سو Lani مدسن: Inslee باید بیشتر باز مورد استفاده همه گیر خود را برای دیدار با تغییر آب و هوا اهداف - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

رژیم صهیونیستی. جی Inslee این نامزد ریاست جمهوری صحبت کردیم چیزی جز تغییر آب و هوا. Inslee نامزدی برای دوره سو

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. جی Inslee این نامزد ریاست جمهوری صحبت کردیم چیزی جز تغییر آب و هوا. Inslee نامزدی برای دوره سوم به عنوان واشنگتن فرماندار دهکدهای از ضرورت صحبت شده جز COVID-19 در طول دو ماه گذشته.

او گره خورده است و این دو با هم در حالی که یک روزنامه نگار در یک مجازی تاون هال بصورت زنده در berniesanders.com در مارس 13. این رویداد با عنوان "صرفه جویی در سیاره ما از تهدید وجودی از تغییر آب و هوا" و همکار روزنامه نگار Varshini Prakash, مدیر اجرایی, از طلوع آفتاب, جنبش تا به حال فقط در مورد سبز معامله جدید است. Inslee شد تا بعد.

به عبارت خود او: "این است که مانند یک بدون brainer در این لحظه با COVID بحران است که رسوب این چالش اقتصادی. ما باید از دست ندهید این فرصت را به درایو خانه چه Varshini مورد صحبت شد که این پشتوانه عظیم ما در ترکیبات به درک ضرورت اقتصادی از این. و ما نباید مرعوب هنگامی که مردم می گویند " من شما نمی توانید با استفاده از این COVID بحران, شما می دانید, برای فروختن یک راه حل برای تغییر آب و هوا.' "

و یا به عنوان رحم امانوئل یک بار گفت: "هرگز اجازه ندهید یک بحران جدی هدر برود."

اما این که چگونه مایک, Faulk, فرماندار, معاون ارتباطات, مدیر, مشاهده Inslee نظرات.

"آن را در متن منتظر سال از در حال حاضر – به عنوان رهبران خوب را – که فرماندار آن نظرات" Faulk در بیانیه ای گفت. "همانطور که با سرمایه گذاری در زیرساخت ها در صنایع مختلف کمک بالابر امریکا برای خروج از رکود فرماندار به رسمیت می شناسد محرک اقتصادی بالقوه در ساخت سرمایه گذاری در انرژی پایدار زیرساخت ها است. در حال حاضر بیشتر از همیشه ما باید به دنبال راه های ابتکاری برای نگه داشتن راه ما از زندگی پایدار است."

طلوع خورشید توصیف جنبش سبز قرارداد جدید به عنوان "یک برنامه 10 ساله برای بسیج هر جنبه ای از جامعه آمریکا به 100 ٪ پاک و تجدید پذیر انرژی تا سال 2030."

در این تاون هال با Inslee Prakash صحبت در مورد تاریخ خود را تکرار. و او می شود ، ده سال برنامه یک سکه یک دهه است.

برنامه های مانند بازگرداندن واشنگتن رژیم صهیونیستی است. Inslee داده-محور فشار به حرکت در واشنگتن به آینده ای پایدار. آن راه اندازی شد در طول Inslee اولین دوره در سال 2013 و شامل هفت خاص و قابل اندازه گیری اهداف برای ایجاد یک اقتصاد مبتنی بر انرژی پاک تا سال 2020. داده شد به روز رسانی در بازگرداندن وب سایت واشنگتن تا پایان سال 2018 هنگامی که داده های جدید متوقف شده است.

"اقتصاد مبتنی بر انرژی پاک" حذف شد از لیست اهداف در سایت در فوریه 2019 با توجه به تاد مایرز مدیر مرکز محیط زیست در واشنگتن سیاست های مرکز.

Inslee خود را اعلام کرد تغییر آب و هوا-سوخت اجرا برای ریاست جمهوری ماه آینده. شاید این اطلاعات ممکن است نامناسبی برجسته اهداف برآورده نشد.

Inslee اظهارات در برنی ساندرز تاون هال متمرکز روی یک هدف "به رسمیت شناختن ضرورت این لحظه که این اجازه خواهد داد که ما برای بازسازی اقتصاد ما و پرش شروع آن است. آن را یک ضرورت قبل از COVID بحران است. آن مطلق است و در حال حاضر نیاز به بازسازی اقتصاد ما. و ما نباید مرعوب جمهوری خواهان در این مورد در همه."

وقتی پرسیده شد که در این روز دوشنبه نشست خبری برای روشن شدن نظرات خود را به ساندرز در COVID بحران به عنوان فرصت Inslee صحبت در مورد رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم, زیرساخت های حمل و نقل و آب و فاضلاب جایگزین عدم بزرگراه پل و بیشتر پول فدرال.

او موفق به جلوگیری از استفاده از کلمات آب و هوا را تغییر دهید تا در نهایت گفت COVID-19 باید استفاده نمی شود "به عنوان بهانه ای برای مقابله با تغییر آب و هوا. که من نقطه و نکته این است که این است که برای کمک به بازسازی اقتصاد ما و من واقعا و اساسا بر این باورند که."

آخرین چیزهایی که مردم می گویند زمانی که در پاسخ به یک سوال اغلب نزدیک به قلب است. هیچ کس شگفت زده می شود اگر Inslee بحث تغییر آب و هوا. در زمانی که له تئوری های توطئه ضروری است به اعتماد عمومی و سلامت عمومی اجتناب از مورد موضوع مورد علاقه او را دعوت حدس و گمان است. آن را نیز غیر قابل تحمل استراتژی ارتباطی که هر جلسه و هر جلسه در هر تاون هال در دسترس است در واقعیت مجازی. کلیپ های ویدئویی از ساندرز رویداد بودند گردش در کمتر از یک هفته.

یا زمانی که موج دوم COVID-19 یا یکی دیگر از رمان ویروس فوران ما نیاز به آماده برای ارائه مراقبت. چه آغاز شده به عنوان یک تلاش برای محافظت از بیمارستان های ما با گسترش به همان تعداد از عفونت بیش از یک دوره طولانی تر از زمان پرتاب شده کل سیستم بهداشت و درمان به خود بحران وجودی.

خاموش کردن اقتصاد است نه یک استراتژی پایدار. هیچ فعالیت اقتصادی بدون مالیات در خزانه و بالونی بار فدرال بدهی. برای دانشجویان تلاش برای پرداخت وام های دانشجویی, صبر کنید تا زمانی که آنها این لایحه فدرال محرک برای پاسخگویی به نیازهای این نسل است. در حال حاضر که یک تهدید وجودی برای نسل های آینده و توانایی خود را برای دیدار با نیازهای خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن