باراک اوباما به نظر می رسد میشل اوباما پادکست اولین - Fri, 24 Jul 2020 PST

توسط جاناتان Dani W جونیور آسوشیتد پرس لس آنجلس – اولین مهمان از میشل اوباما پادکست جدید آشنایی داشته باشد ری

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

توسط جاناتان Dani W جونیور آسوشیتد پرس

لس آنجلس – اولین مهمان از میشل اوباما پادکست جدید آشنایی داشته باشد ریاست جمهوری صدا: باراک اوباما ،

سابق ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور انتظار می رود که به نظر می رسد در "میشل اوباما پادکست" در Spotify در, اوباما را بالاتر از زمین و خدمات جریان جمعه اعلام کرد. این پادکست اولین جمعه.

در اولین قسمت بانوی اول سابق و شوهرش را نگه صمیمی گفتگو در مورد جامعه, عشق است که قدرت و روابط و زندگی پس از زندگی هشت سال در کاخ سفید است.

"هشت سال زندگی من بود پر از دیوانه, برنامه دستکاری بزرگ طرح های سخنرانی, دولت شام" میشل اوباما می گوید در قسمت اول معرفی. "نه به ذکر است تلاش برای بالا بردن دو دختر و نگه داشتن سر من بالای آب. اما هنگامی که باراک دوره دوم به ریاست جمهوری بود و در نهایت تا به حال برخی از زمان برای نفس کشیدن."

میشل اوباما جدید پادکست انتظار برای نگه داشتن پرده و مکالمات شخصی با تمرکز بر موضوعات مربوط به سلامت زنان, ازدواج و مزایای آموزشی. نه قسمت سری شامل چندین مهمان از جمله نشان می دهد بحث میزبان کونن اوبراین و والری جارت, بازرگان سابق و مشاور ارشد باراک اوباما است.

"من نمی خواهم این پادکست به تجویزی ... و یا در حال حاضر هر کسی ایده به عنوان حقیقت" او می گوید: در این قسمت. "من فقط می خواهم آن را به احساس می کنم مثل ما نشسته و با هم روی نیمکت پارک یا در غرفه یک رستوران با jukebox بازی. و مهمتر از همه من امیدوارم که این پادکست جرقه ایده ها و موضوعاتی که همه شما شنوندگان می توانید با باز کردن در خود محافل."

او پادکست اولین عنوان در ادامه همکاری بین Spotify و زمین بالاتر تولید شرکت تاسیس کنند. سال گذشته این دو همکاری با Spotify در برای تولید منحصر به فرد پادکست برای این پلت فرم.

اوباما منتشر شد Netflix مستند "شدن" است. این پروژه یک فرمت از او 2018 پرفروشترین خاطرات با همین نام و یک نوع مجاز سینمایی پرتره اوباما.

سال گذشته او سوار بر یک ستاره راک-تور بیش از 30 شهرستانها برای ترویج کتاب خود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن