشت می گویند که به دلیل قطرات بزرگتر هستند و معمولا می توان با چشم غیرمسلح دیده گرانش باعث خواهد شد آنها را به سقوط به زمین است که در آن فاصله است.

چرا برخی از کارشناسان بهداشت و درمان در مورد 6 پا حکومت ؟

وجود دارد سوال در مورد اینکه آیا ویروس میتواند از طریق قطرات میکروسکوپی به نام ذرات معلق در هوا که معطل در هوا.

سلامت کارشناسان با اشاره به مطالعات و حوادث است که نشان می دهد وجود دارد خطر این ویروس می ماندند. یک مطالعه جدید در مجله پزشکی انگلستان پیشنهاد coronavirus می تواند زندگی می کنند در هوا تا زمانی که سه ساعت در شرایط مناسب.

کارشناسان همچنین ابراز نگرانی در مورد انتقال آئروسل پس از حدود 60 گروه کر اعضا جمع آوری شده برای تمرین در مانت ورنون بشویید. و ده ها تن از آنها قرارداد ویروس. یک مطالعه منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا در اواخر ماه مارس متوجه شد که قطرات که تولید شد که کسی که سرفه یا عطسه می تواند سفر تا 27 فوت است. مطالعه نبود انجام شده در COVID-19 ویروس به طور خاص و قطرات زنده ماندن و سقوط در نرخ های مختلف بسته به اندازه و عوامل مانند دما و رطوبت و جریان هوا می باشد.

این مطالعه می تواند پیامدهای برای رمان coronavirus اما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی است که شناخته شده نیست در مورد این بیماری مانند بسیاری از ویروس زنده در ذرات کوچکتر و چقدر از زندگی ویروس در آن طول می کشد را به کسی بیمار کارشناسان بهداشت می گویند. حتی اگر این ویروس همچنان در قطرات تنفسی در هوا, سلامت, کارشناسان هنوز نمی توانم بگویم که آیا این قطرات به اندازه کافی نگه ویروس باعث نگرانی است.

"سوال این است که تا چه حد میکروب ها می تواند سفر اما تا چه حد می تواند آنها را قبل از آنها دیگر یک تهدید" دکتر پل Pottinger یک بیماری عفونی و استاد در دانشگاه واشنگتن دانشکده پزشکی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. "کوچکتر جوانه ذرات کاهش خطر است که آنها آلوده ممکن است کسی که نفس کشیدن آنها و یا آنها را در گیر خود بینی و یا دهان خود را."

آنچه در مورد اجتماعی فاصله زمانی که شما ورزش ؟

بخشهایی از غرب رودخانه پارک وی در مینیاپولیس بسته به ترافیک خودرو اجازه می دهد فضای بیشتری برای دوچرخه دونده و واکر تمرین های اجتماعی فاصله در خارج از منزل. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

به دلیل تغییر نظریه ها در مورد انتقال آئروسل, سوالات مطرح شده در مورد امن اجتماعی فواصل خارج از منزل. برخی از کارشناسان می گویند که خطر انتقال از خارج کم است چرا که جریان هوا رقیق هر درجه اخراج هوا. به طور کلی کارشناسان بهداشت می گویند شما امن تر درگیر شدن در فعالیت های بیرون از محیط داخلی و آنهایی که در آن جریان هوا می تواند محدود, مردم, نزدیک هم هستند و در اغلب موارد لمس فراوان هستند.

"معمولا وجود دارد مقدار زیادی بیشتر اجتماعی فاصله خارج" دکتر کوین Winthrop استاد بیماری های عفونی در اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی در اورگان بهداشت و علوم در دانشگاه پورتلند گفت: رادیو عمومی ملی. "و عوامل محیطی مانند باد و اشعه ماوراء بنفش (تابش که تنزل ترین ویروس ها) آن را کمتر به احتمال زیاد شما در حال رفتن به می آیند در تماس با ذرات ویروسی."

اما یک مطالعه اخیر نشان داد که وقتی مردم راه رفتن سریع یا دویدن خود را در بدن ایجاد می کند بیدار از هوا است که می تواند حمل قطرات تنفسی تا 15 فوت است.

مطالعه نبوده است نظیر بررسی و یا منتشر شده و آن را دارای محدودیت های قابل توجهی. به عنوان مثال آن را نمی تمرکز بر خطر ابتلا به عفونت و یا COVID-19 ویروس به طور خاص.

"نتایج نگاه معقول" Linsey Marr, یک استاد دانشگاه ویرجینیا تک که مطالعات جریان هوا نیویورک تایمز گفت. "حس مشترک و این مطالعه نشان می دهد که اگر کسی در حال راه رفتن و یا در حال اجرا ما نیاز به اجازه می دهد برای بیشتر فضای اطراف آنها را."

دیگر کارشناسان بهداشت می گویند اجازه می دهد فضای بیشتری را حس می کند چرا که مردم تنفس سنگین تر و سخت تر زمانی که آنها در حال ورزش.

"حفظی من می خواهم به استفاده از دو فاصله خود را" دکتر بن لوین استاد پزشکی و قلب و عروق در دانشگاه تگزاس جنوب غربی مرکز پزشکی در دالاس NPR گفت. "بیشتر حجم و نرخ تنفس رخ می دهد که در طی ورزش است و خطر گسترش قطرات دورتر ... من فکر می کنم آن را معقول و منطقی (به افزایش اجتماعی فاصله) بر اساس شناخته شده تغییرات در تنفس در طول تمرین."

به طوری که 6 پا به اندازه کافی است ؟

بسیاری از کارشناسان بهداشت می گویند شش پا از فاصله خوب است حداقل به هدف بر اساس آنچه که شناخته شده است در مورد ویروس روش اصلی انتقال است.

کارشناسان بهداشت همچنین توصیه مصرف شخصی عوامل به حساب مانند چگونه آسیب پذیر یک فرد است و چگونه به خوبی تهویه جریان است.

"همه چیز در مورد احتمال" دکتر هاروی Fineberg رئیس کمیته دائمی در حال ظهور بیماری های عفونی و قرن 21 تهدید سلامت در آکادمی ملی علوم مهندسی و پزشکی نیویورک تایمز گفت. "سه پا بهتر از هیچ است. شش پا بهتر است از سه فوت. که در آن نقطه بزرگتر قطره تقریبا افتاده پایین. شاید اگر شما از تف محدوده است که می تواند حتی امن تر اما شش فوت تعداد بسیار خوبی."

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن