روزانه حواس پرتی: گروههای قوطی — نوازندگان انتشار آلبوم جمع آوری کمک

نوازندگان مینه سوتا در برابر گرسنگی یک سازمان جدید است که به توصیف ماموریت خود را به عنوان "با استفاده از موسی

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

نوازندگان مینه سوتا در برابر گرسنگی یک سازمان جدید است که به توصیف ماموریت خود را به عنوان "با استفاده از موسیقی به جمع آوری کمک مالی برای مبارزه با گرسنگی در سراسر مینه سوتا" انتشار یک آلبوم امروز به نام "باند برای قوطی Vol. 1" به نفع برداشت دوم انجامید.

با توجه به انتشار اخبار این گروه تاسیس شد توسط دیوید Melek (جیسون Melek پروژه / تولید), Chris بیتس (آتلانتیس کوارتت) و پاتریک دیویس (مرد بد). این گروه گفت: این شروع بر اساس دو موضوع اصلی در مورد مواد غذایی و گرسنگی در ایالت مینه سوتا: "برای اولین بار تقریبا 1 در 10 Minnesotans در حال غذا ناامن معنی بیش از 500000 نفر نیست به معنی استطاعت تغذیه مناسب. دوم کمک های نقدی به مواد غذایی بانک ها حدود 10 برابر بیشتر از مواد غذایی و کمک های مالی" با توجه به انتشار.

"گروههای قوطی Vol. 1" تلفیقی از نادر و آهنگ های منتشر نشده از 15 مینه سوتا هنرمندان با تمام درآمد حاصل از فروش با بهره گیری برداشت دوم انجامید. آلبوم دیجیتالی منتشر شده در چهار شنبه, مارس 18 طریق Bandcamp.

این آلبوم دارای حومه' "عشق قانون" انجام شده توسط استانداردهای جدید و مهمانان; "طلا فنچ'" از نائومی Dornfeld; "که خوبه" از دیوید سنگ; سیمز' '"Tha جعبه"; "دوست پسر" از Andra Suchy; "افسون خالی" از علامت Mallman; "Dig Dug" از مرد بد; "اگر آن کار نمی رفع آن" از لیندا Peterson; مرد کوچک "چهره" در آن قبل از آلبوم فرم نسخه ی نمایشی; شاهزاده "پاپ زندگی" انجام شده توسط ChicBon جدید, تک پروژه پت دیویس از مرد بد; "دریافت در شیار" توسط Nur-D "به من بگویید آنچه در آن طول می کشد" از جیسون Melek تولید و منتشر شده پس از مرگ; "پایان زمان" توسط ایمان Boblett; "ضرب و شتم" از Cabooze مورد علاقه Greazy غذا; و "اگر ما گوش دادن" از Adam Levy و فروپاشی آینده.

جلد 2 از گروههای قوطی انتظار می رود که منتشر می شود در دو تا چهار هفته.

برای اطلاعات بیشتر به mnmah.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب