به عنوان انتخابات در میان COVID-19 بافندگی غرب قانونگذاران وزن در پست الکترونیکی-در رای گیری - Tue, 03 Jun 2020 PST

واشنگتن – با ماه نوامبر انتخابات فقط پنج ماه دور مقدماتی در هشت ایالت از جمله ایالت آیداهو و ناحیه کلمبیا روز

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

واشنگتن – با ماه نوامبر انتخابات فقط پنج ماه دور مقدماتی در هشت ایالت از جمله ایالت آیداهو و ناحیه کلمبیا روز سه شنبه تا حد زیادی متکی بر پست الکترونیکی-در رای گیری و ارائه یک پیش نمایش از یک high-stakes مبارزه با بیش از چگونه آمریکایی ها به انتخابات COVID-19.

اگر چه کارشناسان می گویند هیچ شواهد روشنی پست الکترونیکی-در رای گیری از مزایای هر دو حزب رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است برافراشته در برابر آن, در حالی که دموکرات ها در حال هل دادن برای تمام رای دهندگان برای دسترسی به رای گیری غایب است. بحث بر سر اینکه چگونه هر دولت را به پای صندوق های رای در ماه نوامبر در حال حاضر منجر به سراسیمگی از پرونده های حقوقی و بالا بردن شبح محوری انتخابات با اختلاف نتایج.

"مردم باید برای قرار دادن زندگی خود را در خطر است برای گفتن داریم که اجرا می شود خود را دولت" ایالت پتی موری, D-بشویید. در بیانیه ای گفت: "واشنگتن و دولت مانند یک مثال برای نحوه رای گیری از طریق پست می تواند به توانمند سازی مردم به صدای آنها شنیده می شود در حالی که حفاظت از سلامت خود در این نامشخص زمان است."

در حالی که واشنگتن و چهار دیگر کشورها در حال حاضر انجام رای گیری به طور کامل توسط پست الکترونیکی انتخابات مقامات در بقیه کشور را درهم برای انطباق با همه گیر با کمتر فرد در حوزه های رأی گیری و افزایش شدید در پست الکترونیکی-در رای گیری.

یک دادگاه فدرال تمدید مهلت درخواست غیابی در آیداهو پس از مشکلات فنی نگهداری می شود رای دهندگان از پر کردن درخواست های خود را در زمان نشان دادن چالش متحده در اتخاذ یک رای-با-سیستم پست الکترونیکی به سرعت.

"من می خواهم مردم یادآوری کند که در واشنگتن انجام شد بیش از یک دوره طولانی تر از زمان" گفت: Rep. کتی McMorris راجرز R-Spokane. "من نگرانی در مورد انتخابات تمامیت اگر ما به اتخاذ پست الکترونیکی-در رای گیری در سراسر کشور در طول یک بیماری همه گیر."

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرده است که پست الکترونیکی-در رای گیری منجر به تقلب گسترده از جمله در اظهاراتی در توییتر که منجر پلت فرم رسانه های اجتماعی به برچسب توییت خود به عنوان نادرست برای اولین بار.

پریسیلا Southwell یک دانشگاه اورگان دانشمند علوم سیاسی که مورد مطالعه پست الکترونیکی-در رای گیری پس از اورگان برگزار شد این کشور برای اولین بار تمام الکترونیکی انتخابات در سال 1995 گفت که در حالی که تقلب اتفاق می افتد آن است که فوق العاده نادر است. واشنگتن وزیر امور خارجه کیم Wyman یک جمهوری خواه یافت 74 نفر از رای دهندگان بالقوه تقلب در سال 2016 انتخابات عمومی یا .002 درصد از 3.36 میلیون برگه بازیگران.

رئیس جمهور خط سخت مقابل پست الکترونیکی-در رای گیری – "ما نمی خواهیم هر کسی که به انجام پست الکترونیکی-در آراء او گفت:" ممکن است 21 – قرار داده است همکار خود را جمهوری خواهان در موقعیت دشوار تشویق اوباما رای دهندگان به درخواست و بازیگران غیابی و بدون تناقض حزب خود رهبر.

"من فکر می کنم وجود دارد یک نقش مناسب برای غایب," آیداهو Rep. اهل Fulcher R-عقاب گفت. "چه می شود اگر شما در حال پرسنل نظامی? آنچه در مورد من 91 ساله مادر؟"

اما Fulcher جلب تمایز بین غیابی برای کسانی که به آنها نیاز دارید – او گفت: به او رای دادند غایب و جهانی رای-با-سیستم پست الکترونیکی. او تکرار تهمت نگرانی در مورد پتانسیل برای تقلب با استناد به نمونه های او دیده می شود از رای فرستاده شده به آدرس های که خالی و یا به سادگی وجود ندارد.

خواسته برای پاسخ به Fulcher در آن ادعا Southwell گفت: او را خوش آمدید اثبات هر گونه گسترده سوء اما او هنوز به آن را ببینید.

"به عنوان یک دانشمند اجتماعی" او گفت: "این تنها نوع از شواهد که من در نظر معتبر از نظر حمایت از این اتهامات درباره تقلب انتخابات اما تا زمانی که من آن را ببینید من فکر می کنم این کمی مشکوک."

در عین حال Southwell وجود دارد گفت: نگرانی های مشروع با پست الکترونیکی-در رای گیری از جمله این واقعیت است که هیچ تضمینی وجود ندارد که رای دهندگان می توانید با پر کردن برگه های رای خود به بخش خصوصی و یا بدون اجبار. یک عمل به نام "رای گیری, برداشت," که در آن کسی جمع آوری رای غیابی از چند نفر منجر به نتایج یک 2018 نژاد در کارولینای شمالی در حال لغو و توافق عمل کیفرخواست.

پیش از انتخابات ماه نوامبر حزبی شکاف در پست الکترونیکی-در رای گیری روشن است. واشنگتن دموکرات ها از جمله موری و سیاتل تشکر. Pramila Jayapal, cosponsored صورتحساب حتی قبل از این بیماری همه گیر است که نیاز متحده اجازه می دهد تا ایمیل-در رای دادن در انتخابات فدرال. در ضمن تهمت و ادعا کرده است که پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد شد "منجر به پایان بزرگ ما حزب جمهوری خواه."

تقسیم بیش از عمل در پست الکترونیکی-در رای گیری می تواند دیده می شود در پاسخ از جمهوری خواه و دموکرات مقامات در شهرستان Kootenai اولیه انتخابات که نهایی شد شنبه بعد از دو هفته تاخیر موجب توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

برنت ریگان رئیس, Kootenai, شهرستان جمهوریخواه کمیته مرکزی صحبت کردن برای خود و نه از طرف کمیته گفت: رای گیری توسط پست الکترونیکی به خوبی کار می کرد هر چند او مخالف استفاده از آن را دوباره.

"با توجه به نحوه بد از آن می شده اند من فکر می کنم آن رفت قابل ملاحظه ای خوب" ریگان گفت: "اما من فکر نمی کنم هر کسی می خواهد به تکرار آن است. آن دشوار بود."

لورا Tenneson موقت, صندلی, Kootenai, شهرستان دموکرات کمیته مرکزی گفت: او را دیدم پست الکترونیکی-در آزمایش به عنوان یک موفقیت است.

"ما با نتایج بسیار خوشحال است که ما دیده ایم" Tenneson گفت. "ما دیده نمی شود هر گونه شواهدی از تقلب در رای گیری در شهرستان Kootenai."

آیداهو وزیر امور خارجه در دفتر گزارش غیر رسمی مردم در انتخابات از 38.5 درصد از عصر روز چهارشنبه تا از 32 درصد در سال 2018 اولیه.

اما هیچ شواهد روشن است که پست الکترونیکی-در رای گیری از مزایای هر دو حزب. یک سال 2020 مطالعه توسط چهار محققان دانشگاه استنفورد دریافتند که اگر چه جهانی رای توسط پست الکترونیکی و افزایش میزان مشارکت هیچ تاثیری در حزبی مشارکت در انتخابات و یا رای به اشتراک بگذارید.

در واقع Southwell گفت: بسیاری از مزایای پست الکترونیکی-در رای گیری به نظر می رسد به نفع جمهوری خواهان. او با اشاره به این که کسانی که بیشترین بهره را از داشتن برای سفر به یک مکان سنجی هستند و افراد مسن و افرادی که در مناطق روستایی هر دو گروه که تمایل به رای حزب جمهوری خواه. افراد جوان که حرکت بیشتر تمایل به رای دموکراتیک اما رای کمتر از طریق پست.

"در آن معنا ندارد" او گفت:. "این نوع مانند عکسبرداری خود را در پا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب