NHL قدرت رتبه بندی: با حضور 24 تیم در سمت چپ میدان, در اینجا جام استنلی مورد علاقه

پس از مکث برای نزدیک به پنج ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس NHL بازی خواهد کرد بازی که هر زمانی که این

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

پس از مکث برای نزدیک به پنج ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس NHL بازی خواهد کرد بازی که هر زمانی که این سوانح شنبه.

جدید-نگاه فصل شامل 24 تیم با 12 بازی در هر مرکز شهر تورنتو (کنفرانس شرق) و یا ادمونتون (کنفرانس غرب). چهار تیم برتر از هر کنفرانس خواهد بود در بازی دور رابین-قالب سبک برای تعیین بذر در حالی که باقی مانده هشت از هر کنفرانس بازی خواهد کرد بهترین-از-پنج مقدماتی سری برای پیشبرد به دور اول پلی آف با برندگان رو یکی از round-robin تیم است. هر تیم بازی خواهد کرد نمایشگاه بازی این هفته است.

کردم همه که ؟ در اینجا است که یک رتبه بندی از 24 تیم های چپ در این زمینه است.

1. Boston Bruins: برونز شد یک پیروزی کوتاه از جام استنلی در فصل گذشته بودند جامد در این فصل و ویژگی های NHL بهترین خط. دیوید Pastrnak به نظر می رسد او آماده برای رفتن خواهید بود پس از شکستن پروتکل و نیاز به قرنطینه.

2. Tampa Bay رعد و برق: رعد و برق خواهد شد مقدار زیادی از انگیزه پس از فصل گذشته در دور اول شعله ، استعداد باقی می ماند وجود دارد فشار است و در آنها قوی بودند بعد از کریسمس.

3. St. Louis Blues: بلوز' پیشنهاد برای نادر جام استنلی تکرار شد با کمک این فصل مکث چون ولادیمیر Tarasenko در زمان حال برای دریافت سالم است.

4. وگاس شوالیه طلایی: آنها نورد و یک مدعی پیشرو به بیرون آمدن از غرب قبل از فصل متوقف شد. می توانید با تکیه بر تجارت مهلت وانت رابین Lehner در هدف باید بی باک Marc-Andre فلوری لکنت زبان پیدا.

5. Philadelphia Flyers: گرد و گروه آگهی ها بودند و هفتم در جرم با وجود گلزن برجسته تراویس Konecny در پایان با 24 اهداف و 61 امتیاز در 66 بازی. اما آنها در دفاع خوب و یک مربی آلن Vigneault با پست-فصل تجربه و دو سفر به جام استنلی نهایی.

6. Colorado Avalanche: این ناتان MacKinnon خط سالم است و سخت خواهد بود برای متوقف کردن. جوان defenceman Cale ماکار باعث می شود جرم خطرناک تر است. ریگ " ناظم کادری را برای جلوگیری از حذفی تعلیق که منجر به تجارت خود را از تورنتو است.

7. Washington Capitals: آنها به پایان رسید و فصل به طور منظم متناقض (7-9-3) اما این یک حذفی-آزمایش کهنه فهرستی است که می تواند بهره مند شده اند تا حد زیادی از استراحت طولانی.

8. Pittsburgh Penguins: سوال بزرگ را احاطه کرده است خود را شروع دروازه بان تصمیم: مت موری (.899 صرفه جویی در صد) خوب نبود این سال, اما برنده جام استنلی و تریستان جری (.921 SV%) خیلی بهتر بود اما بازی کرده است و در پلی آف.

9. دالاس ستاره ها: Tyler سیگوین و جیمی بن تا به حال subpar فصل و مربی جیم مونتگمری بود جای تعجب از کار اخراج شدند. پس چگونه ستاره دریافت خداحافظ? قوی دفاعی بازی موبایل خط آبی و دروازه بان پشت سر هم از بن اسقف و آنتون Khudobin.

10. Carolina Hurricanes: دفاع از کنفرانس شرق لیگ قهرمانان خواهد بود بدون کلید defencemen Dougie همیلتون و برت Pesce حداقل برای شروع برگشتی.

11. Toronto Maple Leafs: جرم رشد خواهد کرد اگر وجود دارد run-and-gun هاکی. اما خود دفاع دوم بدترین در میان حذفی تیم دفاع و برنده مسابقات قهرمانی.

12. Edmonton Oilers: آنها NHL برترین گلزنان در لئون Draisaitl — که تا به حال 110 امتیاز فقط در 71 بازی — و کانر McDavid مسلما بهترین بازیکن در لیگ.

13. Florida Panthers: پلنگ نیاز به بیش از سرگئی Bobrovsky نسبت به این دروازه بان نشان داد (3.23 اهداف-برابر میانگین و .900 ذخیره درصد) در فصل اول از هفت سال 70 میلیون دلار (ایالات متحده) قرارداد.

14. Calgary Flames: تعریف "وسط بسته" کلگری بود 20 در اهداف و 15 گل در برابر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

15. نشویل شکارچیان: جان Hynes عصر شده است و یک کیسه مخلوط تا کنون و توهین آمیز خروجی این فصل ناامید کننده بوده است نسبت به استعدادهای درخشان در این تیم است. هنوز رومی, Josi و Ryan Ellis در حال گشت زنی در پایان دادن به عقب و بهتر اواز یا موسیقی دو نفری از اکثر تیم باید در دفاع.

16. Winnipeg Jets: Vezina جایزه فینالیست کانر Hellebuyck چهارم یک تلاش بسیار دشوار این فصل ارسال .922 صرفه جویی در صد در حالی که رو به یک لیگ-بالا 1,796 عکس. او ء NHL با شش shutouts.

17. ونکوور کناکز: این تیم ملی است که شروع به ظهور از طولانی بازسازی با برخی از فوق العاده جوان بنای استعداد در امثال کوین هیوز و الیاس Pettersson.

18. New York Islanders: این بری Trotz رهبری گروه را به عنوان دور به عنوان دفاعی خود را به بخل طول می کشد آن را آن را به عنوان تا به حال فقط یک بازیکن براک نلسون با بیش از 20 گل در طول فصل به طور منظم

19. New York Rangers: تمام حالات به نظر می رسد در بازی برای این تیم از جمله عمیق اجرا و یا یک رفت و برگشت توسط طوفان است. Artemi Panarin و Mika Zibanejad منجر پنجم-بهترین جرم اما دفاع در مقابل rookie احساس ایگور Shesterkin خواهد بود که آنچه در تعیین سرنوشت خود است.

20. Columbus Blue Jackets: این کت آبی به نظر نمی رسد به ثمر رساند (چهارم-بدترین) را اجرا کنید حتی اگر آنها رتبه چهارم در اهداف ، آنها نیز شروع خواهد شد یک دروازه بان با هیچ حذفی را تجربه کنند. اما تخفیف نیست چه مربی جان Tortorella می توانید با یک تیم است که از شمارش خارج است.

21. آریزونا شغالها: خروج ناگهانی از GM جان Chayka و انتظار رایگان آژانس سابق شماره 1 به طور کلی انتخاب تیلور سالن بافندگی بیش از یک تیم است که هنوز ساخته نشده برگشتی سنتی 82-بازی فصل از سال 2012.

22. Montreal Canadiens: مونترال خواهد بود outmatched در برابر پنگوئن و از آن خواهد شد تا قیمت کری به Canadiens یک فرصت است. او رفت و 1-1-1 در برابر آنها در این سال توقف 91 98 عکس های برابر.

23. مینه سوتا وحشی: یک تیم در انتقال زیر تا حدودی غیر منتظره شلیک بروس Boudreau. دین Evason شد فقط 12 بازی به تصدی خود در زمانی که فصل متوقف شد, هر چند او متعلق به یک 8-4-0 رکورد.

24. Chicago Blackhawks: آنها بدترین کنفرانس غرب تیم (72 امتیاز) در حذفی میشه و به نظر نمی رسد کاملا آماده برای انجام آسیب به خصوص در مواجهه با Oilers در خانه خود را در عرصه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب