تورنتو FC GM علی کورتیس می گوید جورج فلوید مرگ اتحادش را تغییر و بسیج او را

تورنتو FC مدیر کل علی Curtis تحسین ضد نژادپرستی کلمات و اقداماتی که باید عناوین ساخته شده در سراسر جهان در پی

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

تورنتو FC مدیر کل علی Curtis تحسین ضد نژادپرستی کلمات و اقداماتی که باید عناوین ساخته شده در سراسر جهان در پی مرگ جورج فلوید.

اما او می گوید بیشتر مورد نیاز است — یک برنامه به جلو حرکت کند و به نوبه خود این حرکت از سخنرانی ها و تظاهرات به اقداماتی که چوب. گفتگو در حال حاضر در جریان با بازیکنان و برگ افرا ورزش و سرگرمی MLS تیم صاحب.

نه به ذکر است خانه اش جایی که او دو بچه های جوان.

"شده است وجود دارد بسیاری, من می گویند که در جریان بوده است در سر من چند هفته گذشته. بلکه فقط تمام زندگی من گفت:" 41 ساله جنرال موتورز سابق ستاره فوتبال در دانشگاه دوک پیش نویس دوم به طور کلی در سال 2001 MLS SuperDraft توسط Tampa Bay شورش.

در فیلادلفیا به دنیا آمد کورتیس رشد در Ann Arbor, Mich., جایی که پدرش به دست آورده و دکترای خود را در دانشگاه میشیگان. مادرش مشغول به کار به عنوان یک پرستار است.

کورتیس هشت هنگامی که کسی او را به نام N-word در زمین بازی مدرسه.

"این یک تجربه بود که من هرگز فراموش نمی," او گفت:.

وجود دارد مقدار زیادی بیشتر از ضرب و شتم رادنی کینگ در تلویزیون — Curtis 12 بود در آن زمان — به دیدن مجسمه ها که با آنها حمل "واقعا خاطرات دردناک از برده داری و تبعیض است."

"گاهی اوقات آن را طول می کشد نسل برای از بین بردن کسانی که همه چیز" او گفت:. "من آرزو می کنم ما در یک جای بهتر یا جای دیگری پیشرفته تر محل. و ما کار برش برای ما.

"من فکر می کنم که ما پیشرفت. اما ما هنوز راه طولانی برای رفتن. واقعا یک راه طولانی برای رفتن."

روز یکشنبه Curtis تحویل قدرتمند رسانه های اجتماعی پیام تحت تورنتو FC بنر.

"اگر ما حرکت رو به جلو ما در حال حرکت به عقب است," او نوشت. "ما نیاز به کار بیشتر ما نیاز به برنامه نویسی. ما باید هدفمند و مستقیم طرح های. ما فقط نمی تواند پرواز پرچم هنگامی که آن را مناسب و یا یک ماه به جشن تاریخ است. آن را نمی تواند فقط با قرار دادن برخی از کلمات قدرتمند در کاپیتان بازوبند کسی cleats یا زیر نیوجرسی. کردم آن بود. ما باید کار بیشتری انجام دهیم."

کلمات گرفته شده از یک آدرس او هفته گذشته به خانه MLSE تاون هال که همچنین برجسته رپتورز جمهور Masai Ujiri, Argos GM مایک (Pinball) Clemons سهام مدافع و MLSE گفتوگو مشارکت هماهنگ Letecia رز و دیگران صحبت کردن در آنچه که به نام "یک روز از بازتاب."

کورتیس می گوید: وحشتناک غیر ضروری مرگ فلوید با یک پلیس را به زانو در گردن او را تغییر داده است او را.

"من صدای جیر جیر بیشتر صحبت من بیشتر است. من قول داد که من نمی خواهد سکوت در مورد این موضوع ... این مهم است که ما در مورد آن صحبت کنید."

کورتیس استقبال اخیر نشان می دهد از حمایت در بوندسلیگا توسط آمریکایی ها وستون McKennie و تایلر, Adams, انگلستان Jadon سانچو و دیگران خواستار عدالت برای Floyd.

"این رفتن به فوق العاده مهم است که از مردم صحبت کردن در مورد آنچه در جریان است," او گفت:. "وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از راه های مختلف است که ما می توانید آدرس مشکل است. یکی از آن خواهد شد بسیار بسیار سطح مردمی داشتن قدرت و نظم و انضباط است که هنگامی که شما نگاه کنید به چیزی است که اتفاق می افتد به شما چیزی می گویند."

صحبت کردن باید پس از بتن عمل او اضافه شده است.

"بلکه ما نیاز به برنامه ای به منظور واقعا کاهش و از بین بردن نژادپرستی نظاممند. ... و ما نیاز به یک چشم انداز و ما نیاز به یک استراتژی و پس از آن ما نیاز به اجرای (آن را). که رفتن به برنامه نویسی آن را به سرمایه گذاری."

مانند بسیاری از کورتیس گرفته شده توسط قدرتمند و عاطفی کلمات از Killer Mike آمریکایی خواننده رپ و فعال سیاسی که در پی فلوید مرگ خواست زادگاه خود از آتلانتا به شورش اما "به طرح های, به طرح, به استراتژی برای سازماندهی و به درستی بسیج."

کورتیس اشاره به تاثیر 381 روز اتوبوس تحریم ها در منطقه Ala., آغاز شده است که در ماه دسامبر سال 1955 هنگامی که آفریقایی-آمریکایی ها حاضر به سوار اتوبوس های شهر در اعتراض به تفکیک صندلی در پی رزا پارکس را بازداشت و جریمه برای امتناع از عملکرد صندلی خود به یک مرد سفید پوست.

کورتیس مفتخر است که چگونه بازیکنان خود را پاسخ داده اند در روزهای اخیر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من خوشحالم که بچه های ما در حال داشتن یک صدای آنها بیش از تمایل به می خواهید به بخشی از راه حل برای حمایت و تعامل."

جمعه گذشته Curtis رهبری یک تماس در مورد این مسئله با همه اولین-بازیکنان تیم و کادر مربیگری. یکی دیگر از تماس های برنامه ریزی شده برای این هفته است. این طرح پس از آن است که برای ایجاد کوچکتر کارگر گروه امیدوارم به آمد تا با راه هایی برای کمک به درایو را تغییر دهید.

"بسیاری از بازیکنان ما در حال نشان دادن شخصیت خود را در این لحظه. و آنها را به انجام این کار برای مدت زمان طولانی به دلیل آن نیست که آنها در حال حاضر آن است که آنها همیشه بوده است."

او همچنین افتخار MLSE برای صحبت کردن از بازیکنان به رئیس هیئت مدیره لری Tanenbaum. MLSE در حال حاضر به دنبال استخدام یک مدیر شمول و تنوع است.

برای کورتیس که 10 ساله پسر و شش دختر ساله نیز وجود دارد بحث در خانه — تلاش برای آماده سازی خود در کودکان و نوجوانان که او برای جهان در آنها زندگی می کنند.

"این وحشتناک و وحشتناک حوادث شده اند قبل از آنها متولد شدند و در طول تمام عمر خود را. در حال حاضر آن را خیلی بیشتر قابل مشاهده است. آن قابل مشاهده است به دلیل فن آوری و آن را رویت چون مردم خسته از وضع موجود.

"ما نیاز به صحبت کردن و مقابله با این چیزهایی که به عنوان یک خانواده است. و این واقعا مهم است."

مانند تورنتو کاپیتان مایکل برادلی کورتیس با ابراز تاسف از فقدان رهبری در ایالات متحده بیش از گذشته 3 1/2 سال است.

بوده است وجود دارد فقدان رهبری به عنوان آن مربوط به برابری نژادی تبعیض و خشونت پلیس در ایالات متحده و ... آن را ناامید کننده, این درد آن را مضر. اما این محیط است که ما در آن هستیم."

اما تظاهرات در سراسر جهان به او اعتماد به نفس در آینده است. او معتقد است که افت خواهد درخشش یک نور افکن در انتخابات آمریکا در ماه نوامبر است.

کورتیس نیز آرامش را از زندگی در تورنتو است.

"چنین مکان زیبا ... این تنوع من هرگز قبل از دیده می شود."

او تنها نیست. کورتیس بود در یک تماس اوایل روز دوشنبه است که شامل برخی از کلمات قدرتمند از رپتورز مربی نیک ،

"در حالی که ما هنوز هم نیاز به دریافت بهتر و ما هنوز هم نیاز به بهبود جهان نیاز به بیشتر از کانادا چیزی است که او گفت:" به یاد می آورد Curtis.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن