گود نظام سلامت چهره بیشتر کاهش در میان ویروس

ایالات متحده در نظام سلامت شده است گرسنگی برای چند دهه و فاقد منابع برای مقابله با بدترین بحران بهداشتی در یک

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

ایالات متحده در نظام سلامت شده است گرسنگی برای چند دهه و فاقد منابع برای مقابله با بدترین بحران بهداشتی در یک قرن.

Marshaled در برابر یک ویروس است که بیمار حداقل 2.6 میلیون دلار در آمریکا و کشته شدن بیش از 126,000 مردم و هزینه ده ها میلیون شغل و 3 تریلیون دلار در فدرال نجات پول دولت و دولت های محلی سلامت کارگران بر روی زمین هستند و گاهی اوقات پرداخت بسیار کمی از آنها واجد شرایط برای کمک های عمومی.

آنها آهنگ coronavirus بر روی کاغذ سوابق مشترک از طریق فکس. کار هفت روز هفته برای ماه ها در پایان آنها از ترس پرداخت انجماد عمومی واکنش شدید و حتی از دست دادن شغل خود.

از سال 2010 هزینه های دولت برای بهداشت عمومی ادارات کاهش یافته است و 16 درصد سرانه و هزینه های محلی و ادارات بهداشت تا 18 درصد کاهش یافته با توجه به KHN و آسوشیتد پرس تجزیه و تحلیل هزینه های دولت در بهداشت عمومی است. حداقل 38,000 ایالتی و محلی بهداشت عمومی شغل ناپدید شده اند پس از رکود اقتصادی سال 2008 ترک اسکلتی نیروی کار برای چه بود یک بار به عنوان یکی از بالا, عمومی سیستم های بهداشتی.

KHN, همچنین شناخته شده به عنوان قیصر اخبار بهداشت و AP مصاحبه با بیش از 150 بهداشت عمومی کارگران سیاستگذاران و کارشناسان تجزیه و تحلیل هزینه های پرونده از صدها دولت و ادارات بهداشت محلی و بررسی statehouses. در هر سطح تحقیقات نشان داده سیستم کمبود بودجه روبرو شده است و تحت تهدید قادر به محافظت از سلامت کشور است.

رابرت Redfield مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: در مصاحبه ای در ماه آوریل که خود را "بزرگترین حسرت" شد "است که ملت ما شکست خورده بیش از چند دهه به طور موثر سرمایه گذاری در سلامت عمومی است."

بنابراین زمانی که این بیماری وارد — و زمانی که به گفته کارشناسان بهداشت عمومی دولت فدرال bungled پاسخ آن — توخالی دولت های محلی و ادارات بهداشت بیمار بودند-مجهز به قدم به نقض.

در طول زمان کار خود را دریافت کرده بود بنابراین حمایت کمی که آنها خودشان را در بر داشت و بدون جهت بی احترامی نادیده گرفته و حتی تخطئه. این مبارزه از جان گذشته در برابر COVID-19 تبدیل شد به طور فزاینده سیاسی و رشد بیشتر دشوار است.

متحده شهرستانها و استان ها در تنگه وخیم شروع تخمگذار و furloughing خود را محدود کارکنان و حتی بیشتر از ویرانی بافندگی به عنوان متحده بازگشایی و موارد خروش. در طول تاریخ حتی زمانی که پول هرچه در زیر بحران مانند Zika و H1N1 را از بین می رود پس از اورژانس فروکش. مقامات ترس همان چیزی است که اتفاق می افتد در حال حاضر.

"ما را بگو به سازمان آتش نشانی 'Oh, i'm sorry. هیچ آتش سوزی در سال گذشته, بنابراین ما در حال رفتن به گرفتن 30 درصد از بودجه خود را دور. که خواهد بود دیوانه ، " دکتر گفت: Gianfranco Pezzino سلامت افسر در Shawnee County, Kansas. "اما ما که با بهداشت عمومی در روز و روز را."

اوهایو تولیدو-Lucas County Health Department صرف 17 میلیون دلار یا 40 دلار به ازای هر فرد در سال 2017.

جنیفر Gottschalk, 42, با این نسخهها کار برای شهرستان به عنوان یک بهداشت محيط سرپرست. زمانی که coronavirus زده شهرستان بخش خیلی کوتاه کارکنان که از وظایف او شامل نظارت بر اردوگاه و استخر بازرسی کنترل جوندگان و فاضلاب برنامه های, در حالی که همچنین نظارت بر شیوع آمادگی برای یک جامعه بیش از 425,000 مردم است.

زمانی که Gottschalk و پنج نفر از همکاران بیمار با COVID-19 او در بر داشت خودش را فیلدینگ در مورد یک COVID-19 مورد از تخت بیمارستان و سپس کار را از طریق خانه اش انزوا. او تنها متوقف شد زمانی که او سرفه خیلی شدید به بحث در تماس است.

"شما را به انجام آنچه شما باید انجام دهید برای دریافت کار انجام می شود" Gottschalk گفت.

در حال حاضر پس از ماهها کار به سختی و با یک روز او می گوید این کار است ، بسیاری از گزارش های آزمایشگاه در coronavirus موارد در آمد دفتر و دستگاه فکس را شکست. او چهره یک واکنش از جامعه بیش از coronavirus و محدودیت های بی شماری وجود دارد عصبانی تماس های تلفنی.

همه چیز می تواند بدتر; ممکن است county کاهش بودجه دستگاه است.

اما تولدو-لوکاس است که هیچ outlier. بهداشت عمومی در رتبه پایین در کشور مالی اولویت لیست. نزدیک به دو سوم از آمریکایی ها زندگی می کنند در شهرستان ها که با صرف بیش از دو برابر در پلیس به عنوان آنها صرف nonhospital مراقبت های بهداشتی که شامل بهداشت عمومی.

بیش از سه چهارم از آمریکایی ها زندگی در ایالات متحده است که صرف کمتر از 100 دلار برای هر نفر سالانه در بهداشت عمومی است. هزینه های محدوده از $32 در لوئیزیانا به $263 در دلاور با توجه به اطلاعات ارائه شده به KHN و AP توسط دولت هزینه های بهداشت و درمان مجموعه پروژه.

که پول نشان دهنده کمتر از 1.5 درصد از اکثر ایالت' کل هزینه با نیمی از آن را منتقل به ادارات بهداشت محلی.

سهم از هزینه های اختصاص داده شده به بهداشت عمومی belies آن نقش چند بعدی. سازمان ها از نظر قانونی ملزم به ارائه طیف گسترده ای از خدمات از واکسن و رستوران بازرسی برای حفاظت در برابر بیماری های عفونی. متمایز از مراقبت های پزشکی سیستم بشود نسبت به افراد سیستم بهداشت عمومی با تمرکز بر بهداشت و سلامت جوامع ،

"بهداشت عمومی را دوست دارد به می گویند: زمانی که ما کار ما هیچ چیز اتفاق می افتد. اما که واقعا بزرگ نشان" گفت: Scott بکر مدیر اجرایی انجمن بهداشت عمومی آزمایشگاه. "ما تست 97 درصد از نوزادان برای سوخت و ساز و یا اختلالات دیگر. ما را در انجام تست آب. شما مایل به شنا در دریاچه و شما نمی مانند مدفوع وجود دارد ؟ فکر می کنم ما است."

اما این موضوع را نمی بینید حوادث خنثی کردن آنها. و آن را آسان به غفلت نامرئی.

سابقه محرومیت

بخش بهداشت محلی شناخته شده بود در 1950s و 1960s وقتی هریس Pastides رئیس بازنشسته از دانشگاه کارولینای جنوبی در حال رشد بود تا در شهر نیویورک است.

"مادرم مرا برای واکسن. ما را به ما تزریق وجود دارد به صورت رایگان. ما می توانید ما را فلج اطفال حبه قند وجود دارد به صورت رایگان" گفت: Pastides متخصص اپیدمیولوژی. "در آن روز ادارات بهداشت تا به حال بسیار قابل مشاهده است و نقش مهمی در پیشگیری از بیماری."

ایالات متحده آمریکا' غیر متمرکز نظام سلامت که منطبق بر بودجه فدرال و تخصص های محلی و بودجه و دانش و تحویل طولانی بود حسادت از جهان گفت: عمر سعد مدیر ییل موسسه بهداشت جهانی.

"بسیاری از آنچه ما در حال حاضر شاهد هستیم می تواند به ترسیم مزمن کمبود بودجه," عمر گفت. "راه ما از گرسنگی مردن ما بهداشت عمومی سیستم راه ما تلاش کرده اند به انجام بهداشت عمومی نتایج به قیمت ارزان در این کشور است."

در Scott County, Indiana, زمانی که آمادگی هماهنگ کننده پتی سالن شروع به کار در وزارت بهداشت 34 سال پیش از آن فرار کودکان درمانگاه و خانه بهداشت سازمان با چندین پرستاران و دستیاران. اما با گذشت زمان کلینیک کودکان از دست رفته کمک های مالی و بسته شده است. مدیکر تغییرات هموار راه را برای خصوصی خدمات به جای خانه سلامت سازمان است. کارکنان بخش کاهش یافته در 1990s و 2000s اولیه. شهرستان بود به شدت outgunned که شایع استفاده از مواد مخدر و سوزن های موجب شیوع HIV در سال 2015.

علاوه بر فقط پنج تمام وقت و پاره وقت در شهرستان بهداشت عمومی موقعیت وجود دارد تنها یک دکتر در شیوع این بیماری را در کانون Austin. ایندیانا که رژیم صهیونیستی. مایک پنس در حال حاضر پیشرو در کشور coronavirus پاسخ به عنوان معاون رئیس جمهور منتظر 29 روز پس از وقوع اعلام شد به امضای یک فرمان اجرایی اجازه می دهد سرنگ مبادلات. در آن زمان یک دولت رسمی گفت که تنها پنج نفر از سازمان ها در سراسر ایندیانا شد و در دسترس برای کمک به تست HIV در شهرستان است.

HIV شیوع منفجر شد به بدترین تا کنون به آمار روستایی امریکا آلوده کردن بیش از 230 نفر است.

در زمان دولت فدرال وعده داده است برای حمایت از بهداشت عمومی محلی تلاش برای کمک به جلوگیری از فجایع مشابه. اما کسانی که وعده شد و زودگذر.

دو منابع زیادی از پول تاسیس شده پس از سپتامبر. 11, 2001 — بهداشت عمومی آمادگی اضطراری برنامه و بیمارستان آمادگی برنامه بودند به تدریج رنده دور.

قانون مراقبت مقرون به صرفه تاسیس پیشگیری و بهداشت عمومی صندوق که قرار بود برای رسیدن به $2 میلیارد دلار در سال 2015. دولت اوباما و کنگره حمله کردند و آن را به پرداخت هزینه برای اولویت های دیگر از جمله حقوق و دستمزد و مالیات را کاهش دهد. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است فشار برای لغو ACA که از بین بردن این صندوق گفت: کارولین مولن معاون ارشد رئیس جمهور از دولت در امور و روابط عمومی در ارتباط دولت و ارضی مقامات بهداشتی.

سابق ایالت آیووا تام Harkin یک دموکرات که دفاع و پشتیبانی صندوق گفت: او خشمگین بود زمانی که اوباما در کاخ سفید در زمان میلیاردها از آن شکستن چه گفته بود که این یک توافق است.

"من صحبت نکرده به باراک اوباما از" Harkin گفت.

اگر این صندوق تا به حال دست نخورده باقی مانده اضافی $12.4 میلیارد دلار در نهایت جریان های محلی و دولت بهداشت و درمان بخش است.

اما محلی و رهبران دولت هم اولویت بهداشت عمومی در طول سال.

در فلوریدا مثلا 2 درصد از هزینه های دولت می رود به سلامت عمومی است. هزینه های محلی توسط ادارات بهداشت در دولت سقوط کرد و 39% از بالا از 57 دلار در تورم دلار به ازای هر شخص در اواخر 1990s به 35 دلار برای هر فرد در سال گذشته است.

در کارولینای شمالی, شهرستان ویک سلامت عمومی نیروی کار کاهش یافته و از 882 در سال 2007 به 614 یک دهه بعد حتی با رشد جمعیت 30 درصد.

در دیترویت وزارت بهداشت تا به حال 700 نفر از کارکنان در سال 2009 و سپس به طور موثر منحل در طول این شهرستان در رسیدگی به ورشکستگی. آن را ساخته شده است, پشت, اما, امروز, هنوز تنها 200 کارگران برای 670,000 ساکنان.

بسیاری از گروه ها به شدت متکی به بیماری های خاص و اعطای کمک های مالی ایجاد ناپایدار و موقت موقعیت. CDC اصلی بودجه که برخی از آنها می رود به دولت های محلی و سلامت بخش است و اساسا باقی مانده تخت برای یک دهه. پول فدرال در حال حاضر حساب برای 27 درصد از محلی بهداشت عمومی هزینه می شود.

سال ها از جمله فشار مالی به طور فزاینده ای تحت فشار قرار دادند کارگران در این عمدتا زن نیروی کار نسبت به بازنشستگی و یا بخش خصوصی نگه داشته و بالقوه استخدام های جدید دور.

بیش از یک پنجم از بهداشت عمومی کارگران در محلی یا منطقه ای در بخش خارج از شهرهای بزرگ به دست آورده $35,000 یا کمتر از یک سال در سال 2017 به عنوان 9 درصد در شهر بزرگ بخش با توجه به تحقیقات توسط انجمن از دولت و ارضی مقامات بهداشت و de Beaumont پایه و اساس است.

حتی قبل از همه گیر نزدیک به نیمی از کارگران بهداشت و درمان برنامه ریزی شده به بازنشستگی یا ترک سازمان خود را به دلایل دیگر در پنج سال آینده. فقیر پرداخت در صدر لیست از دلایل.

مسلح با یک تازه ضرب مدرک لیسانس, جولیا Crittendon یک کار را دو سال پیش به عنوان یک بیماری مداخله متخصص با کنتاکی دولت در بخش بهداشت و درمان. او روز خود را صرف جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد مردم شرکای جنسی برای مبارزه با گسترش اچ آی وی و سفلیس. او دنبال شماره تلفن و سوار ساعت را انتخاب کنید تا مشتریان تمایلی.

مادر سه دوست داشت کار کند اما پول کمی است که او واجد شرایط برای خدمات درمانی فدرال-دولت برنامه بیمه برای امریکا فقیرترین. دیدن هیچ فرصتی برای پیشرفت او به سمت چپ.

"ما مانند redheaded stepchildren, the forgotten ones" گفت: Crittendon, 46.

از جمله حقوق پایین و بومی است با برخی از کارکنان واجد شرایط برای برنامه تغذیه برای مادران و نوزادان که اداره آنها. مردم با آموزش برای بسیاری از بهداشت عمومی مشاغل است که می تواند شامل یک لیسانس یا فوق لیسانس می تواند پول بیشتری در مراقبت های بهداشتی خصوصی بخش سرقت های عمومی در بخش های امیدوار کننده ای استخدام.

دکتر تام فریدن سابق CDC گفت که آژانس "عمدا underpaid مردم" در یک برنامه آموزشی که در اوایل زندگی حرفه ای حرفه ای برای دولت های ایالتی و محلی بهداشت عمومی ادارات به ساخت نیروی کار است.

"اگر ما آنها را در پایین ترین سطح فدرال مقیاس," او در مصاحبه ای گفت: "آنها را به یک 10-20% کاهش پرداخت به ادامه در بخش بهداشت محلی."

به عنوان کم پرداخت sapped نیروی کار کاهش بودجه sapped خدمات.

در آلاسکا بخش بهداشت عمومی را صرف کاهش یافته است 9 درصد از سال 2014 تا 2018 و نیروی انسانی کاهش 82 موقعیت در یک دهه به 426. تیم Struna رئیس بهداشت عمومی پرستاری در آلاسکا گفت: کاهش قیمت نفت در اواسط 2010s رهبری دولت را به کاهش بهداشت عمومی خدمات پرستاری. آنها حذف شود به خوبی کودک امتحانات برای کودکان بیش از 6, کوچک پشت جستجوها برای همکاران از مردم با برخی از بیماری های مقاربتی و محدود ارائه خدمات بهداشت باروری به مردم 29 و جوان.

زندگی را از طریق یک جریان بی پایان از جمله کاهش و پس کسانی که کارگران بر روی زمین رشد به طور فزاینده ای نگران mustering "افزایش ظرفیت" برای گسترش فراتر از مسئولیت های روزانه خود را برای رسیدگی به شرایط اضطراری اجتناب ناپذیر.

زمانی که شدیدترین دشمنان نشان داد تا در ایالات متحده در سال جاری تخلیه بهداشت عمومی ارتش تلاش برای نگه داشتن آن را به عقب.

نابود افزایش ظرفیت

به عنوان بهداشت عمومی مدیر کنتاکی رودخانه منطقه در بخش بهداشت و درمان در مناطق روستایی آپالاچیا اسکات Lockard است و مبارزه با این بیماری همه گیر با 3G همراه سرویس پرونده های کاغذی و یک سوم از کارکنان این اداره تا به حال 20 سال پیش.

او مستقر پرستار او مدیر به کار دور ساعت در تماس با ردیابی در کنار گروه مدرسه پرستار و سل و تغذیه هماهنگ کننده. خانه بهداشت که به طور معمول بازديد بیماران مسن تر در حال حاضر با این نسخهها کار در برنامه آمادگی. اما ساکنان نیست ساخت آن آسان بر روی آنها.

"آنها با پوشیدن ماسک و آنها پرتاب اجتماعی فاصله به باد" Lockard گفت: در اواسط ماه ژوئن به عنوان موارد رسید. "ما در حال پرداخت پول برای آن."

حتی با کارکنان بیشتر از شیوع HIV, ایندیانا, اسکات شهرستان در بخش بهداشت و درمان کارکنان مشغول به کار شب و تعطیلات آخر هفته و تعطیلات برای مقابله با این بیماری همه گیر از جمله شیوع بیماری در یک بسته بندی مواد غذایی شرکت و برچسب تولید کننده. ایندیانا صرف $37 یک فرد در بهداشت عمومی است.

"هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی گوشی هرگز متوقف نمی شود, این ایمیل ها و متون هرگز متوقف" گفت: سالن آمادگی هماهنگ کننده.

همه در حالی که او و همکاران او نگرانی در مورد نگه داشتن اچ آی وی را تحت کنترل و پیشگیری از استعمال بیش از حد مواد مخدر از افزایش. مشکلات بهداشت و سلامت دیگر نمی فقط ناپدید می شوند به دلیل وجود یک بیماری همه گیر.

"ما شده ایم با استفاده به قادر بودن به "MacGyver' همه چیز را در یک روز عادی و یک روز عادی" گفت: Amanda Mehl بهداشت عمومی مدیر برای Boone County, Illinois, با استناد به یک تلویزیون نشان می دهد.

Pezzino که گروه در کانزاس در خدمت Topeka و Shawnee County, گفت که او تا به حال شده است در تلاش برای استخدام یک اپیدمیولوژی که مطالعه پیگیری و تجزیه و تحلیل داده ها در مسائل مربوط به سلامت پس از او آمد به بخش از 14 سال پیش. در نهایت کمتر از سه سال پیش آنها را به استخدام یکی باشد. او فقط در سمت چپ و او فکر می کند آن را تقریبا غیر ممکن است برای پیدا کردن یکی دیگر.

در حالی که اپیدیولوژی تقریبا جهانی در بخش خدمت جمعیت زیادی به سختی هر بخش در خدمت کوچکتر جمعیت یکی است. تنها 28 درصد از ادارات بهداشت محلی باید یک اپیدمیولوژی و یا آمار.

بسته بخش در حال حاضر مجبور به صرف پول در تماس با ردیاب ماسک و دستکش برای نگه داشتن کارگران خود را امن و به فراموش اساسی توسعه.

ملانی Hutton, مدیر برای کوپر شهرستان مرکز بهداشت عمومی در مناطق روستایی ایالت میسوری اشاره کرد محلی آمبولانس بخش رو $18,000 و آتش و ادارات پلیس رو ماسک برای مبارزه با COVID-19.

"برای ما نه یک نیکل نه یک ماسک صورت," او گفت:. "ما (5) گالن در خانه ضد عفونی کننده دست ساخته شده توسط زندانیان."

بهداشت عمومی کارگران در حال ترک در droves. حداقل 34 ایالتی و محلی بهداشت عمومی رهبران خود را اعلام کرده اند استعفای, بازنشسته یا اخراج شده اند در 17 متحده از ماه آوریل یک KHN/AP بررسی یافت. دیگران در صورت تهدید و مسلح شدند.

اوهایو گفت: Gottschalk, واکنش شده است طاقت فرسا.

"بودن در فریاد می زدند: ساکنان برای تقریبا دو ساعت متوالی در هفته گذشته در مقررات من نمی تواند کنترل را به طور کامل سوخته," او گفت: در اواسط ماه ژوئن.

بسیاری از آنها قرار دادن سلامت خود را در خطر است. در پرنس جورج ایالت مریلند بهداشت عمومی کارگر Chantee ماک درگذشت پس از خانواده و همکاران بر این باورند او و چند تن از همکاران قراردادی به این بیماری در دفتر.

یک راه دشوار پیش رو

پنس در یک op-ed در وال استریت ژورنال در تاریخ 16 ژوئن گفت: سیستم بهداشت عمومی بود "به مراتب قوی تر" تر از آن بود که coronavirus رسید.

این درست است که دولت فدرال در این سال اختصاص داده است میلیاردها دلار برای بهداشت عمومی در پاسخ به همه گیر با توجه به ارتباط دولت و ارضی مقامات بهداشتی. که شامل بیش از 13 میلیارد دلار به دولت و ادارات بهداشت محلی برای فعالیت های, از جمله تماس, ردیابی, کنترل عفونت و فناوری و ارتقاء.

یک KHN/AP بررسی نشان داد که برخی از دولت های ایالتی و محلی نیز حمایت بیشتر پول برای بهداشت عمومی است. آلاباما در بودجه سال آینده برای, برای مثال شامل 35 میلیون دلار بیشتر برای بهداشت عمومی از آن را در این سال است.

اما به طور کلی صرف به کاهش دوباره به رونق-رکود چرخه همچنان ادامه دارد.

در بسیاری از کشورهای جدید در بودجه سال آغاز می شود ژوئیه 1 و furloughs, اخراج و پرداخت یخ در حال حاضر آغاز شده در برخی از مکان های. درآمدهای مالیاتی تبخیر در طول مستندات همه اما اطمینان وجود دارد بیشتر خواهد بود. حداقل 14 متحده در حال حاضر قطع وزارت بهداشت بودجه و یا موقعیت و یا به طور فعال با توجه به چنین کاهش در ماه ژوئن با توجه به KHN/AP نقد و بررسی.

پس از همه گیر شروع میشیگان به طور موقت قطع بسیاری از آن دولت سلامت کارگران ساعت توسط یک پنجم. پنسیلوانیا مورد نیاز بیش از 65 از آن از 1200 بهداشت عمومی کارگران برای رفتن به طور موقت ترک و دیگران شغل خود را از دست. Knox County, Tennessee, furloughed 26 از 260 کارگران به مدت هشت هفته.

فریدن قبلا از CDC گفت: آن را "خیره کننده" است که ایالات متحده آمریکا است furloughing بهداشت عمومی کارگران در میان یک بیماری همه گیر. این کشور باید تقاضای منابع عمومی سلامت گفت: تنها راه آن برای ارتش.

"این است که در مورد حفاظت از آمریکایی ها" فریدن گفت.

Cincinnati به طور موقت furloughed حدود 170 وزارت بهداشت کارکنان.

رابرت براون صندلی سین سیناتی مراقبت های اولیه هیئت مدیره پرسش که چرا افسران پلیس و آتش نشانان نمی صورت مشابه furloughs در زمان و یا چرا ساکنان شد حاضر به پرداخت صدها میلیون نفر در مالیات بیش از چند دهه برای Bengals' استادیوم فوتبال.

"چگونه در مورد سرمایه گذاری در چیزی است که رفتن به صرفه جویی در زندگی می کند؟"

در سال 2018 بوستون صرف پنج برابر مقدار آن در اداره پلیس به عنوان آن را در بخش بهداشت و درمان. این شهر به تازگی متعهد به انتقال 3 میلیون دلار از آن در حدود $60 میلیون پلیس اضافه بودجه عمومی آن کمیسیون بهداشت.

نگاه به آینده بیشتر کاهش می آیند. ممکن است کمبود بودجه در Brazos County, Texas, مارس نیروی وزارت بهداشت برای محدود کردن آن پشه-نظارت برنامه و از بین بردن تا به یک پنجم از کارکنان آن و یک چهارم از ایمن سازی درمانگاه.

ماه به همه گیر پاسخ ادارات بهداشت هنوز در تلاش به سطح شیب دار تا به مبارزه COVID-19. موارد فزاینده در کشورهای از جمله تگزاس و آریزونا و فلوریدا.

در ضمن دوران کودکی واکسن شروع غوطه وری در نیمه دوم ماه مارس با توجه به CDC مطالعه تجزیه و تحلیل تامین سفارشات. مقامات نگران است که آیا آنها قادر خواهند بود برای گرفتن بچه ها به تاریخ در ماه های آینده. در دیترویت دوران کودکی واکسن رای آغشته به زیر 40 درصد به عنوان درمانگاه توقیف و مردم در خانه مانده ایجاد پتانسیل های مختلف شیوع.

برش و یا از بین بردن غیر COVID فعالیت های خطرناک است گفت: E. اسکار Alleyne ارشد از برنامه ها و خدمات انجمن ملی شهرستان و شهر مقامات بهداشتی. کاهش به برنامه هایی مانند دیابت کنترل و ارشد تغذیه را در حال حاضر آسیب پذیر جوامع حتی بیشتر آسیب پذیر می سازد که آنها را بیشتر به احتمال زیاد به رنج می برند عوارض جدی از COVID. همه چیز متصل است, او گفت:.

این می تواند یک سال قبل از وجود دارد به طور گسترده ای در دسترس واکسن. در ضمن بیماری های دیگر از جمله مشکلات روحی و روانی در حال سوختن.

افرادی که زندگی خود را صرف کار در بهداشت عمومی می گویند موقت coronavirus بودجه نمی رفع فرسایش بنیاد سپرده با حفاظت از سلامت کشور به عنوان هزاران نفر همچنان می میرند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن