در مخاطره پیشنهاد تهمت استوکس نژادی کینه به ایجاد انگیزه رای دهندگان

توسط جاناتان LEMIREنیویورک (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و دارای حق اعمال امریکا تنش های

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

توسط جاناتان LEMIRE

نیویورک (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و دارای حق اعمال امریکا تنش های نژادی به عنوان یک انتخاب مجدد سلاح به شدت محکوم نژادی عدالت حرکت در نزدیکی صورت روزانه با زبان stoking سفید خشم و هدف خود را به درایو حامیان به پای صندوق های رای.

آتش زا گفتمان نگران کننده است بسیاری را در خود و در حال اجرا بر خلاف توصیه برخی در حلقه درونی خود بر این باور است که خطرات بیگانه مستقل و حومه رای دهندگان. این الگویی است که harks به اختلافات فرهنگی مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مشابه, سوء استفاده قرار گیرد در خود پیروز کمپین 2016.

"این در مورد کسی است که هدف از تمسخر و یا سولفات. این مسئله واقعی درک است درخواست تجدید نظر به خشم و ترس سفید گفت:" ادی Glaude صندلی وزارت آفریقایی آمریکایی مطالعات در دانشگاه پرینستون. "این همه ریشه در این هراس در مورد محل از مردم سفید پوست در امریکا است."

هر چند تهمت به مدت طولانی پخش نژادی تفرقه زبان و نارضایتی در حوزه عمومی تمایل خود را برای انجام این کار از مهر ریاست جمهوری — و در حساب توییتر خود را — رسیده است و سرعت فوق العاده خطرناک در روزهای اخیر به عنوان ملت چنگ زدن با نژادی و بی عدالتی است.

رئیس جمهور توییتی — و بعد از آن حذف شده — یک ویدیو از یک حامی فریاد "سفید قدرت است." او با اشاره به سیاه و سفید زندگی می کند توجه به نماز به عنوان یک "نماد نفرت است." او در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در نسکار برای از بین بردن مؤتلفه پرچم از آن نژادها و دروغ پیشنهاد یک راننده تا به حال انجام یک نژاد به اتهام جعل. او mused در مورد واژگون شدن یک حومه نمایشگاه مسکن و مقررات و صحبت approvingly از زمان نام تجاری از Washington Redskins و سرخپوستان کلیولند تیم همیار که در نظر بسیاری از حمله به آمریکایی های بومی.

مهمترین آنها او را درگیر در یک full-بویژه دفاع از مؤتلفه میراث که او در زمان اتحاد پردهی در مراسم تجلیل از پدران موسس از جمله در طول یک جفت کفش-مشخصات چهارم جولای سخنرانی آخر هفته.

"کسانی که به دنبال پاک کردن میراث ما می خواهند آمریکایی ها را فراموش افتخار ما و بزرگ ما عزت به طوری که ما دیگر نمی تواند درک خودمان یا امریکا سرنوشت" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت در پایه کوه راشمور. "در سرنگونی قهرمانان از سال 1776 آنها به دنبال حل اوراق قرضه از عشق و وفاداری است که ما احساس می کنیم برای کشور ما است که ما احساس می کنیم برای هر یک از دیگر. هدف آنها این است که نه بهتر امریکا; هدف آنها این است که تا پایان امریکا است."

در دفاع از توماس جفرسون و جورج واشنگتن که شب مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر نکرده کنفدراسیون. او نقاشی نژادی عدالت تظاهرکنندگان با قلم پهن است که بدون تمایز بین بسیاری از کسانی که در مخالفت با تجلیل کنفدراسیون و نسبی چند که سوال جشن موسسان که متعلق به بردگان است.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها به نام برای حفاظت از مجسمه های کنفدراسیون و نام آن ژنرال در پایگاه های نظامی — تمام هزینههای در این تظاهرات که جاروب از ساحل به ساحل در پس از مرگ جورج فلوید.

نظرات خود را در حال آشکار نسل یک و نیم قرن بعد از ریچارد نیکسون رمزی کمک رسانی به سفید رای دهندگان شناخته شده به عنوان جنوبی استراتژی است. مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را در آغوش نیکسون عبارت "اکثریت خاموش" برای توصیف حامیان خود را.

همه حساب رئیس جمهور اقدامات در زمان به دنیا آمد و از ضربه و غریزی واکنش به آنچه که او می بیند در تلویزیون. با توجه به زمان سابق و تهمت کمپین مقامات خود را فراگیر استراتژی است که درخواست تجدید نظر به رای دهندگان سفید — برخی از آنها نژادپرستانه و برخی از کسانی که ترس را پشت سر توسط یک دولت به ظاهر مصرف با کمک به دیگران. کسانی که در مقامات مجاز به عموم بحث در مورد چنین مسائل خصوصی و نظر تنها به شرط ناشناس ماندن.

اعتقاد به این است که خود تجدید نظر خواهد شد و ایجاد شور و شوق در میان همان ناراضی سفید از رای دهندگان که ساخته شده تا رئیس جمهور پایگاه هواداران چهار سال پیش.

اما بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن در مدار هستند و صدایی زنگ که سال 2020 است 2016.

کاخ سفید مشاوران کلیان کانوی و جارد کوشنر به گفته مقامات هر دو هشدار داده است که برخی از شعارهای نژادپرستانه از جمله استفاده از چین-سرزنش "کونگ آنفولانزا" برای توصیف COVID-19 همه گیر می تواند خاموش کردن ردیف هایی از رای دهندگان. و برخی بر این باورند وجود دارد بیشتر از مخاطبان برای التهابی لفاظی در مورد مهاجرت از چهار سال پیش به خصوص که نظرسنجی ها نشان می دهد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش به دست آوردن حمایت گسترده.

"2016 بحث در مورد مهاجرت بود در مورد آینده حاکمیت آمریکا و فرهنگ ما است. این مسائل است که شامل مسابقه در حال حاضر کاملا متفاوت هستند" گفت: سام Nunberg سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور.

"این آسان نیست به تلفیق افرادی که می خواهید به پاره کردن مجسمه کنفدراسیون و چند که می خواهید برای دریافت جورج واشنگتن" گفت: Nunberg. "من فکر نمی کنم این یک بحث برنده در یک زمان از یک بیماری همه گیر. این تاثیر نمی گذارد مردم در زندگی روزمره. این یک خنگ موضوع را به مبارزه."

چهار ماه قبل از روز انتخابات, جمهوری خواهان عصبی تماشای نظر سنجی نشان می دهد که تهمت لغزش پشت خود را دموکراتیک رقیب جو بایدن. آنها بزرگ شده اند به طور فزاینده ای نگران است که تمرکز خود را بر روی نژادی کینه می تواند نیروی اوباما و قفل شده است و در سختی مبارزات به فاصله خود را از حزب خود رئیس جمهور.

"دفاع از کنفدراسیون و نژادی سوت سگ در حال رفتن برای کمک به پیروزی حومه شهر. او صرفا متمرکز بر بخش کوچکی از پایگاه خود را زمانی که او باید به دنبال رشد خود حمایت" گفت: Alex Conant, یک استراتژیست جمهوری خواه که به توصیه آمریکا به مردم ایران ، مارکو روبیو در انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد. "اگر جو بایدن پیشنهاد تخریب کوه راشمور خواهد بود که یک باز برای مغلوب ساختن پیشی جستن. اما بایدن است و نه انجام آن."

سناتور. جان Thune R-S. D. گفت: کدام یک از کاندیداهای اصلی "نیاز به انجام آنچه آنها نیاز دارید را به نفع خود. و در برخی از ایالتها او خواهد بود یک مزیت در برخی از نقاط کشور است. در دیگر نقاط کشور کمتر است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین را رد اتهامات نژادپرستی.

"رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کوه راشمور آدرس یک تعریف سخنرانی برجسته آمریکا بالاترین آرمان آزادی و آزادی فردی" گفت: کمپین سخنگوی کن Farnaso. "او هر دو تحصیل شهروندان در تاریخ مشترک ما و تحت فشار قرار دادند برای یک جبهه متحد برای مبارزه با کسانی که می خواهید برای ایجاد هرج و مرج است."

دموکرات ها را متهم کرد که رئیس جمهور اخیر لفاظی های سازگار با مغلوب ساختن پیشی جستن تاریخ, از جمله تماس خود را در سال 1980 برای مجازات مرگ برای نوجوانان سیاه بعد تبرئه برای تجاوز به یک هل دهنده در پارک مرکزی و به صورت سوال که آیا این کشور اولین رئیس جمهور سیاه پوست, باراک اوباما متولد شده در ایالات متحده است.

"ما فراتر از سوت سگ با این رئیس جمهور" گفت: TJ Ducklo این بایدن کمپین ملی مطبوعات ، "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آشکارا پذیرای شعارهای نژادپرستانه و آشکار می فرستد سیگنال پشتیبانی از علل سفید supremacists — و او آن را از بالاترین مقام در زمین است."

___

آسوشیتد پرس نویسنده آلن فرهم کمک به این گزارش.

___

دنبال Lemire در توییتر در http://twitter.com/@JonLemire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب