مرکز شهر در جریان است: زمان برای Auston متیوز به انجام برخی از کلاهبرداری کارت

مراکز باز هستند برای کسب و کار. تمام تیم های حاضر و اختصاص.در حال حاضر چه ؟ طولانی خستگی?الکس Kerfoot برگ ریزا

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

مراکز باز هستند برای کسب و کار. تمام تیم های حاضر و اختصاص.

در حال حاضر چه ؟

طولانی خستگی?

الکس Kerfoot برگ ریزان برخی از نور در کلاهبرداری کارت او و Auston ماتیوز قصد سرگرم کردن هم تیمی های خود را با.

"آنها بسیار اساسی ترفندهای گفت:" Kerfoot. "ما باید مثل همه ریاضی آنهایی که پایین اگر شما در گوگل آن."

گوگل جستجوی "ریاضی کلاهبرداری کارت" نشان می دهد "مجنون هیچ مجموعه ریاضی ترفند کارت نشان داد" را به عنوان به خوبی به عنوان "نهایی 3" و "27 ترفند کارت."

می گوید Kerfoot: "ما فقط می خواهم هر کسی بدیهی است که در حال حاضر وجود دارد نه به عنوان بسیار به عنوان ما دوست داریم. و بنابراین شما فقط تلاش برای نگه داشتن مشغول و سرگرم نگه دارید. Auston برداشت تا یک زن و شوهر از پروژه های. او را بدست خیلی خوب در آنها در واقع به تازگی و من نمی دانم ما فقط تلاش برای نگاه کردن به برخی از چیزهای جدید را امتحان کنید و نگه داشتن خود مشغول است."


ژاک هایمن گفت که او تا به حال دیده می شود هر یک از ترفندهای.

"من حدس می زنم آنها نگه داشتن آن را در زیر در زیر هود برای حباب" گفت: هایمن. "شاید آنها به شما به ارمغان بیاورد برخی از سرگرمی برای تیم ما جمع آوری بنابراین من علاقه مند به دیدن آنچه که آنها برنامه ریزی کرده اند."

یکشنبه نوع از یک روز خاموش است. این تیم همه وارد در هاب. بازیکنان تست کردم. دوشنبه بود آغاز تمرین و شروع یک واقعیت جدید است. دسترسی رسانه ها تا حد زیادی از طریق زوم مصاحبه هماهنگ با لیگ.

بازیکنان باید برای مقابله با زندگی دور از خانه در حالی که آماده شدن برای مسابقات جام استنلی.

"این پیام در تمام طول از سمت راست شروع از اردوگاه و واقعا حتی به عنوان ما را از طریق مکث و تمام عدم قطعیت بود که با آن همراه است و فقط به انتظار غیر منتظره و راحت بودن ناراحت کننده" گفت: Keefe. "که بخش بزرگی از آن را در اینجا. ما فقط باید به همه چیز به عنوان آنها آمده شکایت نیست فقط نگه داشتن سر ما پایین و به ادامه کار می شود و به عنوان آماده به عنوان ممکن است به عنوان متمرکز به عنوان امکان پذیر است برای به چالش های پیش رو.

"در این مورد برای ما, آن را آماده شدن برای بازی مقابل کلمبوس و این چیزی است که ما باید برای باقی مانده متمرکز شده است. هر چیز دیگری است که خارج از کنترل ما است. ما قرار داده ایم در اینجا کار می کنند بیش از چند هفته گذشته – و حتی بیشتر به عقب اگر شما در مرحله 2 – به عنوان آماده به عنوان ما می تواند به صورت فیزیکی مطالبات چه آمده است. روانی بخشی از آن در حال حاضر ما فقط باید به تمرکز بر روی آنچه که ما می توانید کنترل کنید."

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی.

خوش آمدید: شما در میان من دوشنبه دوم "گوناگون نوت بوک." بیت و قطعات از مسائل که جالب هستند, در حال توسعه به ارزش نگه داشتن چشم در. این یکی بیشتر با NHL بزرگ کنفرانس هفته گذشته که رفت و بیش از بسیاری از مواد مورد hub شهرستانها. ما می توانید آن را همه در نهایت.

سیاه و سفید زندگی می کند توجه: شایان ذکر این لیگ چیزی تا آستین خود را در مورد مارک بی عدالتی اجتماعی که به بازی بازگشت. اما تا کنون آن داده نشده, دور, چگونه آن را در نظر دارد به افتخار سیاه زندگی مهم است. لیگ نیز به انجام کاری به افتخار کارگران خط مقدم.

"ما لمس در ارائه ما چگونه ما در حال رفتن برای باز کردن در هر دو هاب با قابل و قدرتمند باز شب" گفت: Steve Mayer, NHL رئیس محتوای افسر ارشد اجرایی معاونت از حوادث و سرگرمی. "من فکر می کنم ما با ارائه جزئیات بیشتر به عنوان هفته می رود اما وجود خواهد داشت لحظات که در آن ما را به وضوح افتخار آنچه اتفاق افتاده است در خط با کسانی که سخت کار می کرد تا در طول همه گیر اما همچنین ما قطعا نگاه به عدالت اجتماعی به عنوان بخشی از این افتتاح و سیاه زندگی مهم خواهد بود بخشی از آن است.

"خواهیم دید که چگونه بازیکنان ما واکنش نشان می دهند به طور طبیعی به آنچه که ما در حال حاضر خواهد شد باز شب اما وجود خواهد داشت برخی از لحظات در شب افتتاحیه مراسم که لمس خواهد شد در سیاه و سفید زندگی می کند و مهم عدالت اجتماعی است.

"من فکر می کنم بیشتر به این, اما این مهم است که البته ما در حال صحبت کردن در مورد ترکیب."

که استیو مایر? مایر راه این است که یک نام را در ذهن نگه دارید. او را به خارج از جعبه متفکر خواهد شد که توسعه راه های جدید برای لیگ به درایو درآمد در حالی که همچنین شکل دادن به تصاویر بزرگ-لیگ حوادث مانند زمستان کلاسیک. او از IMG رسانه ها (در سال 2016) اما من با شنیدن نام او خیلی بیشتر از سال گذشته است.

خارج از سایت: ممکن است خارج از سایت سفرهای مجاز – فکر می کنم گلف – اما NHL اطمینان ما این اتفاق نمی افتد برای حداقل 14 روز طول زمان مورد نیاز برای quarantining. در نظر Royal York, هتل X, Scotiabank عرصه و فورد عملکرد مرکز به عنوان بزرگ quarantining حباب. که گفت: این احتمال وجود دارد انتاریو مانع از تورنتو گروه از ترک hub در همه. در ادمونتون گلف گشت و گذار به نظر می رسد به احتمال زیاد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بازیکن پیگیری: یکی از چیزهایی که من تا به حال شده است به دنبال به جلو به پلی آف بود جن و بازیکن فن آوری ردیابی که قرار بود برای دریافت نورد. که رسما در روز نگه دارید در حال حاضر. بسته به اینکه چگونه همه چیز ممکن است اولین کنفرانس نهایی یا نهایی جام استنلی. باید آن را در جای خود صرف نظر برای فصل آینده است.

خانواده در ادمونتون: لیگ و بازیکنان به توافق اجازه خانواده ها عضویت در ادمونتون هنگامی که ما به این کنفرانس نهایی. اما اقتدار بهداشت محلی مسایلی که. پس از آن ممکن است اتفاق می افتد.

"حضور یا نه از خانواده ها هنوز یک کار در حال پیشرفت" گفت: Bettman. "این چیزی است که مقامات بهداشتی در آلبرتا, در میان دیگران خواهد شد که به برکت. ما را به ما نشانه های از پزشکی مردم در هر دو طرف از لیگ و بازیکنان در ارتباط است.

"و به یاد داشته باشید در زمان ما به این کنفرانس نهایی فرض کنید ما قادر به ایجاد یک محل اقامت برای خانواده ها و شاید برخی دیگر تعداد ما خواهد بود به طور چشمگیری کاهش می یابد و از جایی که ما در حال رفتن به پیدا کردن خودمان این یکشنبه که با حضور 24 تیم در حال همگرا در دو هاب.

"پس از آن هنوز هم بسیار چیزی که باید در کار"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب