Dear Abby: ناراضی, شوهر جهش از ماهی تابه به آتش

عزیز ابی: من از طریق رفت و زشت طلاق. من همسر دوم "Marci" یک دروغگو تقلب و دزد. او ادعا می کند او را مذهبی اما

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

عزیز ابی: من از طریق رفت و زشت طلاق. من همسر دوم "Marci" یک دروغگو تقلب و دزد. او ادعا می کند او را مذهبی اما او قمار. او باز می شود حساب های بانکی که من آگاه نیست. او تلاش می کند برای توجیه آنچه که او انجام داده است اما او به طور مداوم اگر من خانه را ترک. او ادعا می کند او را حسادت. من فکر می کنم این بیشتر یک مسئله کنترل و من ترک برای صلح از ذهن.

به تازگی بستگان او خواست جلسه خصوصی به بحث در مورد رفتار او و آنچه من می ترسید. پس از آن من او را به نام قرار است شوهر سابق و او به من گفت که آنها هنوز ازدواج. وقتی که من پرسید: Marci به من نشان دهد او را طلاق او خودداری کرد. من صحبت با من کشیش و وکیل. آنها گفتند: او شش هفته و سپس حرکت. چه چیزی شما را نشان می دهد ؟ — گرفته شده برای یک احمق در آلاباما

عزیز گرفته شده: گوش دادن به این دو بی طرفانه مشاوران! امن هر گونه اموال یا اطلاعات Marci ممکن است استفاده از به مزیت های بیشتر از شما و به راحتی در این واقعیت است که چون شما هنوز از نظر قانونی ازدواج شما مسئول هر گونه بدهی های او و یا اجرا خواهد شد ، درک کنند که مرسی (دهانه) یک هنرمند باهم و لطفا دقیقا همان چیزی است که خود را کشیش و وکیل خود را دستور داده اند. اگر او را نگه می دارد تماس های بلوک خود را و یا تغییر شماره تلفن خود را. و اگر او ساقه های شما — و او ممکن است بحث را به پلیس.

DEAR ABBY: "لیلا" یک دوست از دبیرستان من روز من برای سال ندیده به نام من از آبی و گفت: مامان می خواست به دیدن من دوباره. او مادر من و دوستان شده بود ، "مادر" خاص بود و من همیشه او را تحسین بنابراین من موافقت کرد.

زمانی که من وارد رستوران, من استقبال آنها و ما مشغول یک مکالمه کمی. وقتی که من رفتم به منظور لیلا جیبش فروش کتاب او به فروش اقلام خارج از. چرا که من نمی خواهم نا امید مادر من در هر یک از آیتم. تنها چیزی که من می تواند یک چتر برای $29. من در حال حاضر $5 یکی در خانه (بودجه من).

ابی من احساس استفاده می شود و توهین. لیلا تنها هدف فروش بود من چیزی نمی reuniting با مادر. لیلا بهتر است از نظر مالی از من است. او صاحب خود صفحه اصلی و درایوهای یک SUV با نام تجاری جدید. ماشین من خریداری شد استفاده می شود برای $2,000.

چگونه می توانم تحمل یک فرد او را دوست دارید ؟ او می خواهد همه او می تواند حتی اگر این به معنی استفاده از یک دوست قدیمی. راه او decked در مد بهترین و دستور ارزان ترین چیزی که در منو است. — غم دوست در سواحل شرق

عزیز غم انگیز دوست: شما مجبور به تحمل یک نفر مثل لیلا و شما نباید احساس تحت فشار به خرید چیزی و از هر کسی که شما نمی خواهید و یا نیاز به. اگر لیلا تماس دوباره او اطلاع که شما علاقه مند در هر چیزی او فروش و پایان تماس است.

عزیز ابی: من و بعد فورا رفت واز به پوشیدن شنا تنه در تابستان به صورت عادی لباس. آنها خوب برای خیابان و هیچ کس گفت: هر چیزی. من جفت آنها را با یک تی شرت سفید و یا بدون شرت. من قصد انجام آن را دوباره در این تابستان. شما چه فکر می کنید ؟ — شخص سرد در پنسیلوانیا

عزیز DUDE: اگر شما در شکل بزرگ و همسایه نیست scandalized پس از آن چه من فکر می کنم مهم نیست. (شنا) کت و شلوار خود را.

من خواهد شد با این حال ارائه این: زن عاقل یک بار توصیه من همیشه به دنبال بهترین من وقتی که من رفت و همواره به دلیل, اگر من نمی خواهم کسی برخورد من آرزو من نگاه بهتر و تاسف است که من تا به حال ساخته شده و تلاش بیشتر. و شما می دانید چه ؟ او نقطه بود.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب