ادوارد Lotterman: تاریخ به ما می گوید که چگونه ما در امور مالی COVID-19 پاسخ

اقتصاد جهانی چهره اثرات بدترین حاد بیماری همه گیر در یک قرن. HIV/AIDS کشته شدن بیشتر مردم بیش از چند دهه ندارد

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

اقتصاد جهانی چهره اثرات بدترین حاد بیماری همه گیر در یک قرن. HIV/AIDS کشته شدن بیشتر مردم بیش از چند دهه ندارد و چکش فعالیت های اقتصادی و کسب و کار سود و درآمد خانوار به عنوان COVID-19 است. برای که ما باید بازگشت به 1918-20 آنفلوآنزای اسپانیایی که به کشته شدن مادر بزرگ من و برخی از 50 میلیون نفر دیگر در سراسر جهان است.

aWhen یک ملت تولید کاهش ارزش کالاها و خدمات و درآمد ملی به عنوان یک کل قطره باید به عنوان درآمد شخصی است. اما این از دست دادن ضرری ندارد هر کس در همان نسبت. کسانی که با کسب و کارهای کوچک, دستمزد ساعتی کارگران و مردم خود اشتغالی در "فرفره اقتصاد" و یا کسانی که کار می کنند به عنوان مشاوران ضربه بسیار سخت تر از حقوق و مزایای افراد با مشاغل در محل های امن و یا کسانی که از خانه کار می کنند.

و افرادی که زندگی می کنند از دارایی های مالی به ویژه کسانی که در بالا 5 یا 10 درصد از توزیع درآمد را بهترین از همه. آنها ممکن است ارزش پرتفوی سهام خود را رها اما باید به اندازه کافی درآمد به دیدن حتی یک نوسان گذرا در مصرف آنها شیوه زندگی است.

وجود دارد دو کلید اقتصادی پرسش مواجه هستیم: اول آنچه می تواند انجام شود به گسترش هزینه واقعی "شوک برونزا" و یا "قانون خدا" نسبتا بیشتری در سراسر کشور ما مردم ؟ چه می تواند انجام شود به سعی کنید به نگه داشتن اقتصاد خود را از سقوط به رکود اقتصادی شدید?

تماس اول "امداد". از 1200 دلار پرداخت در نظر گرفته شده برای هر شهروند و 600 دلار علاوه بر این به طور معمول بیکاری در این دسته قرار می گیرند.

تماس دوم "محرک." فدرال رزرو کاهش هدف برای نرخ بهره کوتاه مدت امیدوار کننده حمایت از نقدینگی به صورت خاص در کوتاه مدت اعتبار ابزار و اعلام بی سابقه ای برنامه های جدید برای loaning پول به بخش های خاص هستند و به طور کلی "محرک."

پس از آن وجود دارد اقدامات لازم برای کمک به بخش های خاص مانند شرکت های هواپیمایی و یا تولید دام و پردازش است که نامشخص مخلوط امداد همراه با کلی محرک.

کجا پول می آیند از همه این که آیا خزانه پرداخت به افراد و کسب و کار و یا وام های فدرال برای کسب و کار و خرید متفرقه مالی و اوراق بهادار برای حفظ بازارهای مایع ؟

برای پاسخ بازگشت به تاریخ ملت ما است. برخی از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نامیده COVID-19 اضطراری یک "جنگ است." که بد قیاس در برخی از راه, اما متناسب با دیگر. در حال حاضر بیشتر مردم فوت کرده اند در ایالات متحده از COVID-19 بیش از هر جنگ دیگری از جنگ جهانی اول و دوم. علاوه بر این در بخشی به دلیل گذشته ما بی تدبیری ما به صورت مرتب از بودجه اضطراری است که ما از زمانی که مبارزه با دشمنان خارجی.

الگوی یکسان بوده است. در جنگ انقلابی فردی مستعمرات افزایش مالیات بیشتر مالیاتهای بر روی محصولات خاص. آنها پول قرض گرفته شده از شهروندان خود پول از مالیات و قرض گرفتن رفت و به پرداخت حقوق از شبه نظامیان آنها مطرح شده و ارائه آنها را با جنگ materiel. آنها همچنین افزایش صدور خود به خود کاغذ ارز.

قاره کنگره سال قبل از اینکه حتی مقالات کنفدراسیون نمی تواند تحمیل ملی مالیات. واقعا هیچ ملت است. اما آیا قرض گرفتن پول برای شورش در مستعمرات به عنوان یک کل, برخی در داخل کشور و خیلی خارج از کشور به خصوص از بانکداران و دولت فرانسه. آن را نیز ایجاد خود پول کاغذی قاره ای دلار.

کاغذ پول از هر دو فرد مستعمرات و کنگره قاره ای صادر شد در چنین مقادیر زیادی که نرخ تورم منجر شد. آنها به طور چشمگیری از دست داده و ارزش نسبت به طلا و نقره و نسبت به هر گونه کالای فیزیکی از جمله تمام کسانی که نیاز به مبارزه با انگلیسی ها. استهلاک نرخ ارز شد و چنین است که "ارزش یک قاره" به معنی بی ارزشی.

ما به دست آورده ما استقلال اما در مواجهه سخت با توجه به مشکلات سیاسی که چه کسی باید پرداخت, جنگ بدهی و چه برای استفاده از ارز. این مشکلات در نهایت منجر به سازماندهی ملت ما تحت قانون اساسی ما است.

در جنگ داخلی شمال قرض مقدار زیادی با فروش اولین جنگ مدرن اوراق قرضه و افزایش عرضه پول با صدور پول کاغذی اولین "رسید." دوباره پس از جنگ پرداخت بدهی و تنظیم عرضه پول بودند مشکلات سیاسی که 30 سال به طول انجامید.

ما در جنگ در قرن 20 ما به دنبال شبیه ترکیبی از استقراض و افزایش عرضه پول است. ما تا به حال inflations از بیش از حد رشد پول است. اما اقتصاد رشد به اندازه کافی سریع است که جنگ بدهی کاهش نسبت به اندازه اقتصاد و حتی بدون پرداخت بسیار کردن.

در حال حاضر آیا شما مانند جنگ قیاس یا نه ما واکنش نشان می دهند به COVID-19 چالش های اقتصادی مشابه با استقراض و افزایش پول و اعتبار است. شما ممکن است که یا. اما واقعیت های سیاسی هستند که این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد با برخی از skirmishing بین دو احزاب سیاسی در جزئیات.

خزانه استقراض و فدرال رزرو پول ایجاد نمی مستقل از یکدیگر است. مگر اینکه یک ملت بسیار بالا داخلی نرخ پس انداز برخی از آن دولت استقراض باید از خارج از کشور آمده و یا از آن بانک مرکزی است.

ما باید بسیار پایین نرخ پس انداز و باید تامین مالی قبل از اپیدمی کسری بودجه با استقراض از خارج از کشور. و هر زمان که فدرال رزرو خرید اوراق قرضه در جریان آن "باز-عملیات بازار آن است که ایجاد پول است که لنت به خزانه است. این اتفاق می افتد حتی زمانی که مالکیت اوراق قرضه می گذرد به طور موقت از طریق یک شخص ثالث است.

همه چیز ساده تر خواهد بود اگر روند بلند مدت از سال 1981 در حال حاضر شده است به اجرا کسری آنقدر بزرگ است که ما ملی بدهی نسبت به تولید ناخالص داخلی افزایش یافته است. وجود دارد یک استراحت کوتاه در این چهار سال گذشته از 1990s اما ما انداخت که پیشرفت دور با کاهش مالیات در سال 2001 و 2003.

همه چیز را نیز ساده تر خواهد شد اگر ما نه تنها "اتفاق" در یک دوره 10 ساله از نرخ بسیار پایین بهره. "مدرن پولی نظریه می گوید:" ما می توانیم همچنان به قرض گرفتن و ایجاد پول بیشتر است. نه دقیقا اما ما را به بررسی که در هفته آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن