سیاهگوش در یک زندگی "بخش کوچکی" از دسترس واشنگتن زیستگاه, مطالعه می یابد - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

کانادا سیاهگوش در حال گریزان لاغر اندام گربه است که رشد در پودری برف در ارتفاعات بالا. که در آن دیگر گوشتخوارا

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

کانادا سیاهگوش در حال گریزان لاغر اندام گربه است که رشد در پودری برف در ارتفاعات بالا.

که در آن دیگر گوشتخواران – شغالها و بابکتس به عنوان مثال – دست و پا کردن, lynx اکسل با کفش برفی-مانند پا و اندام اجازه می دهد آنها را به تعقیب مورد نظر خود را شکار خرگوش کفش برفی از طریق برف عمیق.

این قابل تحسین صفات حیوانات دشوار است برای مطالعه. در سال 2016 واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش تخمین زده می شود که حدود 50 از حیوانات در دولت اما WDFW انجام داده بود هیچ چشم انداز گسترده در سطح بررسی.

دن Thornton, دستیار استاد در دانشگاه ایالتی واشنگتن از محیط زیست منتقل شده به غرب از پنسیلوانیا در سال 2013. یکی از اولین جلسات با حضور او در یک سیاهگوش گروه کاری.

"آن بسیار واضح است که وجود دارد بسیاری از نگرانی در مورد وضعیت سیاهگوش اما هنوز بسیاری از اطلاعات" تورنتون گفت.

در سال 2018 از خدمات شیلات و حیات وحش اعلام کرد که پیش نویس یک قانون به لغو حفاظت کانادا سیاهگوش. حیوانات محافظت شده تحت گونه های در معرض خطر عمل از سال 2000. ماهی ها و حیات وحش است که هنوز هم با توجه به اینکه به delist سیاهگوش.

که همه رو تورنتون و دانشجوی کارشناسی ارشد تراویس پادشاه بدونم که آیا این felines زندگی می کنند ؟

تورنتون شاه و دیگران مجموعه 650 دوربین های تله ای در مناطق واشنگتن اعتقاد به خوب سیاهگوش زیستگاه. کسانی که دوربین در زمان 2 میلیون تصاویری که محققان و داوطلبان خار.

نتايج بدست آمده با هم خوب نیست.

عکس های یافت سیاهگوش در تنها حدود 20 درصد از توانایی های بالقوه خود زیستگاه در دولت است. این مطالعه که به تازگی در مجله مدیریت حیات وحش تحت پوشش بیش از 4,300 کیلومتر مربع در شمال شرق واشنگتن با دوربین های تله ای اما شناسایی سیاهگوش در تنها 29 از 175 نظارت مناطق.

"منطقه اشغال شده برای lynx است واقعا محدود" تورنتون گفت. "بسیار بیشتر از این سیاهگوش مدیریت مناطق. آنها تنها اشغال یک بخش کوچک از آن که من فکر می کنم در مورد."

سیاهگوش تعدادی از تهدیدات اما شاید هیچ کدام بزرگتر از آتش سوزی جنگل ها گفت: Jeff Lewis, یک WDFW کارهای گوشتخوار حفاظت زیست شناس. Lynx-ترجیح مناظر, در علاوه بر این به سرد و برفی در حال بالا-ارتفاع جنگل های lodgepole سنبه Engelmann صنوبر و subalpine شاه.

در یک وضعیت زندگی معمولی از گونه های است که شرکت تکامل یافته با rarefied بقا مزایای گربه ها' مواد غذایی اولیه منبع snowshoe خرگوش های صحرایی, زندگی در شبیه زیستگاه.

متاسفانه بیش از دو دهه گذشته بسیاری از این زیستگاه در واشنگتن سوخته است.

با شروع در سال 1994 آتش سوزی شروع به بزرگتر و شدیدتر گفت: Scott Fitkin یک WDFW زیست شناس در Okanogan منطقه و یک نویسنده از WSU کاغذ. او مشغول به کار در آن منطقه تنها جایی است که در واشنگتن که در آن سیاهگوش در نظر گرفته خود کفا برای 30 سال است.

"شده اند وجود دارد بسیاری از آتش سوزی وجود دارد و همه آنها را با هم مخلوط در سر من" Fitkin گفت. "هنگامی که شما اضافه کردن این همه ما از دست داده ایم یک درصد قابل توجهی از آنچه که ما در نظر گرفته ایم خوب سیاهگوش زیستگاه می گویند 20 سال پیش است."

این نیست که وجود ندارد آتش سوزی قبل از او گفت: اما پس از چند دهه سرکوب آتش با آتش سوزی در 20 سال گذشته رشد کرده و در اندازه و شدت. که همیشه صدق نمی.

"به طور کلی در آتش همیشه یک بخشی از این اکوسیستم و سیاهگوش زندگی با آتش" او گفت:. "و ارتفاع آن سیاهگوش رخ داده است که آتش سوزی تمایل به متوسط اندازه و شدت متوسط است."

یک بار سوخته در بالا-شدت آتش سوزی جنگل ها نیاز به حداقل 20 سال قبل از تبدیل شدن آنها به کیفیت سیاهگوش زیستگاه دوباره Fitkin گفت.

در همان زمان واشنگتن برف در حال تغییر است. اگر چه تغییر آب و هوا مدل های پیش بینی کاهش کلی برف, Fitkin گفت: در بسیاری از این نوع از برف است و بیشتر نگرانی است.

سیاهگوش مزیت بیش از دیگر گوشتخواران پودری در نور برف. سخت بسته بندی شده در برف, یا بدون, برف, به معنی دیگر mesopredators مثل شغالها و یا بابکتس قادر به شکار در مناطق یک بار غیر قابل دسترس.

بر خلاف آتش Fitkin گفت: حیات وحش مدیران نمی باید "داده های کمی" در مورد تاثیر تغییرات آب و هوایی و کاهش برف در lynx جمعیت.

"(آن را) به نظر می رسد زمستان کوتاه تر و شدید نیست," او گفت:.

این اثرات بودند همه مستند در WSU مطالعه است. اکثریت قریب به اتفاق سیاهگوش تشخیص متمرکز بودند در شمال Okanogan منطقه Thornton گفت.

"شما هرگز می خواهم به یک گونه است که clumped با هم," او گفت:.

اگر چه WDFW انجام داده بود دیگر نظرسنجی از زیستگاه کار WSU مطالعه منحصر به فرد در دامنه آن است.

"این مقاله خوبی بود. واقعا خوب مقاله" لوئیس گفت. "این کمک داستان در مورد سیاهگوش در واشنگتن و آنچه آنها در مقابل و چالش است."

این کار همچنین ممکن است کمک به مدیران و محققان پیش بینی آب و هوا تغییر و بیشتر شدید و آتش سوزی جنگل ها را تحت تاثیر گونه های دیگر Thornton گفت.

"سیاهگوش خوب نگهبان گونه برای تغییر آب و هوا" تورنتون گفت. "آنها تخصصی بزرگتر محدوده و نیاز واقعا سرد و برفی محیط. بنابراین, آنها به, آنها مانند یک سیستم هشدار دهنده برای آنچه که اتفاق خواهد افتاد به دیگر به آب و هوا حساس گونه است."

در حالی که همه از آن است که قطعا وخیم Fitkin و دیگران گفت: وجود برخی از امید, اما, ایم, برای سیاهگوش در واشنگتن است.

برخی از مناطق که سوخته در 1990s باید تقریبا به بهبود مناسب سیاهگوش زیستگاه Fitkin گفت. که می تواند با ارائه بازمانده سیاهگوش در واشنگتن دسترسی به زیستگاه جدید.

"من نه نوشتن آنها را" او گفت:. "بدیهی است که اگر ما همین حالا کنترل تولید گازهای گلخانه ای و در بدترین شرایط آب و هوا modeling, lynx نمی خواهد در اینجا باشد."

زیرا کسانی که زیستگاه شروع به رشد بازگشت لوئیس طرفداران تا حدودی متضاد با منطق رویکرد: سرکوب آتش سوزی جنگل ها باقی مانده سیاهگوش زیستگاه.

او اذعان دارد که "سرکوب ما را به این نکته در بسیاری از راه های" اما معتقد است حفاظت از زیستگاه باقی مانده می دهد که قبلا سوخته مناطق فرصتی برای بازسازی.

"وجود دارد مقدار زیادی از بدبینی و من احساس می کنم آن" لوئیس گفت. "رویکرد است که من سعی کرده ام این است که چیزهایی وجود دارند که ما می توانید انجام دهید که می تواند مفید برای نگه داشتن آنها در واشنگتن است. بیایید سعی کنید به عنوان بسیاری از آنهایی را که بیشتر حس و به احتمال زیاد بیشترین تاثیر را در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب