یک زن و شوهر از به یاد ماندنی رپتورز خرما-به-و برخی از ایمیل های که نبود برای بابی

یک بیت از حافظه را به بانک ها و کمی از برخی از پست الکترونیکی خود را به عنوان ما شروع و در عین حال یکی دیگر از

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

یک بیت از حافظه را به بانک ها و کمی از برخی از پست الکترونیکی خود را به عنوان ما شروع و در عین حال یکی دیگر از دیوانه هفته در این عصر و من واقعا امیدوارم که شما با همه دار زدن در آن وجود دارد و انجام به عنوان به خوبی به عنوان شما می توانید.

این باقی می ماند بسیار دشوار است اما به نوعی ما میخوایم از طریق آنها.

صادق.

-

آن را تمام خشم این روزها به عقب نگاه کنید و مشتاقانه به یاد داشته باشید خوب لحظات ورزشی نیست ؟

اجرا به رپتورز قهرمانی NBA 1992 و 1993 Blue Jays جهان سری برنده و تعجب از شگفتی دیدم یا خواندن چیزی در مورد 1978 برگها که شما می دانید به عنوان آخرین تیم در تاریخ است که با ذلت حق رای دادن.

این یک چیز سرگرم کننده برای انجام, به خصوص با این همه دور از احساسات و شک و تردید در مورد آینده نامشخص و چه مقدار از آن متفاوت خواهد بود و از حدود سه ماه و مشروع قلبی نگرانی برای هموطنان ما مردان و زنان و خانواده ها در این زمان.

خوب اینم یکی دیگه:

در این روز در سال 2001 آلوین ویلیامز آمار چیزی که من رو به عنوان دومین شات در تاریخ حق رای دادن است که به رپتورز یک بازی 5 و سری پیروزی نیکس در دور اول حذفی سریال.

آره 19 سال پیش تا امروز. چگونه در مورد آن ؟

او را برداشت سست توپ در سمت راست سبد درست در مقابل نیکز نیمکت و آمار شات که اساسا برنده بازی و ارسال تورنتو است.

آن را یک ضربه بزرگ کردن بزرگ بازی تماس با آن یک واکنش سریع به جریان بازی و این که چگونه اغلب آن چیزهایی که می آیند تا در آن بزرگترین لحظات.

آن را یک بازی تا زمانی که فصل گذشته من تا به حال آن را به عنوان بزرگترین شات رپتور تا کنون ساخته شده و آن را شسته و رفته که دیروز سالگرد آن است.

(من باید تماس بگیرید آلوین و شاید یک جشن شات از Patrone بعد از آن به مناسبت)

به همین دلیل بود که آن را شسته و رفته?

خوب, اجازه دهید به شما بگویم.

من نشسته در اطراف دیروز بعد از ظهر و من رفیق Dei Lynam متون از مشهد برای دیدن اگر من می توانم در یک ضربه در رادیو نمایش به بحث در مورد سالگرد یک سال از بازی 4 از رپتورز-Sixers نیمه نهایی که من ساخته شده بود متوجه شد مه 4 2019.

البته من نشان می دهد و ما تا به حال یک چت خوب و توافق کردیم که آن را بزرگترین شات از این سری شما می توانید این مورد است که آن را حتی بزرگتر از چهار لی لی در بازی 7 است که در نهایت برنده آن است.

که بازی 4 شات با رپتورز انتهایی 2-1 در این سریال و بازی در یکی از خصمانه ترین محیط های قابل تصور, با پاسکال Siakam ناراحت بد پا و تازه ضرب frontcourt دو Marc Gasol و Serge Ibaka به نوعی محور در این بازی زمانی که آنها می خواهم به سختی بازی هم به سرقت برده Sixers روح.

آن زمان به ضرب گلوله توسط یک بازیکن در زمان و اگر لئونارد را ندارد این قهرمانی اتفاق نمی افتد.

Helluva آخر هفته به یاد ماندنی برای رپتورز خرما بود ؟

-

همه حق است.

ما به بیش از این کیسه مراسلات پستی به بابی وبستر به عنوان شما را به خوبی می دانم و او رو به یک تعداد انگشت شماری از سوالات خود را با نوشته و تصویری و پاسخ آن کار می کرد به خوبی. او نمی تواند به همه آنها را چون مرد یک زندگی و یک کار اما ما یک گروه نماینده از سوالات بیشتر می خواستم در جواب شاید ما دوباره آن را انجام دهد برخی از زمان.

اما وجود دارد برخی از باقی مانده که برای من تا اینجا ما بروید.

و ما خواهید بود به حالت عادی بازگشت این هفته اگر شما می خواهید برای شروع در حال بارگذاری تا کیسه مراسلات پستی, شما آن را در askdoug@thestar.ca و نیز وجود دارد DM کهکشانی ها در جادویی تویتر ماشین اگر شما می خواهید.

-

س: به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که که طرفدار ورزش با تماشاگر خواهد بود که آخرین منطقه منتشر خواهد شد. می توانید از لامپ کم مصرف برای زنده ماندن این خاموش کردن و یا آن تلویزیون قرارداد را به ارزش بازی در استادیوم خالی

ارادتمند شما

ADW

پاسخ: لامپ کم مصرف مانند یک دروازه رانده لیگ من نمی بینم که چگونه آن را می تواند زنده ماندن بیش از حد طولانی و بدون هر گونه پرداخت به مشتریان. این TSN مقابله تمدید شد در سال 2019 به مدت شش سال و هرچه برخی از مقدار مورد نیاز پول به لیگ – من آن را دیده ام گزارش در جایی نزدیک به 50 میلیون دلار در سال برای آنچه که ارزش دارد – اما آنها نیاز به بلیط درآمد بسیار بد.

-

س: داگ
در فهرست(ص) از چه ما را در طول همه گیر (از آن است که گفته می شود از نظر ذهنی سالم برای شناسایی آنچه که ما دست به طوری که در یک راه همه گیر "به ما می آموزد" آنچه برای ما ارزش) من از دست این برای تلفن های موبایل ورزش.
نه مصنوعی amped تشویق شما را به خوبی dissed در رپتورز بازی. به جای پس زمینه برای تلفن های موبایل از طرفداران امتیازات این عکس را مطرح صدا به بهترین گلزن در جدول بالاتر از سر و صدا.
من به یاد داشته باشید در زمانهای گذشته چگونه بازی بیس بال پخش شد بیش از رادیو با گوینده با استفاده از نوار صدای تیک تیک -و تهیه بیس بال برای تلفن های موبایل با یک مموری استیک به اعتصاب چوب زمانی که به توپ زده شد; و کسل کننده سر و صدا از جمعیت ضبط در پس زمینه.
اگر و هنگامی که از ورزش سر در مقابل خالی می ایستد شاید ما را بیشتر به وضوح به یاد داشته باشید که چگونه ما طرفداران بخشی از یک ورزش, soundscape - کسانی که برای تلفن های موبایل به عنوان یک کلید اگر حمايتهاي سخت برای شناسایی عنصر در چه بازی شامل.
داگ: آنچه برای تلفن های موبایل ورزشی آیا شما از دست دادهاید ؟ شما سازمان دیده بان بی صدا بازی در تلویزیون است ؟
Charles N.

یک: یک چیز می ایستد در صدای ورزش است.

این واکنش خود به خود به عظمت. که "صدای صفیر" از هیجان و تعجب و شادی می آید که وقتی کسی چیزی فوق العاده ای در زمینه بازی.

از سر و صدای خارجی, تلاش برای تولید عشق و شور و احساسات و شور و هیجان از هیچ کاری نمی کند برای من. آن را بیش از حد با صدای بلند بیش از حد سرزده هم جعلی است.

اما شنیدن طرفداران صادقانه واکنش نشان می دهند به آنچه که آنها در حال دیدن و تجربه واقعا چیزی خاص و آن خواهد بود که آنچه در دلم بیشتر از همه برای آن است که ما باید به تماشای بازی ها در ساختمان خالی.

-

س: سلام داگ

بهترین بهداشت و درمان به شما و دوستان و خانواده خود را.

وجود دارد یک قطعه خوب در سیم Bhullar در رینگر. شما ذکر او را در یک یادداشت به من در مورد Siakam و نانومتر دولت است. من نمی توانستم چهره ما چگونه آن را به جلو به شما.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

بهترین

فرانک ب

یک: هفته بزرگ وقتی که من به یک سوال/توجه داشته باشید از هر یک از شما و چارلز!! بسیار سرد است.

این یک داستان خوب و راه برگشت وقتی که من در آخرین سفر جاده ای از فصل آن هم از نوع به ذهن آمد چرا که در هر دو دنور و شیکاگو دیدیم که طرفداران آراسته در Siakam ماکت جدید مکزیک, خارجه نیوجرسی و من به می گویند که برای اولین بار بود برای من.

نه هر چند دیدن یک Bhullar یکی.

https://www.theringer.com/sports/2020/4/29/21241314/taiwan-super-basketball-league-finals-sim-bhullar

-

س: سلام داگ

با تشکر برای همه کار بزرگ خود را در طول این زمان دشوار است.

خود را پیدا ستون مورد ورزش بدون طرفداران جذاب - این سوال چه نقش فن واکنش در واقع نقش در عملکرد. بنابراین اگر و وقتی که بازی ها را بدون طرفداران, چه اتفاقی خواهد افتاد اگر جمعیت f/x هستش مبتنی ؟ به سلامتی بعد از بزرگ بازی می کند و به طور کلی فن سر و صدا مانند آنها را در بازی های ویدئویی. آیا شما فکر می کنم این امر عادی تجربه کمی هم برای بازیکنان و طرفداران تماشای در خانه و یا فقط نوع گنگ و بستنی قیفی?

با تشکر از شما و امیدوارم که شما به خوبی انجام می دهند.

جو در Bowmanville

یک: من تصور می کنم تیم در حال فکر کردن در مورد این نوع از چیزی که حداقل به ارائه محیط سر و صدا برای هر بازی. من شخصا فکر می کنم مردم به تماشای در خانه آن را برای آنچه در آن است: جعلی.

من نمی دانم اما من فکر نمی کنم این امر اضافه کردن هر چیزی قابل توجهی را تجربه تماشای. مردم احتمالا نمی خواهد به نوبه خود به دلیل آن است, اما من فکر نمی کنم آن را به معنی بیشتر خواهد پرداخت نزدیک توجه است یا نه.

-

س: خوب صبح داگ

تصور می کنم این قرعه کشی خواهد شد برخی از واکنش اما در اینجا می رود به هر حال. NBA اعلام کرد آنها تنظیم خواهد شد به ترکیب و پیش نویس به تاریخ اعلام خواهد شد. با حدود 15 بازی باقی مانده در این فصل و در حال حاضر ممکن است به من افتاد از آن زمان لیگ و بازیکنان بحث در مورد نحوه قرار دادن فصل و شروع به برنامه ریزی برای 20/21 فصل است. داشتن گفت که یکی را به تصور کسانی که بحث را شروع به برخی از نقطه. بله وجود دارد این است که یک تن از نقاط بالقوه خواهد شد که تحت اختلاف مانند پرداخت اگر وجود دارد خواهد بود یک قهرمان حقوق و دستمزد کلاه برای فصل آینده و البته رایگان آژانس به نام چند. من بیشتر خوشحالم که من درگیر در تصمیم گیری است که باید ساخته شده است.

باب

یک: من موافق وجود دارد یک سطح بزرگ از بی حوصلگی برای برخی از تصمیم گیری در یک راه یا دیگری ساخته شود اما راستش هیچ عجله وجود دارد و آن را خسته کننده, برای, مطمئن, اما آنها نه در آن نقطه است.

حرکت بازگشت به ترکیب و پیش نویس قرعه کشی – نه پیش نویس خود را و در عین حال هر چند که خواهد آمد – فقط یک منطقی داری حرکت است که می تواند اعلام شده است یک ماه پیش.

اما من نمی دانم برای مطمئن شوید که امکان پایان دادن به این فصل و بدانند 2020-21 زمان بخشی از بزرگتر بحث.

وجود دارد درست شده است هیچ تصمیم گیری و به احتمال زیاد نمی تواند در حالی که برای.

-

س: سلام داگ مدت زمان طولانی reader اولین بار ارسال. من می دانم که اگر بازی خود را در فنجان چای اما واقعا این روزها از آن عبور می کند ، من شده اند با تماشای پیر رپتور بازی در NBA TV کانادا. بسیاری از آنها را به عنوان دور برگشت به عنوان سال اول. آن را سرگرم کننده برای دیدن برخی از این تیم ها و شخصیت ما تا به حال در اینجا کارتر و مک گریدی چقدر خوب خواهد بود که بوده است. (شاید یک قهرمانی یا دو) اما تریسی می خواستم به خانه بروم و در آنجا زیاد بود به انجام هر چند اگر من به یاد داشته باشید ما یک نشانه و تجارت به تریسی مقدار زیادی از پول اضافی شاید ما می تواند بازی بیس بال برای دیدن چقدر او eally می خواستم برای رفتن. اما چیزی که من متوجه بود که چگونه بزرگ و غالب وینس کارتر واقعا بود. او را بیش از بازی و بازی دفاع نیز می باشد. در حقیقت من سرزنش مدیریت چگونه است که بد رفت. او باید با توجه ویژه درمان چرا که او به این بازیکن. من به خاطر او می خواست مادر خود را برای دریافت درمان ترجیحی وجود دارد و برخی بازیکنان او با داشتن مشکل با (Rafer Alston?) اگر ما تا به حال شده است در این زمان بازیکن توانمندی های خود شده اند که دستیار مربی (من شوخی ) و هر بازیکن او می خواست از بین رفته اند. هنگامی که درگیر او شده است می تواند بهترین دوران خود و شاید ما به ارمغان آورده اند یک قهرمانی. افکار خود را

جان اسپوزیتو

یک: مطمئن نیستم که دقیقا چه می خواهید افکار من است. اما آره, اگر مک گریدی مانده بود و آنها می توانست یک تیم بسیار خوب, اما من مطمئن هستم که نمی رفتن تا آنجا که به می گویند که یک تیم قهرمانی است چرا که اگر ما یاد گرفته ایم هر چیزی در طول سال آن را که در آن طول می کشد یک تن از عوامل مختلف را نهایی موفقیت تیم و هیچ چیز خطی در ورزش است.

-

تاریخ گفتگو

س:

چه هستند برخی از بزرگترین عکس ساخته شده در رپتورز تاریخ ؟ به اشتراک گذاری خاطرات خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن