هزاران نفر اعتراض کرده اند بیش از جورج فلوید مرگ است. این داستان 4 و آنچه که آنها در حال تلاش برای تغییر.

هزاران نفر از مردم گرفته اند به خیابان ها در اعتراض به پس از جورج فلوید درگذشت در مینیاپولیس بازداشت پلیس در م

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

هزاران نفر از مردم گرفته اند به خیابان ها در اعتراض به پس از جورج فلوید درگذشت در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مه 25.

آنها شعار می دادند پیام در مورد بی عدالتی و چگونه آنها می خواهند برای دیدن پلیس اصلاح. خارج از تظاهرات کار خود را نیز همچنان در جوامع خود.

این داستان چهار نفر زندگی می کنند و یا در نزدیکی St. Paul — Toshira Garraway, مارتین هرناندز, Marsha مجدلیه و نوح McCourt — و تغییرات آنها می خواهند به. آنها شامل پشتیبانی برای خانواده های افرادی که مرده ام در پلیس برخوردهای بودجه بیشتر خدمات اجتماعی و کمتر پلیس, ساختمان, فرصت های اقتصادی برای افراد جوان و الزامی برای آموزش افسران در تعامل با افرادی که مبتلا به اوتیسم است.

آنها خطاب به مطبوعات پیشگام در کلمات خود را که ویرایش شده اند و برای ظهر و وضوح.

Toshira Garraway, 34, راهپیمایی برای حمایت از خانواده هایی که عزیزان پس از درگذشت پلیس برخورد. نامزدش بود که پدر او در حال حاضر-14-year-old son درگذشت در سال 2009.

خانواده, حمایت از خانواده در برابر خشونت های پلیس و یک گروه در مینه سوتا جمع در وحدت در ژوئن سال 2020 است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

آیا می دانید که چگونه بسیاری از بار من نشسته ام روی گوشی این هفته با جیغ, سكس گريه چرا که زمانی که آنها کشته جورج فلوید آن تنها به ارمغان می آورد تا آنچه را که آنها به ما عزیزان ؟

من اصلی ترین چیزی است که من می گویم این است که "خدا است که به ما این عدالت است که ما سزاوار است." و خدایی وجود دارد که وجود دارد زمانی که آنها عزیزان ما را از ما دور. که خدا به جهانیان نشان داد که آنچه آنها انجام می دهند به سیاه و اقلیت و بومی مردم اینجا در ایالت مینه سوتا است. که خدا بیرون آورده و حقیقت را برای جورج فلوید.

چهار خانواده آغاز شده خانواده, حمایت از خانواده در برابر خشونت های پلیس برای مردم در مینه سوتا حدود دو سال پیش. این اساسا یک گروه پشتیبانی. در گذشته رسانه های دروغ در داستان ما, ما تا به حال هیچ پشتیبانی تا آنجا که مردم در سیاسی صندلی ما تا به حال هیچ پشتیبانی با بودجه. ما فقط باید هر یک از دیگر.

هنگامی که به طور منظم و غیر نظامی در خیابان جان خود را دوست یکی از قربانیان جرم و جنایت غرامت هیئت مدیره می پردازد برای مجالس ترحیم و خدمات بهداشت روانی ، زمانی که پلیس در کشتن ما عزیزان ما هیچ چیز نیست. ما شروع به یک GoFundMe به بار کردن خانواده ها است.

ما نشان می دهد تا در تظاهرات و تجمعات در وحدت برای خانواده های دیگر. آنچه ما نیاز داریم این است که بودجه را به آدرس نه تنها خانواده' تروما بلکه در جوامع.

آیا شما فکر می کنم شورش اتفاق افتاد چرا که از یک مرد ؟ نه آن بود که شده است وجود دارد بیش از 400 قتل توسط پلیس گزارش شده به جوامع آمریکایی علیه خشونت پلیس در ایالت مینه سوتا به تنهایی از سال 2000. شده است وجود دارد هیچ پاسخگویی و یک دسته کامل از جامعه تروما که رفته برآورده نشده.

مردم در عرصه سیاسی نیازی به سازماندهی آمریکا و خانواده های این افراد که در حال صدمه زدن به می دانم که چه چیزی نیاز به تغییر است. آنها نیاز به تصویب یک پلیس-بسته اصلاحات زیرا آنها به پلیس اجازه می دهد که صدمه دیده ما را دوست دارد آنهایی که به پیاده روی رایگان.

مارتین هرناندز 63 ساله بازنشسته مددکار اجتماعی پشتیبانی از بودجه های بیشتر برای خدمات اجتماعی کمتر برای پلیس.

مارتین هرناندز طول می کشد در یک مارس در مینیاپولیس در 30 ژوئن 2019 خواستار تغییرات به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست های مهاجرتی. همسرش دونا Maeda در خط مقدم نیز با پوشیدن لس آنجلس داجرز کلاه. (حسن نیت ارائه میدهد از دانا Maeda)

من در شرق لس آنجلس و من به اندازه کافی به خاطر داشته باشید در سال 1965 وات شورش (که آغاز شد و با توقف ترافیک از رانندگان) در لس آنجلس. من به اندازه کافی به یاد داشته باشید ضرب و شتم رادنی کینگ در سال 1991.

مردم فکر می کنم چیزهایی که اتفاق می افتد مانند تنها در جنوب بلکه اینها چیزهایی است که اتفاق می افتد در ظاهرا مترقی شهرستانها پس از آن یک مشکل سیستمیک شده است که در اطراف برای نسل های.

ما شده ایم گفت: "Black Lives Matter" و مردم شده اند گفت: "خب هیچ وجود دارد فقط چند سیب بد." راه که جورج فلوید کشته شد فقط به ارمغان آورد به وضوح به نور مصونیت از مجازات که برخی از ادارات پلیس را در انجام این نوع از همه چیز و دانستن است که آنها به خوبی می توانید دور با آن.

طرف غربی در جامعه سازمان هیئت مدیره (که او صندلی) به تازگی به اتفاق آرا رای دادند برای یک طرح برای حمایت از defunding سنت پل اداره پلیس به منظور توسعه برنامه های دراز مدت که بیشتر زندگی تایید برای چیزهایی مانند مسائل مربوط به سلامت روانی و اجتماعی کارگران به جای پلیس در برخی از مناطق. آن را به مدت طولانی بحث و گفتگو با جامعه مردمی در مورد آنچه که به مانند نگاه.

مدارس شده اند defunded بهداشت عمومی را دریافت نمی کند به اندازه کافی پول, اجتماعی خدمات دریافت نمی به اندازه کافی پول, اما ما به نظر می رسد برای قرار دادن پول به پلیس. و آن را با قرار دادن بار بر روی افسران پلیس.

پشت در '80s, من در واقع اعمال می شود L. A. police officer چون من به "من می خواهم به قادر به ایجاد تغییر از درون" اما من نمی تواند واجد شرایط از آنجا که من بینایی بیش از حد بد است.

من یک فعال در برخی از راه شکل یا فرم برای تقریبا 45 سال است. شما می توانید بسیاری از شما می توانید انجام بسیاری از لابی کردن با سیاستمداران اما اعتراض و اقدام مستقیم — مردم توجه به آن همیشه وجود دارد فشار را از صدای دیگر. زمانی که بی عدالتی پایین آورده است بر مردم و مردم را از خشم خود در جایی و زمانی که تغییر اتفاق می افتد.

مارشا مجدلیه 36 می پیوندد تظاهرات به عنوان او کار می کند برای ساخت کارآفرینان جوان.

مارشا مجدلیه در مرکز پوشیدن یک ماسک آبی و 13 ساله و پسر Aniki آلن پوشیدن یک پیراهن سفید در سمت راست خود بستنی تعظیم روابط و میزبانی یک Yungpreneurs دادن رویداد در جورج فلوید یادبود در مینیاپولیس در 6 ژوئن سال 2020 است. به کمک آنها دست از بیش از 700 سرد رفتار و نوشیدنی. از سمت چپ بریتنی گریفین نگه داشتن نوزاد پسر مادر Sherrell Griffin; بریتنی دختر 6 ساله پیج; MeeNee Thao و پسران از قدیمی ترین به جوانترین, Alphonse, Lestat و رافائل لر; و دو نفر از Aniki دوستان Rayvon Deramus و والتر آبرامز جونیور (حسن نیت ارائه میدهد از تایرون Raino)

درست مثل میلیون ها نفر از مردم دیدم که تصویری از جورج فلوید, من تا به حال این احساس است که باعث می شود شما از آنچه شما انجام می دهند و انصراف از همه چیز و رفتن به خط مقدم. ما در راهپیمایی آن روز و روز بعد از. در دیگر شب من ایستاده بود به تماشای بیش از کسب و کار با من دوست خوب که رئیس جمهور از مینیاپولیس NAACP.

من او 13 ساله پسر Aniki. زمانی که من فکر می کنم از آنچه اتفاق می افتد به مردم سیاه و سفید, من فکر می کنم کودک من. این تنها چیزی است که در خط مقدم از آنچه من به عنوان یک مادر.

من در تلاش نیست به گریه کردن که من توضیح این. به عنوان یک همونگ مادر از یک کودک سیاه, من می دانم که پسر من موفق خواهم شد اما این است که — آن را "چه اگر است." بسیاری از آن است که در سال 2020 است که ما شاهد سیاه, نفر کشته شده اند, به خصوص با اجرای قانون و این احساس وجود دارد چیزی است که ما می توانید انجام دهید.

اعتراض می کند و احساس انجام کاری ، چه کسی می توانست تصور شهرهای دوقلو شده اند جایی که شروع انقلاب در رابطه با پلیس defunding در رابطه با جنبش نژادی و عدالت اجتماعی ؟ چه کسی می توانست تصور شهرهای دوقلو خواهد جهان را تغییر داده اند که در حال حاضر شرکت های بزرگ در حال کنار گذاشتن بودجه برای حمایت از کسب و کار از رنگ ؟

ما شروع بستنی تعظیم روابط زمانی که Aniki بود (9) از آنجا که من می خواهم او را به دانستن و درک کنند که در طول عمر خود و در جهان خود را, همه چیز بسیار ممکن است حتی برای یک مرد سیاه پوست در امریکا است.

حدود دو هفته پس از جورج فلوید کشته شد من آورده Aniki به یادبود برای یک Yungpreneurs (کارآفرینان جوان) دادن رویداد. ما و دیگر افراد جوان به بیش از 700 سرد رفتار و نوشیدنی. آن را بسیار عاطفی برای او.

من فکر می کنم مهم ترین چیزی که ما می خواهیم به نگه داشتن انجام است و آموزش افراد جوان چگونه برای شروع کسب و کار خود را. ما در حال رفتن به کلاس های مجازی.

اگر ما می تواند ایجاد خود ما اقتصاد ما یاد می دهد جوانان ما برای ایجاد ثروت خود را دارند و ما قادر خواهید بود به ساخت قوی تر جوامع است.

نوح McCourt, 26 و بنیانگذار مینه سوتا ناتوانی عدالت, شبکه, آگهی تظاهرات زیرا او می خواهد ماموران به اوتیسم آموزش.

نوح McCourt, مدیر اجرایی, مینه سوتا, ناتوانی عدالت و شبکه یک, St. Paul ساکن صحبت می کند در اعتراض به باب Kroll, رئیس, مینیاپولیس, پلیس اتحادیه اروپا در ژوئن 25 سال 2020 است. (حسن نیت ارائه میدهد از ماری B. LePage)

چند سال پیش کسی در واقع به نام پلیس برای رفاه بررسی در چسکا و یک افسر فوتبال-پنجه با من و من از دست رفته دو دندان در درگیری. هنگامی که شما گرفتن افرادی که در طیف اوتیسم مثل من, شما می توانید این نوع عصبی پاسخ. آن را بسیار شبیه به PTSD.

من در تماسی که با افسر راب Zink در St. Paul اداره پلیس در مورد اوتیسم آموزش او انجام شده بود و من مشغول به کار برای به دست آوردن که در سطح ایالت, اما ما شده اند قادر به دریافت آن تامین می شود. نیاز به اوتیسم آموزشی برای افسران بود یکی از لوایح پیشنهادی در آخرین جلسه ویژه.

ما کار کرده ام واقعا به یک صدا به افراد معلول در مینه سوتا گفتگو در خشونت پلیس از آنجا که ما زندگی می کنند با بی پایان آماری است که 54 درصد از افرادی که کشته شده توسط پلیس در سراسر آمریکا سالانه هستند و افراد مبتلا به بیماری های روانی و معلولیت.

ما همچنین تفاوت قابل توجهی برای خدمات اجتماعی برای خانواده های مبتلا به اوتیسم. آن را بسیار سخت برای خانواده ها به ویژه خانواده ها از رنگ قادر به حرکت سیستم است.

چیزی که من واقعا استرس در شهادت من قبل از خانه ایمنی عمومی کمیته است من نمی دانم که ما می توانیم فقط یک ایمنی عمومی-محور مکالمه در خشونت پلیس. هنگامی که مردم در حال مبارزه و داشتن این درگیری با اجرای قانون آن را مانند آنها فقط به پایان رسید تا در سیستم عدالت کیفری. برخی از سیستم های دیگر شکست خورده است و آنها که آیا آموزش و پرورش و یا اجتماعی سرویس بودن سیستم دشوار است به حرکت. من می خواهم برای دیدن یک رویکرد جامع تر و پررنگ تحول تغییر و نه نمایشی.

ما هنوز کاملا از در خیابان های ما کاملا معترض زیرا این راه ارزشمند برای فشار مکالمه رو به جلو است. من فکر می کنم این یک راه برای اندازه گیری افکار عمومی من فکر می کنم این یک راه برای قرار دادن برخی از فشار بر قانونگذاران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب