میسوری خانواده ترسناک برخورد با یلوستون wolf - Mon, 15 Jun 2020 PST

BILLINGS – آن را در زمان اشلی VanZant حدود یک ساعت برای جلوگیری از عجله آدرنالین. "این ترسناک است که برای م

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

BILLINGS – آن را در زمان اشلی VanZant حدود یک ساعت برای جلوگیری از عجله آدرنالین.

"این ترسناک است که برای مطمئن" او به یاد می آورد در یک مصاحبه تلفنی.

اشلی, شوهر مایکل و سه فرزند خود را صرف می شد روز اول خود را در پارک ملی یلوستون. چند روز قبل از آن آنها تا به حال ساخته شده 20 ساعت رانندگی از خانه خود در لبنان میسوری برای تعطیلات خانواده. یلو بود یک برنامه پشتیبان گیری پس از بیماری همه گیر کوروناویروس متوقف خانواده سفر به دیزنی جهان.

پوشش بیش از 3400 کیلومتر مربع ناهموار کشور یلو باقی می ماند یک جزیره در اقیانوس توسعه انسانی. تا حدودی به دلیل اندازه بزرگ آن به همراه حمایت فراهم شده توسط به جلو فکر کردن قانونگذاران پارک باقی می ماند یک محل با یک کاملی از حیات وحش اعم از گوزن و گاومیش کوهان دار امریکایی به شکارچیان مانند خرس گریزلی و گرگ.

ملاقات یلو شده بود حدود 4 میلیون نفر در سال قبل از رمان coronavirus شیوع این بهار. بنابراین نگه داشتن حیوانات وحشی و کنجکاو گردشگران با خیال راحت از هم جدا به نفع هر دو یک مبارزه مداوم برای کارکنان پارک.

پیک نیک

این VanZants بازدید شد یلوستون با امید دیدن پارک حیات وحش آبفشان و گل گلدان. در مه 26, آنها در متوقف هیدن دره Otter Creek منطقه پیک نیک در امتداد رودخانه یلوستون در حدود ساعت 2 بعد از ظهر برای خوردن ناهار. منظره خروج است که بین دریاچه و مناطق دره در سمت شرق از پارک. یک مرد ماهیگیری در نزدیکی زمانی که آنها را انتخاب میز کنار آب و مواد غذایی خود را.

مدت کوتاهی پس از ورود ماهی گیر شروع به بسته بندی کردن دنده. این زمانی است که VanZants متوجه چه شبیه یک سگ در شل. با ماهی گیر بنابراین آنها نمیفهمد او اجازه دهید خود را پوچ از وسیله نقلیه خود را. انداخته سگ مجاز نیست در پارک. سپس مایکل متوجه شدم این بود که یک گرگ. اشلی برآورد گرگ در فاصله 100 تا 150 متری.

پدر و مادر خود را دو قدیمی ترین کودکان – پیپر سن 10 و 5 ساله حیوان دست اموز – به بالا بر روی میز پیک نیک برای نمایش بهتر قبل از خاکستری بزرگ سگ ناپدید شد به برخی از درختان. خود را جوانترین 1 سال Brynn شد در یک کالسکه کودک در کنار جدول.

"سپس سر خود را ظهور تا حدود 10 متری" فقط پشت یک درخت ازسوی مایکل گفت. "سپس او شروع به پریدن کرد از ورود و زد حق ما و متوقف شد 5 فوت دور."

زمانی که مایکل قرار داده و دور تلفن همراه است که او شده است می خواهم با استفاده از عکس ها را کشید و خود را .380 کالیبر هفت تیر.

"آن احساس نمی مانند ما در معرض خطر یک گرگ شکار ما. آن را بیشتر از یک برخورد" گفت: این کلاس هشتم معلم آموزش و پرورش ویژه. او را به خود جلب کرد تپانچه در مورد او نیاز به آتش هشدار برای ترساندن گرگ دور و نه به ضرر آن, او گفت:.

اشلی, که با این نسخهها کار به عنوان یک دستیار پزشک احساس متفاوت است. او رفت و به "خرس مادر حالت" مایکل گفت.

گرگ در پارک

یلوستون به حدود 100 گرگ در هشت بسته. این هیدن دره که در آن VanZants شد بساط پیک نیک است که در محدوده Wapiti دریاچه بسته است که به عنوان آخرین سال شماره 19 حیوانات.

"این Wapiti بسته است که این گرگ یک عضو تا به حال بسیاری از تماس با مردم در هیدن دره" گفت: Doug Smith, Yellowstone, wolf زیست شناس خواستار بسته بیشتر در معرض انسان از هر گونه در جهان است.

او فکر می کند که گرگ VanZants دیدم یک گیاه یک ساله تا حدودی قابل مقایسه در نگرش و رفتار یک انسان نوجوان رومینگ بدون نظارت والدین. اسمیت آن را به نام "فوق العاده نادر" برای یک گرگ به رویکرد انسان خیلی نزدیک است.

برخورد نزدیک با گرگ دلسرد پارک ملی یلوستون کارکنان. همه بازدید کنندگان توصیه به ماندن 100 متری از گرگ ها و خرس, 25 متری از همه حیوانات دیگر. اگر حیوان نزدیک تر می شود, انسان ملزم به بازگشت به بالا. چون وحشی برخورد با گرگ ها و خرس می تواند نادر بسیاری از گردشگران پرداخت به آنها را ببینید در West Yellowstone را گریزلی و گرگ کشف مرکز یک باغ وحش-مانند تنظیم.

خود را در طبیعت و گرگ و ترس از انسان اغلب مشاهده شده تنها از طریق تلسکوپی spotting یا لنز دوربین در یک فاصله بزرگ. یک گرگ حمله یک انسان نبوده است, ثبت شده در کمتر از 48 متحده از اوایل 1900s. کانادا و آلاسکا اما تا به حال چنین حوادث بیشتر شده است.

هنگامی که گرگ به نظر می رسد نترس انسان در یلوستون پارک کارکنان استخدام, متوحش کننده, روش های است که شامل شلیک باقلا کیسه paintballs گلوله های لاستیکی و ترقه پوسته در حیوانات اسمیت گفت: آنها خواستار "تعلیم لحظات" برای گرگ.

در 25 سال پس از گرگ بودند دوباره به راه افتادند به Yellowstone با وجود پیش بینی های که انسان مرگ و میر رخ می دهد وجود داشته است بدون تماس نزدیک اسمیت گفت.

"متوحش کننده کار کرده است و اگر آن را نمی خواهیم آنها را" او گفت و اشاره کرد که دو گرگ ها کشته شده اند به همین دلیل. "ما می خواهیم به فعال،"

خیلی به آرامش نزدیک

برای VanZants خود ریورساید پیک نیک به سرعت تبدیل به عجیب و غریب روبرو می شوند. پس از پریدن از ورود گرگ ء از یک سمت به سمت دیگر به آرامی به لبه نزدیک تر است.

"این تقریبا مانند او در تلاش بود به فشار با ما" برای رسیدن به فرزندان مایکل گفت.

اشلی را "خرس مادر حالت" درخواست خود را به انتخاب کنید تا نزدیک به میله های پرتاب در گرگ. یک شاخه که زده گرگ در کنار سر آن ساخته شده مکث یکی دیگر از چوب ضربه آن سمت و گرگ growled.

"او غریزه به کودکان و نوجوانان از وجود دارد بهترین ها را برای ما و گرگ" مایکل گفت.

باعث اشلی اقدامات مایکل برداشت زیادی شاخه و شروع به تکان دادن آن را به عقب و جلو در مقابل گرگ به فشار آن را به عقب. هنگامی که او تاسیس برخی از اتاق اشلی لود کودکان در کامیون خود را. سپس گرگ فرار کردن ترک خانواده پمپ با آدرنالین.

"آن را مانند او به اشتباه به عنوان ما برای کمی" مایکل گفت.

"این ترسناک بود اما در همان زمان آن را بسیار جذاب بود."

اشلی حدس زده کل برخورد به طول انجامید کمتر از 5 دقیقه اگر چه آن به نظر می رسید و بسیاری دیگر وقتی که او فریاد گرگ.

مایکل گزارش حادثه به یک نماد است. اسمیت گفت که پس از برخورد تیم خود خرس مدیریت و کارکنان پارک رنجرز بوده است گشت زنی در منطقه برای حفظ حیوانات و گردشگران جداگانه.

اگر چه ترس در برخورد پس از آن 10 سال پیپر شد بیشتر علاقه مند به حیات وحش پارک و بازگو خانواده گرگ داستان به هر کسی که گوش دادن Michael گفت. پسر حیوان دست اموز از سوی دیگر به نظر می رسید unfazed توسط گرگ تعامل اما نگران بود که خانواده کشف یک خرس از ماشین خود را.

فراوان وحشی

گرگ نیست در اولین برخورد با یک وحشی درنده. سال پیش در حالی که پیاده روی در Grand Teton National Park, آنها مواجه بری-غذا خوردن خرس در برخی از بوته ها در نزدیکی دنباله دار آنها راه رفتن.

"به من گفت: بچه ها در حال حاضر آنها خود داستان است که حتی crazier" مایکل گفت. "این بسیار عجیب و غریب است."

پس از ارسال عکس از برخورد در Facebook صفحه: برخی از افراد با انتقاد از زن و شوهر و مایکل در اختیار داشتن یک تفنگ دستی. سلاح گرم مجاز در کشور پارک اما مجاز نیست مرخص می شود.

این توهین به نظرات یک یادآوری خشن تمدن تیره تر کنار خانواده گفت: به خصوص بعد از اینکه از لمس برای چند روز در حیات وحش وایومینگ اردو و تور یلوستون را دیدنی و شگفتی های زمین گرمایی.

"من نمی توانم فکر می کنم از هر جای دیگری است که می شده اند به عنوان بسیار سرگرم کننده" مایکل گفت.

او می خواهم به بازگشت در آینده و بازدید از Lamar دره که بسته بود زمانی که خانواده بازدید کردند. این Lamar شناخته شده است به عنوان یکی از بهترین مکان در جهان برای دیدن گرگ در وحشی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن