دوقلوها برای بازگشت به خانه بازکن پس از موفق اما متفاوت سفر جاده

نزدیک به یک هفته آمد و رفت برای دوقلوها در شیکاگو و تقریبا تنها سایت دوقلوها شاهد بودند یا در هتل و یا در یکی

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

نزدیک به یک هفته آمد و رفت برای دوقلوها در شیکاگو و تقریبا تنها سایت دوقلوها شاهد بودند یا در هتل و یا در یکی از این شهر دو لیگ اصلی بیس بال استادیوم.

بخش مهمی از این فصل کار — یک فصل است که در آن تیم های لیگ بیس بال را به سفر در اطراف منطقه خود از کشور و نه در یک "حباب" سناریو — خواهد بود بازیکنان و کادر مسئول بودن در جاده ها است. و به عنوان یک نتیجه دوقلوها' اولین سفر جاده ای از سال 2020 شبیه هیچ کدام که قبل از آن در سال گذشته است.

دوقلوها سفر به شیکاگو در روز سه شنبه و برگشت به شهرهای دوقلو در روز یکشنبه پس از ضرب و شتم White Sox در دو تا از سه بازی به شروع فصل. آنها بازگشت به هدف زمینه برای خانه خود را بازکن در برابر سنت لوئیس کاردینالز در 7 بعد از ظهر سه شنبه شب موفق سفر جاده ای برای باز کردن فصل.

"این قطعا یک تجربه متفاوت" مدیر Rocco Baldelli گفت. "وجود دارد یک کمی از نظم و انضباط برای رسیدن به آن استفاده می شود اما ما بزرگسالان و من فکر می کنم ما باید قادر به رسیدگی به برخی از این چیزهایی که ما می دانیم که ما نیاز به انجام است."

این تیم صرف بیشترین زمان خود را محدود در داخل خانه به حداقل رساندن خطرات بالقوه در معرض COVID-19. هر روز یک وعده غذایی که از قرار معلوم برای سفر حزب در فضای باز در این هتل برای بازیکنان و کارکنان به در آمده و چنگ زدن نیش به خوردن اگر آنها بیمار از خدمات اتاق Baldelli گفت. این هتل همچنین یک پاسیو ارائه شده است که با اندکی تغییر از مناظر.

"ما تا به حال به صورت هوشمند. شما خواهد بود و راه رفتن خارج, شاید, شروع, اما, این نوع از آن" outfielder جیک غار. "شما دریافت مواد غذایی تحویل داده است. اتاق سرویس مواد غذایی در هتل اگر شما گرسنه. ... بدیهی است که ما نمی باید آزادی, اما من احساس می کنم حداقل از آنچه که من دیدم همه با استفاده از سر خود را."

بیشتر مردم به ارمغان آورد بازی های ویدئویی همراه غار گفت: برای نگه داشتن خود را سرگرم در طول خرابی در هتل. Baldelli یک فن از رفتن بر روی پیاده روی و رفتن به کافی شاپ ها در حالی که در جاده ها در گذشته خیلی از جاده معمولی روزمره.

"من احتمالا می تواند انجام دهد که در حال حاضر ؟ ما صحبت در مورد کد ما از رفتار و راه ما در حال رفتن به رفتار خودمان است. احتمالا. اما من ترجیح می دهم نه به" Baldelli گفت. "آیا من می دانم که اگر من انجام می شود که کل فصل ؟ من قصد دارم احتمالا در اتاق من بیشتر از زمان در طول این فصل است. این راهی است که من قصد دارم به این رویکرد و راه ما خواسته ایم بازیکنان ما به رویکرد آن است."

تنظیم متفاوت از بازیکن به بازیکن. برخی مانند lounging اطراف و تماشای تلویزیون تا آن زمان به ترک پارک به هر حال Baldelli گفت. دیگران ترک اتاق خود را به بیرون رفتن کاوش و یا به غذا خوردن.

برای تعیین hitter وظیفه Nelson Cruz, این سفر بیشتر از همان. زمان در اتاق هتل را به او می دهد مقدار زیادی از زمان برای یکی از فعالیت های مورد علاقه: خواب.

"برای من متفاوت است. در طول فصل من رفتن نیست در همه است. من همیشه ماندن در اتاق من" کروز گفت. "آن تغییر نکرده هر چیزی. ... که بخشی از روال اقامت در اتاق من در تلاش برای استراحت و آماده شدن برای هر بازی است."

دوقلوها را در حال حاضر بازگشت به هدف درست جایی که آنها نمی خواهد که به نفع بازی در مقابل طرفداران خود را اما آنها را باید یک فرصت به خواب در تخت خود و در فضای خود را.

در حالی که یک خانه معمولی-زمینه استفاده ممکن است تا حدودی خنثی و بدون جمعیت دوقلوها انتظار می رود به بازی در مقابل اندازه سر cutouts و لوله کشی در صدای جمعیت است که در واکنش به بازی بازی.

"ما به دنبال به جلو به گرفتن خانه و بازی اولین بازی ما در هدف زمینه است. من فکر می کنم همه بچه ها هستند" Baldelli گفت. "ما در بازی (تولید) ... سرگرم کننده در ورزشگاه ما به آنها تماس بگیرید 'زنگ ها و سوت" و همه چیزهای که ما زمینه و بچه ها طبقه بالا بود واقعا خوب کار با آن و من فکر می کنم محیط زیست در حال رفتن به یک مقدار زیادی از سرگرم کننده و شاید کمی متفاوت تر از برخی از بازی های ما بازی های برگزار شده تا کنون در جاده ها تنها با یک کمی بیشتر است و برخی از زندگی واقعی در ballpark."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب