کول Scheck: تست DNA کافی نیست. ما باید این حق را برای تطبیق اثر انگشت

اثربخشی تست DNA و جستجوهای ملی DNA پایگاه داده است که به خوبی شناخته شده است. بیش از سه دهه گذشته 137 به اشتبا

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

اثربخشی تست DNA و جستجوهای ملی DNA پایگاه داده است که به خوبی شناخته شده است. بیش از سه دهه گذشته 137 به اشتباه به اعدام محکوم شده بودند تبرئه از طریق DNA پایگاه داده "بازدید" که شناسایی این فرد که در واقع مرتکب جرم و جنایت. در حال حاضر تمام 50 ایالت و همچنین دولت فدرال ارائه برخی از نوع از راست به پست-محکومیت تست DNA.

اما وجود چنین حق تطبیق اثر انگشت در اکثر متحده است. تنها آرکانزاس, آیداهو, ایلینوی و مینه سوتا به متهمان حق به صحنه جرم چاپ در مقایسه با چاپ در اجرای قانون اثر انگشت پایگاه داده. اگر هر دولتی تاسیس این حق دیگر مردم بی گناه که به اشتباه محکوم شده اند می تواند تبرئه.

مورچه ویلیامز که به تازگی دیده می شود توسط میلیون ها نفر در عملکرد خود را در "america's Got Talent" بود تبرئه سال گذشته بر اساس اثر انگشت جستجو. او محکوم شد و در سال 1983 برای یک تجاوز به عنف که او مرتکب نشده و در خدمت 36 سال از حبس ابد در زندان آنگولا در لوئیزیانا.

منبع از صحنه جرم چاپ در Williams' پرونده برخی در خون شناسایی شد. پروژه بی گناهی تلاش ناموفق برای 20 سال در فدرال و دادگاه های ایالتی برای کسانی که چاپ ارسال به ملی اثر انگشت پایگاه داده برای مقایسه. در 14 مارس 2019 جدید قضاوت در مورد Kinasiyumki Kimble به سادگی دستور جستجوی پایگاه داده حتی اگر لوئیزیانا نیست باید یک اساسنامه است که به طور خاص مورد نیاز است که روش.

وجود دارد یک پایگاه داده آمار: مرحوم سریال مجرم بود که التماس گناه به مشابه جرم و جنایت و اعتراف به ارتکاب دیگر تجاوزات جنسی در باتون روژ که رخ داده است در حالی که ویلیامز بود و در زندان است. ویلیامز آزاد شد یک هفته بعد.

چون حق به اثر انگشت پایگاه داده جستجو بسیار محدود ما در بر داشت تنها نه نفر (چهار نفر از آنها متهم) که تبرئه چون اثر انگشت پایگاه بازدید با اشاره به جایگزین مشکوک. تمام نه exonerees آمریکایی آفریقایی تبار بودند. این جایگزین مظنون شدند مسئول حداقل 40 جنایات دیگر از جمله ضرب و جرح و تجاوز متعهد پس از نه exonerees محکوم شدند.

و در آوریل مریلند دادگاه تجدید نظر معکوس قتل محکومیت جاناتان اسمیت و دیوید فاکنر مستقر در بخش های بزرگ در "نخل نسخه قابل چاپ" پایگاه داده آمار که از خارج از لبه پنجره رساند تا پنجره. چاپ کف دست متعلق به اوایل گمان می برند که تا به حال یک رکورد برای شبیه منازل به قصد سرقت در این منطقه است.

بهبود تکنولوژی اثر انگشت و FBI نسل بعدی سیستم شناسایی (آخرین نسخه این مخزن از اثر انگشت فرستاده شده توسط فدرال و دولت های محلی و سازمان های اجرای قانون) اجازه می دهد برای بهتر پست-اعتقاد پایگاه داده جستجو از سیستم های قبلی.

شکست متحده به ارائه پست-محکومیت دسترسی به پایگاه داده های اثر انگشت غیر قابل توجیه است. علاوه بر غارت مردم بی گناه از آزادی خود امتناع, انجام, اثر انگشت جستجوهای معنی گناه باقی می ماند رایگان.

البته نه اثر انگشت و نه تجزیه و تحلیل DNA چیست ؟ و حتی یک پایگاه داده مطابقت به کسی غیر از متهم است که تنها شواهد اثبات نیست که فرد گناه. علاوه بر این رشد از اجرای قانون بیومتریک پایگاه داده ایجاد می اخلاقی حقوقی و اجتماعی خطرات.

اما اگر این پایگاه داده ساخته شده با مالیات دهندگان دلار وجود دارد, سپس آنها باید در دسترس ساخته شده برای افرادی که ممکن است ستم با سیستم عدالت کیفری.

Simon A. Cole است مدیر ملی رجیستری Exonerations یک پروژه از دانشگاه کالیفرنیا در ارواین نوکرک مرکز علم و جامعه دانشگاه میشیگان قانون مدرسه و دانشگاه کالج قانون است. بری Scheck است که از بنیانگذاران این پروژه بی گناهی و استاد بنیامین N. Cardozo دانشکده حقوق دانشگاه یشیوا. آنها نوشت: این قطعه برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن