این است چهار ماه پس از مینه سوتا ثبت اولین مورد از COVID-19. آنچه ما آموخته است ؟

مینه سوتا ثبت اولین مورد از رمان coronavirus در مارس 6 و در چهار ماه از سال دولت را تجربه کرده و سهم خود را از

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

مینه سوتا ثبت اولین مورد از رمان coronavirus در مارس 6 و در چهار ماه از سال دولت را تجربه کرده و سهم خود را از قله ها و دره ها در بیمار مرگ و بستری شدن در بیمارستان و عفونت های جدید.

"در ماه فوریه و یا حتی در ماه مارس هیچ کس یک متخصص در COVID گفت:" دکتر اندرو اولسون, مدیر پزشکی در بتسدا در بیمارستان سنت پل بود که به طور کامل تبدیل به یک 90-تخت COVID-19 تسهیلات طی دو هفته است. "هنگامی که این آغاز شده وجود دارد پروتکل."

آنچه که جامعه پزشکی در مورد آموخته COVID-19 در زمان کوتاه پس از? فروتنی برای شروع. انعطاف پذیری و همکاری بیش از حد.

"که ما برگزار می شود به عنوان دگم و یا حقایق به چالش کشیده شده است," دکتر گفت: علامت Sannes, یک متخصص بیماری های عفونی و پزشکی ارشد مدیر با بلومینگتون مبتنی بر HealthPartners.

Sannes با اشاره به اوایل توصیه از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری ارائه مشاوره به عموم مردم در برابر پوشیدن ماسک که در آن گفت: نیاز به اولویت بندی برای بیمارستان است. در اواخر مارس که توصیه شد منسوخ شده است.

"قبل از ما آموخته است که COVID گسترش می تواند توسط افرادی که نمی باید علائم ماسک توصیه شد منطقی سیاست" Sannes گفت. "سپس ما آموخته COVID گسترش می تواند بدون علائم است."

یادگیری در پرواز

دکتر مارک Sannes (حسن نیت ارائه میدهد از HealthPartners)

آوریل, CDC تغییر کرده بود و البته خواست همه به ماسک تا زمانی که در خانه نیست. Sannes با اشاره به CDC را در مورد چهره در ماسک به عنوان مهم به عنوان مثال در حال حاضر به یاد بگیرند که در پرواز در طول زمان بحران.

"من فکر می کنم که یک مکان ناراحت کننده برای بسیاری از مردم" Sannes گفت. "و این بازی شده تحت بررسی دقیق از چشم های عمومی."

بیشتر وجود دارد البته تصادف یادگیری آمده است.

هنوز هیچ واکسن در برابر ویروس اما پزشکان و دانشمندان می گویند آنها در حال حاضر ساخته شده مهم پیشرفت وقتی که می آید به درمان رژيم بالینی از امیدوار کننده مواد مخدر و حتی اساسی مداخلات مانند عطف بیماران تلاش برای نفس کشیدن بر روی شکم خود را به گسترش ریه های خود را.

"این یکی از درس های خوبی از COVID برای ما — به انعطاف پذیر به ویژه هنگامی که این ادبیات در حال تحول است," گفت: دکتر تیموتی Sielaff, افسر ارشد پزشکی برای Allina Health.

بیشتر چه ژنتیک در سراسر جهان به توالی ویروس معنی آنها می تواند نوشتن یک کتاب-ظهر کد برای توصیف آن از لحاظ علمی یک گام کلیدی در جهت ردیابی ریشه های آن, لکه بینی جهش توسعه بهتر تشخیص ویروس و امیدوارم ایجاد یک واکسن.

داروهای بهبود یافته است اما هیچ چیز ضربان مراقبت خوب

در خط مقدم در بتسدا بیمارستان اولسون گفت: ارائه دهندگان متمرکز آنجا که تا کنون در اصول: چک کردن سطح مایع, نظارت بر عملکرد کلیه و استفاده از رقیق کننده خون ضد انعقاد برای جلوگیری از لخته شدن خون که مشترک با COVID بیماران.

"هیچ یک از کسانی که همه چیز رمان و جدید. اما آنها خیلی مهم است," او گفت:. "وجود دارد هیچ گلوله نقره ای برای درمان این. آره دگزامتازون کمک می کند. Remdesivir کمک می کند. اما تكیه درمان خوب است استاندارد مراقبت های حمایتی."

در سراسر جهان برخی در جامعه علمی شد و پس از خوش بینانه است که به ورم مفاصل و ضد مالاریا دارو شناخته شده به عنوان هیدروکسی کلروکین ممکن است کمک بدحال از بیمار است.

آزمایش های بالینی رهبری در دانشگاه مینه سوتا که با تمرکز بر بیماران مبتلا شناخته شده مواجهه با هدف تعیین اینکه آیا این دارو حتی می تواند کمک به جلوگیری از بیماری از ریشه در وهله اول.

خوش بینی در مقابل مواد مخدر

اما آنچه با این نسخهها کار در یک استریل آزمایشگاه محیط زیست لزوما باید همان تاثیر بر بدن انسان است.

پس از گزارش از عوارض قلبی جامعه پزشکی گرفته شده در مورد چهره در هیدروکسی کلروکین و سازمان غذا و دارو رسما لغو دارو اضطراری با استفاده از مجوز در اواسط ماه ژوئن.

کارشناسان می گویند هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از دلیل برای خوشبینی در این دارو ، در واقع در سراسر جهان بیش از 2000 آزمایش های بالینی در حال انجام در پتانسیل COVID-19 درمان و پیشگیرانه واکسن.

دو داروهای خاص و ویژه نشان داده اند وعده داده است. آزمایش های بالینی در انگلستان به تازگی دریافتند که دگزامتازون ضد التهاب استروئیدی دعوا ریه آسیب های ناشی از این ویروس در کاهش میزان مرگ و میر در میان بیماران بدحال 20 درصد به 33 درصد در آزمون.

"ما نه به آن در اوایل روز و در حال حاضر آن را توصیه می شود درمان," Sannes گفت.

Remdesivir یک داروی ضد ویروسی نیز تبدیل به درمان استاندارد. "آن کوتاه مدت از بیماری" Sannes گفت. "این یک پانچ حذفی با هر وسیله ای."

کمتر ونتیلاتور بیشتر با صدای تلپ افتادن شکم

در بخش مراقبت های ویژه یک متخصص ممکن است به نوبه خود یک بیمار تلاش برای نفس کشیدن بر روی شکم خود فشار ریه ها. کم-tech روش هرگز از فکر به عنوان روش معمول در خارج از Icu حداقل نه قبل از COVID-19 رسید.

در حال حاضر, با صدای تلپ افتادن شکم است که با اعتبار صرفه جویی در زندگی.

"بسیار عملی چیزی که ما یاد گرفتیم در ماه اول و یا داشتن آنها را در معده خود را در تخت بیمارستان تبدیل به یک بسیار مهم مداخله" Sannes گفت. "که واقعا اجازه داده بسیاری از بیماران برای جلوگیری از ونتيلاتور."

کارشناسان می گویند این حلقه مانور اجازه می دهد تا از ریه ها به طور کامل گسترش و بهبود سطح اکسیژن.

این روش کاهش می یابد اما نه حذف نیاز به هواکش است که در تقاضای بالا در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر و آن را به کمک به جلوگیری از برخی از آسیب ریه است که می تواند ناشی از تهویه مکانیکی.

در اوایل "وجود دارد این مفهوم شما نیاز به intubate همه بلافاصله گفت:" Allina را Sielaff. "این بسیار روشن در یک دوره نسبتا کوتاه از زمان است که در واقع در اوایل گذاری شد یک ایده خوب نیست."

ماسک و دیگر LOW-TECH اقدامات — کار

در حالی که بخش های مراقبت ويژه در سراسر فلوریدا و آریزونا در حال حاضر ضعف با COVID بیماران بستری در مینه سوتا به اوج خود رسید و در 28 ماه مه و پس از کاهش یافته است. به طوری که مرگ و میر که به تازگی سقوط کرد به تک رقمی در روزانه می شمارد.

"ما در حال انجام خوب در مینه سوتا و همه ما واقعا افتخار است که" اولسون گفت.

این شواهد از کارشناسان می گویند که low-tech بهداشت عمومی اقدامات حیاتی هستند.

"فیزیکی, فاصله, پوشش, کسانی که همه چیز کار" Sielaff گفت. "به همین دلیل ما نمی دیدن چنین سنبله در بهداشت عمومی موارد در مارس و آوریل همان چیزی است که پیش بینی شده بود."

"در دیگر نقاط کشور به مردم به دور از درک آن باعث افزایش تعداد موارد," او اضافه شده است. "همین دلیل است که ما در میانهی شب تبدیل به هوستون و یا شهر نیویورک و یا آلاباما یا آریزونا."

Sannes به توافق رسیدند.

"به برخی از درجه ما را امتحان کنید به کنترل سرنوشت ما با انجام تمام چیزهایی که وزارت بهداشت خواسته است ما را به انجام," او گفت:.

"اگر ما می توانیم انجام دهیم کسانی که همه چیز ما می تواند امیدوارم باز بماند و جلوگیری از این وضعیت در جنوب ایالات متحده, که در آن آنها در حال حاضر مواجه با کمبود تخت بیمارستان," او گفت:.

عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت ماده

دکتر براد بنسون (حسن نیت ارائه میدهد از دانشگاه مینه سوتا)

COVID-19 قرار داده است استرس در کشور سیستم مراقبت های بهداشتی و کارشناسان می گویند که آورده و ترک های موجود به سطح از جمله درجه که فقر چاقی, مسکن بی ثباتی و یک عمر استرس بازی به فقیر سلامت است.

"COVID نیست هدف ما جمعیت به طور مساوی," دکتر گفت: Bradley بنسون ارشد علمی افسر و یک پروفسور طب داخلی و اطفال با دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا. "بیماری های زمینه ای مانند فشار خون و دیابت و سن خود را بازی در یک نقش است. اما ما نیز دیده می شود عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت است."

به ویژه سیاه پوستان را تا 6 درصد از جمعیت عمومی از مینه سوتا اما 20 درصد از دولت مثبت coronavirus موارد شناسایی شده تا به امروز است.

در سراسر کشور میزان مرگ و میر — تعداد مرگ و میر در هر 100 ، 000 آمریکایی ها — بیش از دو بار به عنوان بالا به صورت سیاه به سفید پوستان است.

دکتر Deneen Vojta (حسن نیت ارائه میدهد از دانشگاه مینه سوتا)

"ما فوق العاده سیستم مراقبت های بهداشتی هنگامی که شما بیمار هستید اما در حال حاضر ما می بینیم مسکن واقعا مهم است. فقر واقعا مهم," دکتر گفت: Deneen Vojta معاون اجرایی رئیس جمهور از تحقیق و توسعه با UnitedHealth Group. "بهداشت عمومی جامعه شده است و این زنگ زنگ برای مدت زمان طولانی. هنگامی که شما اضافه وزن و چاقی است که باعث می شود بسیاری از التهاب در بدن خود را به عنوان نشانی از استرس است. زمانی که آنها در معرض یک ویروس مانند COVID همه ناگهانی آنها در فوق العاده بالا خطر است."

هماهنگی امور

ایالات متحده شده است برای داشتن انتقاد از یک تکه سیستم مراقبت های بهداشتی است که باعث می شود آن را دشوار است به جلو و ملی آزمایش های بالینی مانند کسانی که در بریتانیا که منجر به پذیرش گسترده از دگزامتازون به عنوان یک COVID درمان است.

با این وجود برخی از کارشناسان پزشکی می گویند آنها بوده است را تحت تاثیر قرار سطح همکاری بین شبکه بهداشتی در مینه سوتا بیش از همه چیز از خالی تخت و ویروس, تست تجهیزات برای تحقیقات بالینی.

"اصلی را به مدیران عامل بیمارستان سیستم های ملاقات به طور منظم — در واقع در اوایل به صورت روزانه — مطمئن شوید که ما تا به حال مشابه درک درستی از آنچه که ما طرح ما ICU نیاز به, و چگونه ما از رفتن به زمین و بازی یک بخشی از آن" Sielaff گفت.

دولت از طریق وزارت مینه سوتا بهداشت و مینه سوتا انجمن بیمارستان شده اند کلید هماهنگ کننده.

Sannes اشاره کرد وزارت بهداشت "انجام داده است یک کار خوب از گرفتن این پیام را به پزشکان در سراسر کشور و ترویج همکاری است."

انتظار قله دبستان در طول دره

اکثر کارشناسان معتقدند که مینه سوتا در حال حاضر با بهره گیری از سکون در COVID-19-مربوط به مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان است که در اوج خود در اواخر ماه مه در نظر گرفتن برخی از فشار تقاضا برای خالی کردن تخت بیمارستان. که چیز خوبی است اما همان کارشناسان هشدار می دهند که یک تجدید حیات می تواند به سرعت از بین بردن دستاوردهای آن.

در حال حاضر زمان به دبستان.

"ما در حال رفتن به نیاز به آماده برای قله ها و دره ها رویکرد این ویروس" Sannes گفت. "ما از طریق آنچه من فکر می کنم اولین موج بزرگ این, اما احتمالا 90 درصد از جمعیت دیده نشده و این ویروس پس از موج اول.

"ما همچنین نیاز به مطمئن شوید که ما منابع به منظور به عنوان بهترین ما می توانیم" او اضافه شده است. "در طول این کوچکتر آرامش دره از موارد جدید در حال حاضر زمان به فکر می کنم آنچه ما انجام برای حفظ این منابع و یا بازیافت چیزهایی مانند ماسک?

"اگر ما نگاهی که اوج تعداد بیماران بستری در پایان ممکن است که ما کشیده شد ، به صورت تخت بیمارستان, اگر ما به بازگشت به که در دو هفته یا سه هفته زمان ما آماده است؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب